تبلیغات در اینستاگرام ، تعرفه تبلیغات اینستاگرام موبودید | admin-yab

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. تعیین هدف، نوع محتوا، بودجه، بازه زمانی و سناریو، همگی از مراحل اجرای کمپین هستند. در جدول زیر چند نمونه از پیج‌هایی که با جریان همکاری دارند را مشاهده می‌کنید.

  • بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، می‌توانید از این روش‌ها برای تبلیغات استفاده کنید.
  • نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده می‌شود، تبلیغات ویدیویی است.
  • مثلا اگر پیچ آموزش آشپزی دارید ، پیجیک رستوران می تواند برا یشما مناسب باشد .
  • حتما قبل از بستن کمپین تبلیغاتی خود با مشاوران ما در رابطه با چگونگی اجرا کمپین تبلیغاتی خود مشاوره بگیرید.
  • ولی در ایران به سختی این کار قابل انجام است و باید برای آن هزینه هنگفتی پرداخت کنید.

برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده باید اکانت بیزینس اینستاگرام شما بررسی شود. (به خاطر تحریم ایران) می‌تونین از گزینه های هدفگیری دیگه ای مثل فالورهای صفحه های ایرانی و … استفاده کنین. استفاده از اطلاعات شخص حقیقی غیر ایرانی برای اکانت فیس‌بوک و تغییر آی‌پی می‌تونه کمک کنه ولی باز هم احتمالش هست تشخیص بده.

طراحی بنر تبلیغاتی

اگر اکانت مجله خبری ادمین یاب شخصی یا خصوصی داشته باشید، شاید این نوع پست‌ها را مشاهده نکنید. پست‌های تبلیغاتی شامل مشاغلی می‌شود که عکس‌ها و فیلم‌های جذابی را برای ترغیب ما به خرید محصول یا دنبال کردن آنها ارسال می‌کنند. به همین دلیل است که ما به دنبال راهی برای حذف تبلیغات اینستاگرام هستیم.

قرار دادن تبلیغات در پیج‌های مرتبط (مخاطب هدف)

این گزینه همان جایی است به کمک آن می‌توانید محتوای خود را به صورت یک تبلیغ در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید. درواقع شما این کار را از طریق فیس‌بوک که شرکت مادر اینستاگرام است انجام می‌دهید. اگر جامعه هدف در ایران باشد، به دلیل تحریم‌ها دقت جغرافیایی پایین‌تر خواهد بود؛ ولی در کشورهای دیگر با دقت بیشتری صورت می‌گیرد. مثلاً درخصوص جنسیت و سن افراد یا کد شهرستان‌ها می‌توان گفت میزان دقت بیش از 90درصد خواهد بود. ولی درخصوص مثلاً شماره مناطق تهران ممکن است با‌توجه‌به نقل مکان افراد، این دقت از درصد کمتری برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام برخوردار باشد. خیر، هزینه تبلیغات در پست و استوری به یک میزان و طبق فهرست قیمت‌های موجود است.

تبلیغات در اینستاگرام

چرا که قبل از شروع هر تبلیغاتی ایجاد زیر ساخت و مهیا کردن محتوای مناسب برای تبلیغات بسیار مهم و ضروری بوده. برای مثال بدون داشتن یک پیج مناسب و پستهای که توضیح دهنده کسب و کار شما باشند و یا سیستم پاسخگویی مشتریان و یا محتوای ضعیف و کمتر جذاب حتی پر هزینه ترین تبلیغات بازخورد مورد نظر شما را نخواهد داشت. برای بالا بردن کارایی تبلیغات اینستاگرام باید عوامل متعددی را مد نظر قرار دهید. هر یک از این عوامل در جایگاه خود می‌توانند میزان اثربخشی محتوای تبلیغاتی شما را بالا ببرند. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام را انجام دهید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با به اشتراک گذاشتن یکی از پست‌های خود در پیج‌های مرتبط کار خود را شروع کنید. یا اینکه حداقل کاری که می‌توانید در این زمینه انجام دهید این است که از مشاورین و متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد