تبلیغات اینستاگرام همراه با صفر تا صد نکات مهم تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

کسب و کارهای بسیاری با استفاده از تبلیغات اینستاگرام به رونق رسیده‌اند. برای اینکه از طریق تبلیغات تضمینی اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشید، باید بتوانید مخاطب بیشتری برای خود جذب کنید. در زیر پست پیج‌های پربیننده کامنت بگذارید و دیگران را به بازدید از پیج خود دعوت کنید. یک راه دیگر این است که پیچ‌هایی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند را فالو کرده و در بین پست‌های آن‌ها کامنت تبلیغاتی قرار دهید.

  • این نوع پست‌ها بیشتر در فیدهای اکانت‌های تجاری اینستاگرام دیده می‌شوند.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • ولی درخصوص مثلاً شماره مناطق تهران ممکن است با‌توجه‌به نقل مکان افراد، این دقت از درصد کمتری برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام برخوردار باشد.
  • بهره‌گیری از این ربات باعث افزایش میزان بازدید از پیج شما می‌گردد و این موضوع تأثیر قابل توجهی بر سود و میزان فروشتان خواهد داشت.

موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که پیجهای اینستاگرامی بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری دارند. بنابراین پذیرش تبلیغات گسترده در اینستاگرام برای موبودید کاملا امکانپذیر است. تبلیغات در اینستاگرام یکی از اثربخش‌ترین راه‌های ارتباط و تعامل با مشتریان است تا بتوانید در سریع‌ترین زمان، پیامتان را به جمع وسیعی از آن‌ها برسانید. پلتفرم جریان با بیش از 8440 کمپین موفق اینستاگرامی بستر مناسبی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را به صورت تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری راه‌اندازی کنید و شاهد نتایج فوق‌العاده آن باشید.

تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام

اما واقعا خیلی مهم است که یک صفحه خوب و مناسب را برای تبلیغ استفاده کنید. در هر کسب و کاری که هستید و با هر میزان بودجه ای حتما برای شما صفحات بسیار مناسبی وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها تبلیغ در اینستاگرام انجام دهید. اما اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، همین الان تلفن را بردارید و با دیدوگرام تماس بگیرید.

تبلیغ‌گونه نبودن تبلیغات در اینستاگرام

من قصد تبلیغات در اینستاگرام دارم، به نظر شما تبلیغات در پیج های عمومی بهتره یا نه بلاگری؟ ممنون میشم پاسخ بدین. پیج شما باید در نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کند و به‌نوعی حرفه‌ای و جذاب باشد. درواقع می‌توان گفت که پروفایل شما، همان ورودی و تابلوی فروشگاه شماست که افراد با دیدن آن تصمیم می‌گیرند که از شما خرید کنند یا خیر. واکنش‌گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب‌سایتی که صفحات آن واکنش‌گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می‌شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می‌شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود.

مجله خبری ادمین یاب دیجیتال مارکتینگ راز با استفاده از نکات دیجیتال مارکتینگ، مناسب‌ترین پیج‌ها برای تبلیغ در اینستاگرام را پیدا کرده و هم اکنون با صدها پیج معتبر همکاری می‌کند. از آنجا که ما در شرکت تبلیغات دیجیتال مارکتینگ راز تمام زوایای کار را به شما نشان می¬دهیم، لازم می¬دانیم که علاوه بر شناساندن ابزار تبلیغات اینستاگرام، روش‌های درست تبلیغات را نیز به شما نشان دهیم. چراکه حتی اگر شما هزینه‌ی گزافی کنید و در بهترین صفحات اینستاگرام حرفه‌تان را تبلیغ کنید؛ اما متن و تصاویر و راه‌های ارتباطی درستی را درج نکنید، قطعا نتیجه‌ی مطلوبی دریافت نخواهید کرد. بعضی از صفحات اینستاگرام تعداد فالوورهایی بالایی دارند که معمولا بیشتر آن ها فیک هستند. حتما قبل از بستن کمپین تبلیغاتی خود با مشاوران ما در رابطه با چگونگی اجرا کمپین تبلیغاتی خود مشاوره بگیرید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد