تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام گسترده هم سایت | admin-yab

گفتنی است که تمامی قیمت‌های موجود در سایت کاملاً حدودی بوده و درنهایت به رتبه کیفی و جذابیت تبلیغات شما بستگی دارد. اگر علاوه بر پیج اینستاگرام، وب سایت دارید و به‌دنبال فروش سریع هستید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً تبلیغ در گوگل را شروع کنید. برای استفاده از تبلیغات انبوه اینستاگرام هم سایت یک پست تبلیغاتی مناسب برای استفاده از تبلیغات گسترده اینستاگرام هم سایت طراحی کنید و یا میتوانید این کار را به ما با پرداخت هزینه بسپارید. یک راه بسیار ساده و مناسب برای فروش بیشتر تبلیغات در پیج های اینستاگرامی و استفاده از تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد. بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا مخاطبان پیجی که می‌خواهید در آن تبلیغ کنید، می‌توانند جزء مخاطبان شما هم باشند یا خیر.

  • مزایای این نوع پیج‌ها این است که تمام مخاطبان مشتری بالقوه می‌باشند.
  • قیمت تبلیغات در اینستاگرام به نوع تبلیغات و روش تبلیغ شما بستگی دارد.
  • اولین بار است که در ایران، تعرفه‌های اینفلوئنسرها و پیج‌ها به این صورت شفاف و گویا در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کاهش سرعت مجله خبری ادمین یاب فالورهای پیج‌تون و حتی کاهش میزان دیده شدن پست‌هاتون می تونه به خاطر تغییرات الگوریتم نمایش پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام باشه. محبوب ترین آنها استفاده از آگهی های اسپانسر، تبلیغ در پیج اینفلوئنسرهای محبوب، تبلیغات با ویدیو، آگاهی و … همان‌طور که از نام این نوع تبلیغ حدس زده می‌شود، این تبلیغات آگهی‌هایی است که شامل عنصر عکس است. جنبه بصری اینستاگرام بسیار مهم است و به لطف رابط کاربری خوب این پلتفرم، هر تصویر را می‌توان با فرمت بسیار جذابی نمایش داد. استوری های اینستاگرام در مدت اخیر جذابیت زیادی داشته اند و اطلاعاتی که Socialmediatoday منتشر کرده حدود 7.2 درصد از دنبال کنندگان صفحه استوری ها را مشاهده می‌کنند. این امکانی است که شما به عنوان تبلیغ کننده یا پیج ناشر می‌توانید از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن هوش مالی را دریافت کنید

اما فراموش نکنید که اگر اینفلوئنسر یا پیج درستی را انتخاب نکنیم، ممکن است کل سرمایه تبلیغاتمان را از دست بدهیم. در بخش بعدی باهم بررسی می‌کنیم که معیارهای یک پیج خوب برای تبلیغ چه مواردی است. احتمالاً دیده‌اید که افرادی مثل صدف بیوتی، برندهای مختلف را تبلیغ می‌کنند. برای آشنایی کامل با این روش می‌توانید مقاله « کاملترین راهنمای اینفلوئنسر مارکتینگ » را مطالعه کنید. با کمی دقت به زندگی روزمره در می یابید که برخی از کلمات یا عبارات قابلیت این را دارند که نظر مخاطب را به طور کلی عوض کنند و یا در کمترین حالت افراد را وادار کنند تا به دنبال آن ها تا انتهای پیام را به انتظار بنشینند.

تعرفه و قیمت تبلیغات گسترده در اینستاگرام و هزینه تبلیغات انبوه در اینستاگرام || هم سایت

یا اگر فروشگاه لباس دارید، می توانید در پیج‌های عکاسی تبلیغات خود را انجام دهید. با این اوصاف شما باید چکار کنید؟ بهترین راه این که به سراغ بلاگرها و اینفلوئنسرهایی بروید که در حوزه‌ی کاری شما فعالیت می‌کنند. بعنوان مثال، اگر در حوزه‌ی گردشگری فعالیت می‌کنید، برای اینکه تبلیغات درست داشته باشید، باید به سراغ افراد تاثیر گذاری بروید که در حوزه ایران گردی و جهان گردی کار می‌کنند.

این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا برای تبلیغاتتان از آنها بهره برده و با انتخاب تصایر و متن‌های هوشمندانه، نظر مخاطبان بیشتری را به کسب‌و‌کارتان جلب کنید. اگر مخاطب شما نسبت به صفحه شما بدبین شود دیگر محصول خوب و مطالب خوب را قبول ندارد، زیرا مخاطبین حس می کنند که شما قصد فریب آن ها را دارید. پس با خرید فالوورهای با کیفیت و لایک های خوب از گلدفالوور می توانید نظر مشتریان را نسبت به محصولات و صفحه خود تغییر دهید. از آن جایی که تعداد زیادی از پیج ها برای خرید فالوور به سایت ما مراجعه می کنند، پس تمام کسانی که از صفحات ما خریداری می کنند در صفحات دیگر نیز عضو هستند و با تبلیغات جدید در این صفحات نیز عضو می شوند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد