تبلیغات اینستاگرام پروموشن اینستاگرام گلد فالوور تبلیغات هدفمند شبکه های مجازی | admin-yab

متن تبلیغاتی مناسب بنویسید.( در ابتدا باید توجه داشته باشید که تمام ویژگی‌های محصول خود را در متن ذکر کنید، همچنین سعی کنید از نویسندگان حرفه‌ای کمک بگیرید تا متن برای خواننده قابل فهم و دلنشین شود. در این تبلیغات عکس یا ویدئویی که از محصول خود دارید از 6 ساعت تا 24 ساعت در پیج گلدفالوور قرار می گیرد البته هزینه این نوع تبلیغات بستگی به ساعت و تعداد فالور دارد. برای تبلیغات در اینستاگرام شما به تنهایی نمی توانید تصمیم بگیرید زیرا بسیاری از صفحات هیستند که فالوور فیک دارند و تشخیص آن کار ساده ای نمی باشد پس با گلد فالوور به راحتی می توانید تبلیغات خود را با خیال راحت انجام دهید. مطمئنا شما برای افزایش فالوورهای خود روش هایی را امتحان کرده اید یا ممکن است از ربات نیز بهره برده اید. لازم به ذکر است که بیشتر پیج های معتبر در دنیا، برای برقراری مساوات فالوورها از ربات استفاده کرده اند.

  • اگر به این صفحه تبلیغ بدهید، تعداد کسانی که آن را می‌بینند 100 هزار نفر نخواهد بود، بلکه بسیار بسیار کمتر خواهد بود.
  • حال که با رسانه‌های مورد استفاده جهت تبلیغ در اینستاگرام آشنا شدیم بد نیست هزینه تبلیغات پست‌های مورد نظر در این پلتفرم را نیز بدانیم.
  • یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن در اینستاگرام تبلیغ در صفحات معتبر است.
  • تبلیغات اسپانسری شما را هم می‌توانیم در Story و هم در صفحه Home کسانی که شما را فالو نکرده‌اند اما جزو جامعه هدفتان هستند نشان دهیم.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه تبلیغ در اینستاگرام شما می توانید بودجه و برنامه مدنظر خود را به مشاوران نمادین منتقل کنید و از آنها راهنمایی بخواهید.
  • قبل از هرچیز، صحیح ترین متن و گرافیک را برای تبلیغتان انتخاب کنید و سپس به دنبال حقیقی ترین‌ها باشید.

اما اگر اعصابتان از این تبلیغات خرد شده و مایل به مشاهده آنها نیستید، دیلیت اکانت اینستاگرام راه منطقی و درستی نیست! بلکه شما به راحتی می‌توانید اقدام به حذف تبلیغات اینستاگرام کنید. همچنین حذف استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیز با روش‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، امکان‌پذیر است.

عکاسی تبلیغاتی

اولین و مجله خبری ادمین یابترین فاکتور در انتخاب پیج مناسب تبلیغات، تخصص پیج است. موضوع فعالیت پیج هایی که برای تبلیغات انتخاب می کنید باید موضوع فعالیتش دقیقا با شما یکی باشد. عدد به دست آمده باید تقریبا با تعداد لایک های زیر پست‌های همان صفحه برابر باشد.

تبلیغات در اینستاگرام

به این نوع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسری گفته می شود. روش اول مانند همان تبلیغات بنری است که در اولِ مقاله خدمتتان گفتم. یعنی همان 50 تا 400 هزار تومان است اما بسیار بستگی به نوع صفحه و میزان فالوورهای آن دارد. ببینید آیا بیشتر فالوورهای آن بدون عکس هستند؟ اگر اینطور بود پس حتما این صفحه فیک است. چند دقیقه صبر کنید و سپس این روند را دوباره تکرار کنید تا دکمه ظاهر شود. البته در این مقاله هم سعی کردیم مهم‌ترین نکات را به شما یاد بدهیم تا یک دید نسبتاً خوبی به تبلیغات در اینستاگرام، پیدا کنید.

مشاوره با کارشناسان لاوان

در صفحه هر نوع تبلیغات اینستاگرام جدول تعرفه قیمت آن وجود دارد. معمولا عرف به این صورت است که هزینه‌ی پست و تبلیغات اینستاگرام به صورت پست بیشتر از استوری می‌شود. برخی از صفحه های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می شود.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد