اینستاگرام برای افرادی که توانایی مالی اجاره یا خرید یک مغازه بزرگ در موقعیتی مناسب را ندارند نیز شرایط بسیار خوبی را ایجاد نموده است. زیرا این افراد میتوانند یک پیج برای فروشگاهشان راهاندازی کنند و در آنجا اجناسشان را به فروش برسانند البته آنها در ابتدا باید بازاریابی و تبلیغات مناسبی را انجام دهند تا شناخته شوند. طبیعتاً مردم به فروشگاههایی که دارای دنبالکننده یا فالوورهای زیادی هستند، بیشتر اعتماد میکنند. روشهای کارآمد متعددی برای تبلیغ پست اینستاگرام و تبلیغ در استوری اینستاگرام وجود دارد که یکی از بهترین و پرسودترین آنها تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام است. مهمترین نکتهای که در تولید محتوا برای تبلیغ در پیجهای اینستاگرامی باید به آن توجه کنید، کیفیت محتوا تولید شده است.
- با روی کار آمدن و سپس محبوبشدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده میشود.
- تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود.
- اولین دسته رسانههای مورد استفاده در تبلیغ اینستاگرام پیجهای مرتبط به کسب و کار میباشند.
- وقتی که قرار باشد یک محتوای تبلیغاتی بسازید (فرقی نمیکند که پست باشد یا استوری)، باید یک سری اصول را در آن رعایت کنید.
اما این تبلیغات هزینه بالایی دارند و ممکن است بسیاری از افرادی که تبلیغ را میبینند دقیقاً ویژگیهای مخاطب هدف شما را نداشته باشند. به همین دلیل شما باید پیجی که در آن تبلیغ میکنید را با دقت و احتیاط بسیاری انتخاب کنید تا بیشترین همپوشانی را با مخاطبان شما داشته باشند. اما مزیت تبلیغات اسپانسری اینستاگرام نسبت به تبلیغ در صفحات بزرگ امکان انتخاب دقیق مخاطبان هدف و بودجه تبلیغات است.
کمپین تبلیغات
بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. همانطو که قبلا هم گفته شد استفاده از عکس و ویدئوی با کیفیت و جذاب در پست ها از مهم ترین نکات موفقیت در ایسنتاگرام است که در این بخش هم می تواند به طور فزاینده ای به افزایش بازدید پیج اینستاگرام کمک کند. به همین منظور شما می توانید از یک ابزار ویرایش عکس مانند Aviary برای کراپ کردن تصاویرتان و اضافه کردن فریم یا افکت به عکس استفاده کنید، یا به طور کلی عکسهای خود را برجستهتر کنید. شرکت تاپ یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده مواد شوینده است.
درباره شرکت رایا مارکتینگ بیشتر بدانید
در ادامه با مجله خبری ادمین یابهای راحت و سریع برای حذف تبلیغات ویژه اینستاگرام با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که شما خودتان مسئول انتخاب این پیجهای تبلیغاتی هستید. پس آژانس دیجیتال مارکتینگی را انتخاب کنید که با پیجهای موثر و پربازدیدی همکاری داشته باشند. پس با یک انتخاب درست، تبلیغاتتان را درمعرض دید مخاطبان درستی قرار دهید.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام – هزینه تبلیغ در اینستاگرام
البته طراحان اینستاگرام به خوبی با مخاطبان و جنبههای مختلفشان آشنا بودند. میدانید چرا؟ چون اساس کار این برنامهی پرکاربرد، تصاویر و ویدئوهای مختلف است و اصطلاحا اینستاگرام در غالب یک اپلیکیشن تصویر محور طراحی شده است. حتما توجه کردهاید که شما بدون انتشار تصویر و ویدئو نمیتوانید هیچ مطلبی در این برنامه منتشر کنید. هزینه این نوع از تبلیغات بسیار بسیار بالا می باشد و دلیل آن نیز تاثیر بالایی که بر مخاطبین دارد می باشد. البته این افراد تا از کیفیت محصول شما راضی نباشند تبلیغ نخواهند کرد.