تبلیغات در اینستاگرام ، تعرفه تبلیغات اینستاگرام موبودید | admin-yab

اینفلوئنسرها افراد تأثیرگذار در اینستاگرام هستند که محتواهای جذاب و پرمخاطبی تولید می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به نوع کسب‌وکاری که دارید، بودجه‌ای که در اختیار دارید و اهدافی که از تبلیغات دنبال می‌کنید، یکی از اینفلوئنسرها را انتخاب کرده و برای تبلیغات با او مذاکره کنید. همواره در بحث کسب ‌و کارهای دیجیتال تبلیغات نقش مؤثری برای سودآوری دارد. پیش‌ازاین برای دیده شدن یک کسب ‌و کار از روش‌های فنی همچون بهینه‌سازی وب‌سایت از دید موتورهای جستجو و بهبود سئو وب‌سایت یا عملیات‌هایی چون لینک سازی و ریدایرکت و … استفاده می‌گردید اما امروزه با فراگیر شدن رسانه‌های اجتماعی و کاربرد گوشی‌های هوشمند تبلیغات در فضاهای مجازی جایگاه بهتری دارد. اینستاگرام یکی از محیط‌هایی است که کاربران زیادی را در خود دارد.

  • تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری انجام می‌شود.
  • اینستاگرام یکی از برنامه‌های پرکاربردی‌ است که بسیاری از نیازهای مختلف افراد را پاسخگو بوده و می¬تواند مثل گوگل، بیشتر موضوعات را پوشش دهد.
  • این پیج‌ها بیشتر مخاطبین بسیاری زیادی دارند که اکثرا حقیقی هستند و بخاطر جذابیت‌های این صفحات، همواره درحال دنبال کردن آن هستند و بنابراین اکثرا یک پست یا استوری آنها را هم از دست نمیدهند.
  • اگر شما نیز وب‌سایت دارید و سعی می‌کنید کاربر را به وب‌سایت‌تان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید.

البته اینستاگرام موارد دیگری همچون فعالیت آنها را برای فیک شناختن کاربر در نظر می‌گیرد. ممکن است با اصطلاح فیک بودن فالوورها آشنا باشید، اما هرچه تعداد بیشتری تبلیغات شما را ببینند، شانس بیشتری برای کسب مشتری خواهید داشت. مواردی وجود دارد که در زمان استفاده از این روش تبلیغاتی اینستاگرام باید به آنها توجه نمائید.

بهترین راهنمای پروفایل اینستاگرام + 8 تکنیک نوشتن بیو اینستاگرام

مقاله ای که ما به آن پرداختیم موضوع مهم تبلیغات در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داد و به نکات کلیدی این حوزه اشاره کردیم. این‌ها نکات پیچیده‌ای هستن که هر کسی به آن آگاه نیست و ساعت‌ها زمان می‌خواهد که شما با تجربه بخواهید به این نکات برسید و این تجربه چون در حوزه‌ی تبلیغات اینترنتی هم هست، شما باید هزینه‌ی زیادی را برای بدست آوردن تجربه صرف کنید. یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید، این است که از تبلیغ‌های گروهی در این حوزه استفاده کنید. این روزها اینستاگرام، از همه‌ی شبکه‌های مجازی قوی تر عمل می کند و طرفداران بیشتری دارد و به یک بستر خیلی مناسب برای راه اندازی کسب و کار تبدیل شده است. اما نکته مهم برای هر کسب و کاری معرفی خود است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تبلیغات در پیج های مشهور

مجله خبری ادمین یاب در اینستاگرام یکی از بهترین‌ راه‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است، چرا که این روزها افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند. اگر مخاطب محصول شما، کسی است که از اینستاگرام به‌صورت روزمره استفاده می‌کند، این فرصت را از دست ندهید. تبلیغات در اینستاگرام در قالب پست یا استوری و به دو صورت انتشار محتوا آماده توسط پیج‌ها و یا تولید محتوا توسط اینفلوئنسرها انجام می‌شود. یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغ در صفحات اینستاگرامی تاثیر می گذار ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است. برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست.

تبلیغات اینستاگرام بهترین راه برای جذب مخاطبین در این فضا محسوب می‌شود. متناسب با نوع مخاطبین، صدای برند و اهداف خود، اقدام به تبلیغات اینستاگرام کنید. در پاسخ باید بگوییم که هیچ رقم مشخصی برای تعیین هزینه‌های تبلیغات شما وجود ندارد و این هزینه از چند ده هزار تومان تا چند صد میلیون می‌تواند بسته به استراتژی تبلیغات شما متغیر باشد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد