عامل دیگری که در قیمت تبلیغات تلگرامی تأثیر دارد چندمین پست بودن تبلیغ است. مثلاً پستی که در ابتدای شب گذاشته میشود و بعد از آن شاید دهها پست دیگر هم منتشر شوند را نمیتوان با پستی که آخر شب منتشر شده و تا صبح روز بعد روی صفحه نمایش گوشیهای کاربران باقی خواهد ماند مقایسه کرد. قیمت هرکدام از انواع تبلیغات تلگرامی متفاوت از دیگری است؛ برای مثال تعرفه تبلیغات کلیکی از 200 هزار تومان شروع میشود. مزیت این رباتها این است که میتوان از آنها به طرق مختلف استفاده کرد.
- یکی از شبکههایی که افراد در آن کسب و کار خود را تبلیغ میکنند، تلگرام است.
- این ربات، محصولی ایرانی است که در بازار بینالمللی نیز به فروش میرسد، دارای راهنمای استفاده و پشتیانی تماموقت به زبانهای فارسی و انگلیسی است.
- این کانال ها اعضای زیادی دارند، بنابراین تبلیغ شما توسط طیف وسیعی از مخاطبان دیده میشود و همین دیده شدن در برندینگ و فروش تأثیر بسزایی دارد.
- یعنی تبلیغات شما را میلیونها نفر خواهند دید و کانال و صفحه رسمیتان را بازدید خواهند کرد.
- در روش ساعتی، 24 ساعت ابتدایی بعد از درج پست، مهم و تاثیر گذار خواهد بود چرا که بعد از گذشت 24 ساعت اول معمولا پستهای قبلی توسط کاربران نادیده گرفته میشوند و یا بازدید کمتری خواهند داشت.
پس مجله خبری ادمین یاب میتوانند از روش های متنوع این پیام رسان، برای تبلیغ در تلگرام استفاده کنند. اما شیوه فعالیت و تبلیغ در تلگرام، کمی با دیگر پلتفرم های پرمخاطب فرق دارد. چون تلگرام یک شبکه مجازی مانند اینستاگرام نیست و در اصل یک پیام رسان به حساب میآید. پیام رسانی که با ابزارها و امکانات جذاب، فرصت تبلیغ و درآمدزایی را به کاربران خود میدهد. پس به راحتی میتوان از این امکانات استفاده کرده و اطلاعات لازم در خصوص محصول را به مشتری ارائه داد. به صورتی که برای مثال تبلیغ کننده ۱۰۰ هزار بازدید سفارش داده و به میزان بازدید انجام شده هزینه پرداخت می نماید.
بزرگترین جامعه کاربری
ما در جریان با بیش از ۳۰۰ کانال تلگرامی در دستهبندیهای متفاوت همکاری داریم. شما میتوانید باتوجه به نوع محتوا و کسبوکارتان کانالهای تلگرامی مناسب را انتخاب کنید. در این نوع از تبلیغات تلگرامی شما فقط به ازای تعداد بازدیدهایی که از تبلیغتان میشود، هزینه پرداخت میکنید.
مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
در واقع باید ساعتی را انتخاب کنید که مخاطبان مورد هدف شما آنلاین هستند تا تبلیغتان در معرض دید مشتریان بالقوهتان قرار بگیرد. این موضوع را میتوان از روی سن، جنسیت یا شغل کاربران، که به آن تعیین پرسونای مخاطب هم میگویند، مورد نظر شناسایی کرد. بنابراین موبودید تبلیغ شما را در کانالهای تلگرامی پربازده و معتبر قرار میدهد. تنها نکتهای که در حین انجام تبلیغات تلگرام باید رعایت کنید، انتشار پستهای پی در پی در کانال است. از آن جایی که این نوع ممبر، ممبر اختیاری است، ریزش کمی نیز خواهد داشت. در این روش، مدیران کانالهای تلگرامی پروکسی خریداری شده را در اختیار کاربران قرار میدهند.
برای آشنایی با تبلیغات اینستاگرام، کلیک کنید
از طرفی، میتونین بهعنوان نمایشدهنده تو پلتفرم جریان ثبتنام کنین؛ ولی برای کسب درآمد، نیازه که اعضای کانال خودتون رو حداقل به ۱۰ هزار برسونین. بزرگترین مشکل در تبلیغات کلیکی این است که برای آگاهی از تعداد کلیکهایی که روی تبلیغتان میشود نیاز به نصب سامانههای خاصی دارید. توجه داشته باشید که کیفیت سامانههای مختلف با هم یکی نیست و باید از یک سامانه با کیفیت استفاده کنید تا آمار دقیقتری به شما نمایش دهد. این کانال ها اعضای زیادی دارند، بنابراین تبلیغ شما توسط طیف وسیعی از مخاطبان دیده میشود و همین دیده شدن در برندینگ و فروش تأثیر بسزایی دارد. کارشناسان ما با تکیه بر تجربه خود، کانال های مرتبط با زمینه فعالیتتان را پیدا میکنند و تبلیغ را در این کانالها به نمایش میگذارند. با انجام این مراحل، هیچ فردی نمیتواند شما را به صورت اجباری و بدون رضایتتان در یک کانال یا گروه تلگرامی اد کند.