تبلیغات اینستاگرام تبلیغات اسپانسری اینستاگرام با وی دیجیتال مارکتینگ | admin-yab

چون ما یک لیست بلند بالا و کامل از همه ‌ی صفحات بزرگ اینستاگرام برای تبلیغ داریم. شرکت هم سایت با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه تبلیغت اینستاگرام در کنار شما عزیان هستند تا در امر بازاریابی و تبلیغات در این شبکه شما را به قلعه های موفقت برسانند. با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام در همه سنین و با سلایق، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات اینستاگرامی می‌تواند برای همه کسب و کارها مناسب باشد. اما برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا لازم است که به شناخت خوبی از ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود برسید و بدانید که چه نوع محتوایی، می‌تواند توجه آنان را جذب نماید. سپس براساس این اطلاعات، محتوای تولید شده را در پیج‌های اینستاگرامی مناسب و در زمان درست منتشر کنید.

  • تیم ما ارتباط مستقیم با این پیج ها دارد و چون مدت زمان زیادی است که با هم همکاری می کنیم، پس خیالتان میتواند از درست اجرا شدن تبلیغات با بالاترین بازدهی و بدون استفاده از فالوور فیک راحت باشد.
  • هرچند تمام ابزارها و ایده های کاربردی برای موفقیت کمپین توسط کارشناسان ما لحاظ می گردد.
  • تبلیغات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه(ساعتی، ۲۴ ساعته) بر اساس درخواست شما و با استفاده از مجموعه پرسنل متخصص برای ارائه سرویس و پشتیبانی مشتری، نظارت و کنترل کمپین های تبلیغاتی شما صورت می گیرد.
  • سپس دقت کنید که بعد از تبلیغ، وعده‌ای که به مخاطب داده بودید را فراموش نکنید و به تولید محتواهای جذاب ادامه دهید.
  • این اصطلاح را به کار می‌بریم زیرا زبانی است که همین الان در بحث تبلیغات اینترنتی از آن استفاده می شود به همین خاطر اگر به آن آگاه نباشید ممکن است تبلیغات اینترنتی خوبی به خصوص در زمینه‌ی تبلیغات اینستاگرام نداشته باشید.

مجله خبری ادمین یاب اسپانسری شما را هم می‌توانیم در Story و هم در صفحه Home کسانی که شما را فالو نکرده‌اند اما جزو جامعه هدفتان هستند نشان دهیم. برای پیدا کردن کمپین‌های مؤثر می‌توانید حوزه‌های مرتبط با فعالیت خود را جستجو کرده و یا هشتگ‌های مرتبط را موردبررسی قرار دهید. سلام حبیب، خب ما هر چیزی که لازم بود رو گفتیم، اینو خود شما باید بررسی کنید که کدوم پیج برای تبلیغ مناسبه. باید کاری کنید که کاربر، حداقل برای چندثانیه، روی تبلیغ شما توقف کند. برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند. البته تبلیغات ویدیویی نیز به 2 صورت قرار داده می‌شود، یعنی تبلیغ‌دهنده با صاحب پیج توافق می‌کند که چطور تبلیغش را قرار دهد.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

این مرحله از آموزش تبلیغات در اینستاگرام، درواقع سازوکاری برای حفظ مخاطبان و تأثیر تبلیغات است؛ درواقع شما باید با توجه به دیدگاه و نیاز مخاطبان، استراتژی و برنامه‌های تدوین کنید و فعالیت منظمی در پیج خود داشته باشید. بدین ترتیب مخاطبان توجه بیشتری به فعالیت‌های منظم شما خواهند داشت. درواقع باید با توجه به نکات آموزش تبلیغات در اینستاگرام مناسب‌ترین نوع تبلیغات را با توجه به اهداف و بازخورد مطلوب، انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال اگر هدف شما افزایش بازدید سایت است، بهتر است از تبلیغات حاوی لینک در استوری یا پست استفاده کنید. معمولاً این پیج‌ها، نرخ تعامل پایینی هم دارند و اصلاً نمی‌توان برای تبلیغ در اینستاگرام روی آنها حساب کرد.

بررسی 4 نکته مهم در کمپین های ویدئویی گوگل ادز

به هیچ عنوان از ربات یا هر نرم افزار دیگری استفاده نمی شود و کاملا به صورت طبیعی تبلیغات انجام می پذیرد. به طور مثال اگر شما پیج پوشاک بچه گانه دارید، باید به سراغ پیج هایی بروید که دنبال کنندگان آن خانمهای بچه دار و با متوسط سنی ۲۵ الی ۴۰ هستند. مثلاً پیج هایی که حقایق و دانستنی های جالب را به اشتراک می گذارند یا حتی پیج هایی که ایده های خانه داری آموزش میدهند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند. اما جدای از موارد بالا، نوعی دیگری از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد و آن هم تبلیغات از طرف خود اینستاگرام است. یعنی اینکه حساب خود را شارژ می‌کنید و اینستاگرام در ازای آن، پست شما را برای افراد بیشتری نمایش می‌دهد. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودن‌مان، اما هستند شرکت‌هایی که به‌صورت واسطه این‌کار را انجام می‌دهند. سعی می‌کنم در مقاله‌ای جدا، به‌طور کامل تبلیغات اسپانسری را بررسی کنم.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد