اما استفاده از این روش برای برخی افراد سخت است و از قرار گرفتن در مقابل دوربین واهمه دارند. این گروه از افراد میتوانند از فایل های صوتی و یا متنی حاوی عکس، برای تبلیغ محصول خود استفاده کنند. لیست برخی از کانال های در حال همکاری با تبلیغگرام به همراه تعرفه هایشان تقدیم می گردد. انواع مختلفی از پراکسی وجود دارد که با توجه به نیازها کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از رایج ترین کاربردهای پروکسی ایجاد هویت جدید در اینترنت و دور زدن فیلترینگ و محدودیت های اینترنت در برخی مناطق است.
- این یکی از بهترین روش تبلیغ در تلگرام است که میتوانید به واسطه آن، بهترین کانالهای تلگرامی را پیدا کنید.
- فرض کنید شما به یک آژانس تبلیغاتی ۱۰۰K درخواست داده اید و آگهی شما در ۳ کانال به صورت همزمان درج میشود.
- در این روش، زمانی که یک کاربر از پروکسی شما استفاده میکند، کانال تلگرام شما در لیست چتهای او به عنوان اولین گزینه نمایش داده میشود.
- اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنا به همین دلیل از تبلیغات انجام شده در این پلتفرم بازخورد بیشتری دریافت خواهید کرد.
- به طور مثال؛ تبلیغات در اینستاگرامدر ایران به یکی از بهترین روش ها با هدف افزایش آگاهی از برند و فروش تبدیل شده است.
حال که با مفهوم پروکسی آشنا شدیم به راحتی نحوه استفاده آن در تلگرام نیز قابل تشخیص است. قیمت این نوع تبلیغات ثابت و مشخص نیست و عوامل زیادی در تعیین هزینه دخیل هستند. که در این روش همانطور که از اسمش پیداست، ممبرها واقعی نیستند و صرفا عدد ممبرها را افزایش میدهند و برخی بازدید پستها را نیز افزایش میدهند. برای این کار میتوانید از آنالیز تلگرام در نوین هاب هم استفاده کنید. برای این کار کافیست در صورتی که عضو نوین هاب هستید وارد داشبورد نوین هاب خود شوید و یا اگر اکانتی ندارید از اینجاثبتنام کنید.
تبلیغات بازدیدی تلگرام
در بحث مجله خبری ادمین یاب در تلگرام، به دلیل بازدهی مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. در این شیوه تبلیغاتی، مدیران کسب و کارهای امروزی با یک تیم تبلیغات تماس گرفته و از آنها میخواهند که مسئولیت انجام آن را بر عهده بگیرند. مدیران کسب و کارها دیگر با مسائل مختلف نظیر زمان، انتخاب نوع شیوه تبلیغات و… درگیر نخواهند بود و با خیال راحت میتوانند به سایر امور مربوط به شرکت یا مؤسسه خود رسیدگی کنند. در این روش از تبلیغات تلگرامی، پرداخت هزینه تبلیغاتی به ازای ساعتی که محتوای شما در کانال قرار میگیرد محاسبه میشود.
دیجیتال مارکتینگ
به صورت معمول این ساعتها 12 یا 24 ساعته هستند و بعد از زمان تعیین شده محتوا پاک خواهد شد. در این روش شما باید به این نکته توجه کنید که زمان انتشار را هدفمندتر انتخاب کنید. زیرا باید زمانی که مخاطبان هدف شما به این کانال ها سر میزنند را در بربگیرد تا مطمئن شوید که محتوای تبلیغاتی شما دیده میشود. یکی دیگر از روش های تبلیغات در تلگرام این شیوه تبلیغاتی است که بر اساس ساعت انجام میشود. ممکن است با توجه به نیازتان بخواهید آگهی تان یک یا چند ساعت الی چندین روز یا حتی هفتگی در کانال باقی بماند ، که تصمیم گیری آن کاملا به خودتان و بودجه تبلیغاتی تان بستگی دارد.
روزانه در آن پیغامهای بسیاری بین دوستان و آشنایان و همکاران ردوبدل میشود. یکی دیگر از روش های تبلیغاتی در که تلگرام استفاده میشود، مربوط به انتشار پست یا پیام های تبلیغاتی در کانال هاست. برای مثال اگر کانال اعضایی زیادی داشته باشد، برخی شرکت ها و سازمان ها از ادمین آن کانال میخواهند تا به ازای دریافت مبلغی مشخص، سرویس آن ها را تبلیغ و به اعضای کانال معرفی کند. سرعت بازدهی شما به طور چشم گیری گسترش پیدا میکند و از دیگر روش های تبلیغات در تلگرام این شیوه سرعت بیشتری دارد.