آزمون آنلاین تعيين سطح زبان انگلیسی و آیلتس رایگان با مشاهده نتیجه به طور رایگان | zabannew

این ۵ تا وب سایت هر کدوم شامل فعالیت ها، ویدیوها، پادکست ها و مقالاتی هستن که با هدف تقویت مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه زبان انگلیسی برای سطوح مختلف طراحی شدن. این موضوع غیر قابل انکار است که هیچ روشی برای یادگیری زبان انگلیسی بهتر از گذراندن وقت یا زندگی در یک کشور انگلیسی زبان نیست. اما موارد گفته شده نیز کمک زیادی به فرآیند یادگیری زبان می کنند.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

آموزش رایگان زبان انگلیسی به چه صورت است؟ ما در همیارزبان شیوه جدید از آموزش رایگان رو در اختیار کاربران قرار دادیم که در این مقاله میتوانید بخوانید. تنها مشکل Duolingo برای ما ایرانی‌ها این است که زبان فارسی به عنوان زبان پیش فرض در آن وجود ندارد. پس باید یا به دنبال یادگیری یک زبان دیگر باشید یا برای یادگیری زبان انگلیسی روی یک زبان دیگر برای مثال آلمانی یا فرانسوی مسلط باشید! خبر خوب هم این است که وبسایت Memrise از روش مشابهی برای آموزش استفاده کرده و اتفاقا زبان فارسی هم در آن موجود است. مهم‌تر از همه، کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی رایگان شامل دروسی برای آموزش واژگان و اصطلاحات مهم برای تجارت و جهانگردی می‌شوند. همانطور که در مقدمه به طور خلاصه گفتیم گسترش اینترنت و جهان ارتباطات نوین، انقلابی در همه حوزه‌ها از جمله آموزش زبان انگلیسی ایجاد کرده است.

نظر زبان آموزان

همین امر سبب می شود که بسیاری از کارآموزان ترجیح دهند، از منابع خودآموز برای تقویت زبان انگلیسی استفاده نمایند. فیلم ها از جمله منابع آموزش رایگان زبان انگلیسی می باشند، که به راحتی در دسترس همگان قرار دارند. این منابع مهم و با ارزش، گنجینه ای از لغات، اصطلاحات عامیانه و جمله ها می باشند. با دیدن فیلم ها افراد می توانند به راحتی زبان خود را تقویت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، سطح شنیداری و دایره لغات خود را گسترش دهند. دوره های آموزش زبان انگلیسی British Council در سراسر جهان بسیار محبوب هستند و وبسایت آنها هم پر از محتوای جذاب و آموزنده است. وبسایت British Council هم درست مثل بی بی سی برای افراد در همه سطوح سودمند است اما بیشتر به درد زبان آموزان پیشرفته‌تر می‌خورد.

  • شبکه، اصطلاحی محبوب در دنیای تجارت است و به معنای ملاقات افراد جدیدی است که ممکن است در بهبود زندگی حرفه­ای شما مفید باشند.
  • قبلا درباره اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی صحبت کرده‌ و در آن مطلب دولینگو را در ابتدای فهرست معرفی کرده‌ایم.
  • هر چقدر جلوتر بروید آنچه را که می شنوید بهتر درک خواهید کرد و کلمات و عبارت های عامیانه جدیدی یاد خواهید گرفت.

آزمون آنلاین تعيين سطح زبان انگلیسی و آیلتس رایگان با مشاهده نتیجه به طور رایگان | zabannew فقط توجه کنید که برای انجام بازی های این صفحه لازمه که روی مرورگرتون برنامه Adobe Flash Player اطلاعات بیشتر نصب باشه. اگه دنبال تقویت مهارت شنیداری و مکالمه ات هستی می تونی درس های مربوط به این دو مهارت رو از صفحه ی پادکست British Council آکادمی مجازی آموزش زبان ۲۴talk دنبال کنی. این فعالیت ها به همراه تمرین هاش و براساس سطوح مختلف در سایت ۲۴talk قرار گرفته. و بعد از اتمام دروس بالا حتما اپلیکیشن چرب زبان را از اینجا دانلود و بعد فعالسازی کنید (فقط برای اندروید موجود است) و هر روز یک الی 4 درس آن را کار کنید.

اگر از Duolingo استفاده کرده‌اید، احتمالا می‌دانید که وبسایت Duolingo نسبت به اپ آن امکانات بیشتری دارد. همچنین از لحاظ زمانی شرکت در دوره‌های حضوری بسیار زمان‌گیر است. در نتیجه کلاس آنلاین زبان از بهترین مواردی است که با کمترین زمان و هزینه می‌توان زبان یاد گرفت. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و تاثیرگذاری آن روی زندگی و فعالیت افراد، باعث ایجاد کلاس آنلاین زبان برای آموزش زبان به مشتاقان یادگیری شده است.

آیا با فیلم هم میشه زبان انگلیسی را تقویت کرد؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد