آیدل ۶- روش صحیح نصب کاغذ دیواری چیست؟ | alborzpainting

آیدل ۶- روش صحیح نصب کاغذ دیواری چیست؟ | alborzpainting

با وجود اینگونه محصولات کاربردی همچون کاغذ دیواری می توان به آسانی در فضای داخلی خود تغییرات قابل توجهی ایجاد نمود. یک کاغذدیواری با جنس مرغوب تا سال های زیادی دوام خود را حفظ می کند و نیازی به تعویض نخواهد داشت. علاوه بر اصول انتخاب طرح و نقش کاغذ دیواری، عامل جنس و مواد بکار رفته در آن از موارد بسیار پر اهمیت است. شرکت کاغذ دیواری راش آلمان سعی بر آن داشته که از بهترین جنس ها از جمله ( Non-woven و Textile ) کاغذ دیواری های خود را تولید و به مشتریان عرضه نماید. اکثر طرح‌های منحصر به فرد را می‌توان در هر دیوار از خانه‌تان بکار ببرید و با انواع مبلمان و دکوراسیون‌های مختلف تطبیق دهید.

  • از این روی توصیه می‌کنیم که حتما نصب را به نصاب حرفه‌ای بسپارید تا نتیجه کار ایده آل و با طول عمر کامل همراه باشد.
  • همچنین کاغذ دیواری های طرح دار با ساختار فوم پلیمری یا پی وی سی قابل شستشو هستند و میتوان از آن ها در آشپزخانه استفاده کرد.
  • به این شکل، شما می‌توانید بر حسب نیاز خود از کاغذ دیواری ضدآب استفاده کرده یا به سراغ مدل‌های ارزان قیمت‌تری بروید که قابلیت شستشو با آب ندارند.
  • البته کاغذ دیواری‌هایی که به این روش به راحتی از دیوار جدا می‌شوند باید به اصطلاح قابل جداسازی (Peelable) باشند که بسیاری از کاغذ دیواری‌های مدرن این ویژگی را دارند.
  • با ظهور محصولات جدیدی که به بازار معرفی می شوند، تشخیص و انتخاب…

نسبت به پی وی سی‌ها قیمت بیشتری دارن و طرح و رنگ اون‌ها هم خاص‌تر است. البته یادتون باشه که نان‌وون با نانو فرق داره و نباید اون‌ها رو با هم اشتباه بگیرین. انتخاب کاغذدیواری متناسب با فضا و کاربرد آن میتواند آرامش و زیبایی فضا را خدمات نقاشی ساختمان دو چندان کند. با توجه به تنوع کاغذدیواریهای موجود در بازار استفاده از آن میتواند در زیبایی تاثیر گذار باشد، به شرط اینکه در انتخاب طرح و رنگ دقت کافی داشته باشیم .

کاغذ دیواری ضدآب[ویرایش]

یک کاغذ دیواری استاندارد و به درستی نصب شده حداقل 15 سال دوام می آورد. می توانید یک بار آن را نصب کنید و سال ها تغییر آن را فراموش کنید. با این حال، برای استفاده حداکثری از پول خود، مطمئن شوید که آن را به خوبی حفظ می کنید.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

کاغذ دیواری ها دارای طرح هایی هستند که تکرار می شوند اما پوستر ها دارای یک طرح بزرگ می باشند که در هنگام نصب هم بسیار باید ظریفتر عمل کرد. استفاده از کاغذ دیواری نه تنها باعث می شود لکه ها و یا ترک های روی دیوار از دید مخاطب پنهان گردد، بلکه با توجه به سطح بالای هنری خود، می تواند یک دکور و طراحی فوق العاده را نیز خلق نماید. سوال همیشگی مشتریان این است که چه کاغذ دیواری برای اتاق خواب مناسب است باید بگوییم که یک دیوار با کاغذ دیواری تک رنگ در اتاق خواب کاملاً موثر واقع می شود. که در آن می توانید رنگ را از طریق عناصر دیگر مانند تخت خواب، کوسن ها و حتی میزهای کنار تخت هماهنگ کنید. انتخاب کاغذ دیواری های طرح دار بسیار راحت است زیرا دنیایی از طرح را در خودشان جا داده اند. بهتر است که اگر می‌خواهید به طور کامل خانه را کاغذ دیواری نکنید، برخی از دیوارهای شاخص چون دیوار پشت تلویزیون را انتخاب کرده و از کاغذ دیواری لاکچری در آن قسمت استفاده کنید.

دربارهٔ دیوار

چراکه هرچه طرح پیچیده‌تر و فریبنده‌تر باشد، معمولاً در دسته کاغذ دیواری لاکچری در نظر گرفته می‌شوند و در نتیجه گران‌تر است. حتما می پرسین یعنی چی؟ قطعا برای شما هم پیش اومده که فروشنده، کاغذهایی با یک جنس و یک شرکت و یک کشور سازنده رو به شما معرفی می‌کنه، اما برای اون ها قیمت های متفاوتی رو به شما میگه! راز ماجرا اینجاست که کاغذ دیواری های به روزتر، خاص تر و مشتری پسندتر، گران تر هستن و طرفدار‌های بیشتری دارن. مثلا در یک برند و یک جنس، طرح‌هایی که رنگ سال جدید رو دارن، یا از یک مُد روند بازار پیروی کردند، از قیمت بیشتری برخوردار هستن. جنس پی وی سی از پلاستیک ساخته شده و در ضخامت‌ها یا همان گِرَماژهای (گرماژ همان معادل وزن است) مختلف در بازار وجود داره.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد