تبلیغات در اینستاگرام کمپین اینستاگرامی با هزینه مناسب جریان | admin-yab

جریان برحسب نوع کمپین (بازدیدی یا تعرفه‌ای) و نوع محتوای آن (پست یا استوری) به شما گزارشی ارائه می‌دهد. مثلا تعداد تعامل، تعداد بازدید، نرخ تعامل و تعداد کلیک روی لینک، مواردی هستند که برای یک کمپین بازدیدی استوری گزارش می‌شود. شما می‌توانید از این گزارش خروجی اکسل بگیرید و حتی لینکی از گزارش نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که قابل اشتراک‌گذاری با دیگران است، بدون اینکه لازم باشد وارد پنل شوند.

  • البته خودتان هم می‌توانید با فعالیت زیاد در پیج‌های مختلف فالوور جذب نمایید اما این کار به شدت زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود.
  • اینستاگرام در دنیای امروز ما، از جمله اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است و از قوی ترین روش‌ها برای تبلیغات به حساب می‌آید.
  • برای نمونه صفحه ورزش سه یکی از صفحات معتبر و درجه یک برای تبلیغ در اینستاگرام است.
  • در ادامه به دیگر امکانات مهم این شبکه اجتماعی محبوب که برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما به آن ها نیاز خواهید داشت می پردازیم.
  • به‌طور مثال تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار می‌دهند را به‌صورت گسترده، در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.

ضمناً باید توجه کرد که دیتابیس مدنظر باید حداقل 100هزار شماره تلفن داشته باشد؛ زیرا کمتر از آن قابل تنظیم نخواهد بود. فرض می‌کنیم پیج شما در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت می‌کند، مثلاً پیراهن تیم‌های معتبر اروپایی را می‌فروشید. این مورد را نیز می‌دانیم که خانم‌ها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمی‌خرند.

تبلیغات در اینستاگرام – اینستامی

مجله خبری ادمین یاب موبودید رونق و ارتقاء کسب و کار شماست و صداقت و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. شما می‌توانید لیستی از اینفلوئنسرها و پیج‌ها را در موضوعات مختلف به همراه تعرفه‌هایی که برای پست یا استوری دارند، تعداد فالوورها و میزان نرخ تعامل آن‌ها را مشاهده کنید. به همین خاطر تبلیغات در این صفحات تا حد زیادی به رونق کسب و کار شما کمک می‌کند. البته برخی از این پیج‌ها برای از دست ندادن دنبال کننده هایشان حاضر به درج تبلیغات در پیج‌هایشان نیستند که البته آنها محدودند.

تبلیغات با محوریت تصاویر در اینستاگرام

برای تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام در مشهد شما باید به نوع پیج توجه داشته باشید. معمولا نرخ هزینه تبلیغ در پیج‌های موضوعی نسبت با سایر پیج‌ها ارزان‌تر است. تبلیغات در اینستاگرامیا تبلیغات اینستاگرامیامروزه یکی از پربازده‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعیمحسوب می‌شود.

اهمیت بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

برای این کار وارد پروفایل فرستنده تبلیغات شده و با زدن سه نقطه بالای صفحه روی گزینه block کلیک کنید. البته این فقط تبلیغات یک صفحه را حذف می‌کند و باید این کار را برای هر حساب تبلیغاتی دیگری بارها و بارها تکرار کنید. شدت این گزینه‌ها نسبت به گزینه قبلی کمتر است و فقط به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که این پست‌های تبلیغاتی با زمینه‌های مورد علاقه شما مطابقت ندارد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد