برنامه تبلیغات در اینستاگرام اینستامی دانلود کافه بازار | admin-yab

به طور مثال هنگامی که شما می خواهید ژله را تبلیغ کنید در صفحات بزرگ آشپزی بهتر جواب می دهد تا پیج های متفرقه. اگر دوست دارید در مورد کسب و کار خود پیج های بزرگ را بشناسید، بهتر است به سایت شرکت گلدفالوور مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری از پیج های بزرگ کسب کنید. زیرا به شما کمک می کند تا تبلیغات اینستاگرام خود را هدفمند انجام دهید.

  • ما در جریان با بیش از ۱۰۰۰ پیج اینستاگرامی در دسته‌بندی‌های مختلف همکاری داریم.
  • با وجود فضای تعاملی در اینستاگرام شما به‌وضوح می‌توانید واکنش مخاطبان نسبت به تبلیغ را در لحظه ببینید.
  • به این معنا که مخاطب باید به طور مستقیم با کسب و کار شما سر و کار داشته باشد.
  • با این اعداد، واضح است که تبلیغ در اینستاگرام در جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، باید مورد توجه قرار گیرد.

معمولا تبلیغات پیج اینستاگرام در صفحه های مختلف این اپلیکیشن به وسیله ی افراد مختلفی صورت می گیرد. اما یک مشخصه ی اصلی برای آنها این است که می بایست چهره ی شناخته شده ای بوده و به اصطلاح سلبریتی اینستاگرامی باشند. اما تعرفه ی انجام تبلیغات پیج در اینستاگرام معمولا به عامل های مختلفی بستگی داشته و از صفحه ای تا صفحه ی دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. این مبلغ ها گاها به قدری بالا هستند که اگر آنها را بشنوید قطعا مغزتان سوت می کشد. بیشترین تعداد فالوورها در فضای اینستاگرام برای صفحه هایی است که در مورد مد و فشن و آرایش بوده و گاها با پسوند و یا پیشوند بیوتی شناخته می شوند.

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی

امیداورم با مطالعه این مطلب کسب و کار خود را گسترش دهید و برای تبلیغات و فروش محصولات خود از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید. کار با این دسته کاربران مزایای محبوبیت برند و افزایش آگاهی در دسته‌بندی خاص را برای برند به همراه دارد اما هزینه‌ی بالای اینفلوئنسر مارکتینگ این کار را برای برندها تبدیل به ریسک کرده است. ولی باید بدانیم که ممکن است این هزینه در زمانی کوتاه بازگردد و امروزه با حضور یک رابط مناسب بین اینفلوئنسر و برند می‌توان بهترین بهره‌وری را از اینفلوئنسر مارکتینگ داشت. این نرخ تعامل و توجه به مخاطب هدف است که باعث ایجاد حس خوب در وی می‌شود. احساسی که در نهایت او را ترغیب به دنبال کردن پیج شما خواهد کرد.

افزایش دنبال کنندگان پیج

سعی کنید محتوای خود را در ساعات مناسبی از شبانه روز و یا روزهای تعطیل که فالوورهایتان وقت آزاد بیشتری دارند نشر دهید. اگر شما در یک رویداد زنده هستید و عکس می‌گیرید، قابلیت پخش زنده اینستاگرام می تواند به شما برای افزایش بازدید و اشتراک گذاری محتوا کمک کند. در قدم دوم یکی از بسته های تبلیغاتی زیر را با توجه به بودجه و هدف خود برگزیده و به ما سفارش دهید. متناسب با بودجه شما ما با استفاده از مجوعه پرسنل متخصص برای ارائه سرویس و پشتیبانی، بهترین مشاوره مالی را در این زمینه ارائه می کنیم و تبلیغات با بالاترین باخورد متناسب با بودجه شما انجام می گیرد. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد شرکت تبلیغاتی ایده‌بکر محفوظ است.

یکی از چالش برانگیزترین بخش‌های مجله خبری ادمین یاب، آگاهی از میزان و تعرفه تبلیغات اینستاگرام است. شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار و برند تجاری می‌خواهید بدانید که در بین حجم عظیمی از پیج‌های مختلف کدام مورد می‌توانید پربازده‌ترین مکان برای انجام تبلیغات شما به شمار آید. ایجاد پست‌های تبلیغاتی باعث می‌شود که ایده‌ها، افکار، اهداف و پیشنهادات برند شما در معرض دید عموم قرار بگیرد و برای برند شما یک هویت منحصربه‌فرد ایجاد کند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد