تبلیغات در اینستاگرام ، تعرفه تبلیغات اینستاگرام موبودید | admin-yab

بعد از اینکه این موارد مشخص و بررسی شد به راحتی می توانید انتخاب کنید. یک متخصص جلوی دوربین از مزایای لاغری و معایب چاقی سخن بگوید و روشها و متد خود را معرفی کند بدون هیچ داستان خاصی که از حوصله مخاطب خارج است. چون ادمین پیج می خواهد به شما ثابت کند که تبلیغش بازدهی بالایی داشته تا بتواند باز هم از شما تبلیغ بگیرد. شاید شما هم چند تا از این پیج ها را در فالوینگ های خود داشته باشید.

  • ولی باید بدانیم که ممکن است این هزینه در زمانی کوتاه بازگردد و امروزه با حضور یک رابط مناسب بین اینفلوئنسر و برند می‌توان بهترین بهره‌وری را از اینفلوئنسر مارکتینگ داشت.
  • ما انسان‌ها سریعا جذب عناصر بصری میشویم و اگر ظاهر یک مطلب برایمان جذاب نباشد ممکن است تمایلی برای خواندن ادامه‌ی آن نداشته باشیم، حتی اگرکوتاه باشد.
  • تبلیغات Impression نوعی دیگر از تبلیغات در اینستاگرام است که روی پست‌های شما به صورت حرفه ای کار می‌شود و سبب جذاب‌تر شدن پست‌های تبلیغاتی می‌شود.
  • جدا از این موضوع که متن تبلیغ چه باشد، کاوری که برای محتوای تبلیغاتی‌ خود انتخاب می‌کنید هم به شدت مهم است.
  • اگر پیچ‌های ایرانی رو برای تبلیغ انتخاب کرده باشید، نباید اثری از فالوورهای خارجی یا عربی ببینید.

این نوع آگهی ها عموما در پیج های معمولی این رسانه اجتماعی نمایش داده نمی‌شوند. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به بیشترین کاربران ممکن نمایش داده می‌شوند. درواقع نمایش تبلیغات در اینستاگرام برای همان جامعه هدف که تنظیم شده، نمایش داده می‌شود. اگر تابه‌حال برای شما نمایش داده نشده، به این دلیل است که شما تا‌به‌حال جزء جامعه هدف هیچ کمپینی نبوده‌اید و یا جزء دیتابیس شماره تلفن‌های وی دیجیتال مارکتینگ قرار نداشته‌اید. برای آن‌که تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را شروع کنید، فقط کافی‌ست اکانت شما در حال Business قرار داشته باشد.

نکات مهم در تولید محتوا پیج اینستاگرام

با همه این اوصاف نمی توان فرمول دقیق و مشخصی را برای تعیین مجله خبری ادمین یاب هر صفحه به طور مجزا مشخص کرد. اما متخصصین ما در آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از مهارت و تجربه خود کمپین های تبلیغاتی را برای شما عزیزان برنامه‌ریزی می کنند تا حداکثر بازدهی ممکن را برای نام تجاری و کسب و کار شما فراهم آورد. تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود.

روش دوم: تبلیغات ویدیویی

بعد از فعال‌سازی کمپین از سمت تیم جریان، شما امکان ایجاد تغییرات در کمپین خود را ندارید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

همه شما می‌توانید با یک روش ساده ولی هوشمندانه کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش بدهید و فالوور جذب کنید. زیرا متقابلاً هیچ روش مشخصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین نباید به هر نوع اپلیکیشنی که قصد سوء استفاده از اطلاعات شما را دارند، اعتماد کنید. حذف استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیز روالی شبیه به بالا دارد. شما با همین روش‌هایی که در بالا ذکر شد می‌توانید به راحتی اقدام به حذف استوری های تبلیغاتی مزاحم روی فید صفحه خود کنید. در نهایت، روش سوم برای حذف تبلیغات اینستاگرام، مسدود کردن حساب فرستنده آگهی‌ها است.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد