تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو | admin-yab

بلکه بستری را مهیا می‌کند تا شما بتوانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، تبلیغات خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهید. از آنجا که این نرم افزار بین المللی ا‌ست، می¬توانید براساس نوع شغل و تبلیغتان، حتی مخاطبانی از خارج از کشور جذب کنید. جالب است بدانید صفحاتی که بیشتر از 10 هزار فالوور دارند می توانند در استوری های خود لینک قرار دهند.

  • برای نمونه پستی که قرار است بیست و چهار ساعت بر روی صفحه ی مورد باقی بماند قطعا گرانتر از پستی است که تنها برای یک ساعت بنا است به عنوان تبلیغ در صفحه ی مورد نظر قرار بگیرد.
  • بعضی از افرادی فعالیت‌ها تبلیغاتی با پیج‌های شخصی خود انجام می‌دهند و معمولا موضوعات پیج این افراد اجتماعی و آموزشی است.
  • تبلیغی را که می‌خواهید حذف کنید، پیدا کنید و روی View Insights ضربه بزنید.
  • هر چه تبلیغات اینستاگرام شما هدفمندتر باشد، رضایت بیشتر مشتری را در پی دارد.
  • خُب…بگذارید به شما بگویم که حقیقت این است که همه آنها واقعا خوب هستند و به قول معروف نگو کی از کی بهتره، هر گل یه بویی داره!

و برای افزایش فالوور در اینستاگرام هم راه‌های بسیاری وجود دارد. من در این مقاله راهی را به شما معرفی کرده‌ام که راحت است و بسیار پولساز.تازه به کار همه هم می‌آید. زیرا فالوورها به سمت شما سرازیر می‌شوند و اگر کارتان خوب باشید حسابی مشتری شما می‌شوند. همانطور که دیدید قیمت‌ تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام اصلا بالا نیست.

قرار دادن تبلیغات در پیج‌های مرتبط (مخاطب هدف)

این یعنی اینکه همیشه راه‌حل‌های جدید برای جذب فرصت‌های رشد و اوج گرفتن وجود دارد. شما برای دیده شدن در بین رقبا، جلب توجه مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان دائمی به تبلیغات اینستاگرام نیاز خواهد داشت. معمولا این اکانت ها تصویر ندارند و تعداد دنبال کننده های آنها نیز محدود است.

جدول تعرفه قیمت تبلیغات دیجیتال

برای آنکه مجله خبری ادمین یاب اینستاگرام شما در کمپین ها به ثمر برسد لازم است تا نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه در خصوص آنها صحبت شده است. اما یکی از اشتباهات فاحش در بحث تبلیغات در اینستاگرام این است که یک محتوا، به عنوان تبلیغ، در بازه‌های زمانی مختلف نمایش داده شود. تبلیغاتی که حتی بعد از گذشت چندماه، محتوای آن تغییری نکرده است. کسب و کارهایی هستند که باید هر از چندگاهی، تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهند.

از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاسگزار هستیم. یادتان باشد که هر زمانی به فکر تبلیغات اینستاگرام افتادید، می توانید با سایت گلدفالوور کسب و کار خود را به طور هدفمند تبلیغ کنید. ما در سایت گلدفالوور کاملا برعکس همکاران دیگر که پکیج های تبلیغات اینستاگرامی خود را بدون هیچ معیار مشخصی اعلام می کنند، علاقه داریم که شما عزیزان کاملا دقیق و شفاف بدانید که در برای چه خدمتی چه مبلغی باید هزینه کنید. به همین خاطر تمام تعرفه های خود را در جدول های خدمات خود درج کرده ایم، و تمام توضیحات موردنیاز شما را هم شرح داده ایم.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد