تبلیغات اینستاگرام شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان | admin-yab

یکی از عامل های تاثیرگذار بر هزینه ای که برای تبلیغات پیج اینستاگرام به وسیله ی صفحه های تبلیغ کننده دریافت می شود تعداد دنبال کننده های آنها است. عامل دیگر را نیز می توان نوع تبلیغ اعم از عکس، فیلم و ویدیو، استوری به شمار آورد و حتی زمان آن هم از اهمیت بالایی در تعیین نرخ دارد. برای نمونه پستی که قرار است بیست و چهار ساعت بر روی صفحه ی مورد باقی بماند قطعا گرانتر از پستی است که تنها برای یک ساعت بنا است به عنوان تبلیغ در صفحه ی مورد نظر قرار بگیرد.

  • در قدم دوم یکی از بسته های تبلیغاتی زیر را با توجه به بودجه و هدف خود برگزیده و به ما سفارش دهید.
  • بازاریابی موفق در رسانه های اجتماعی تقریبا مستلزم داشتن لیست طولانی از فالوورها است.
  • در سال ۱۳۹۸، پنج کمپین تبلیغاتی موفق تافیفتی ، بزن بریم مدرسه، باتخفیف ، عجبتخفیفی و کمپین بیستِ ۲۰ برای مجموعه فروشگاههای زنجیره‌ای افق کوروش با مدیریت شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان برگزار شد.

با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های مجله خبری ادمین یاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. با نمادین بدون هدر رفتن پول و زمان، تبلیغات ارزان و پربازده را تجربه کنید. درصورتی که کمپین شما از سمت جریان فعالسازی شده باشد، امکان ایجاد تغییر وجود ندارد. دقت بفرمایید اگر کمپین شما وارد مرحله اجرا نشده، موارد مورد نیاز برای تغییر را در تیکت برای ما ارسال بفرمایید تا در صورت امکان، تغییرات مربوطه صورت گیرد.

کمپین تبلیغاتی چیست و چگونه می‌توان یک کمپین موفق داشت؟

با این شرایط می‌توانید از خدمات این رسانه اجتماعی بهره مند شوید. اگر می‌خواهید یک تجربه کاربری کامل را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدئوی اینستاگرام یک گزینه فوق‌العاده است. بقیه پارامترها به همان نحو باقی می‌مانند، اما همانطور که از نامش حدس زده می‌شود، به جای تصویر یک ویدئو به مخاطبین نشان داده می‌شود. این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود.

پکیج های تبلیغات گسترده

در این شرایط، باید با افرادی همچون امیر جابری، مستر تیستر و … ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانید موضوعات مربوط به طنز بازدیدکنندگان بسیاری در اینستاگرام دارند. به همین دلیل بهتر است در انواع تبلیغات خود از طنز استفاده کنید.

قیمت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در ایران (سال

در صورت درخواست تبلیغ به صورت لوکال هزینه کمی متفاوت می باشد که پس از ثبت سفارش اعلام می شود. میانگین تعداد بازدید برابر است با مجموع میانگین بازدید شش پست آخر صفحه‌ی ناشرین تبلیغ. اگر از پکیج تست جواب گرفتید و از محتوای تبلیغ و بازدهی آن مطمئن شدید حتما پکیج نرمال را انتخاب کنید ولی به هیچ عنوان برای اولین سفارش و اولین تجربه توصیه نمی شود.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد