روزانه در آن پیغامهای بسیاری بین دوستان و آشنایان و هممجله خبری ادمین یابان ردوبدل میشود. یکی دیگر از روش های تبلیغاتی در که تلگرام استفاده میشود، مربوط به انتشار پست یا پیام های تبلیغاتی در کانال هاست. برای مثال اگر کانال اعضایی زیادی داشته باشد، برخی شرکت ها و سازمان ها از ادمین آن کانال میخواهند تا به ازای دریافت مبلغی مشخص، سرویس آن ها را تبلیغ و به اعضای کانال معرفی کند. سرعت بازدهی شما به طور چشم گیری گسترش پیدا میکند و از دیگر روش های تبلیغات در تلگرام این شیوه سرعت بیشتری دارد.
- یکی از بهترین روش های تبلیغات در تلگرام روش تبلیغ به صورت گسترده است.
- در این مطلب میخواهیم قدرتمندترین روش های تبلیغات در تلگرام را با هم بررسی کنیم.
- مثلاً پستی که در ابتدای شب گذاشته میشود و بعد از آن شاید دهها پست دیگر هم منتشر شوند را نمیتوان با پستی که آخر شب منتشر شده و تا صبح روز بعد روی صفحه نمایش گوشیهای کاربران باقی خواهد ماند مقایسه کرد.
- به یاد داشته باشید قبل از تبلیغات پروکسی، بهترین پستهای خود را انتخاب و در حین انجام این تبلیغ، منتشر کنید.
- نوع دیگری از تبلیغات در تلگرام، تبلیغات کلیکی است به این صورت که به ازای تعداد کلیکی که روی تبلیغ شما (لینکی که در پست تبلیغاتی تنظیم شده است) انجام میشود هزینه میپردازید.
شما میتوانید اطلاعات کامل کانالها اعم از دستهبندی، تعداد اعضا، میزان مشارکت و تعرفههای آنان را داخل پلتفرم جریان مشاهده کنید و باتوجه به بودجه و نیاز خود بهترین گزینهها را انتخاب نمایید. همین مسئله در مورد پیجهای اینستاگرام هم صدق میکند؛ بنابراین میتوانید به راحتی موضوع مورد نظرتان را در اینستاگرام جستجو کرده و در صورت وجود کانال تلگرامی – که معمولاً در بیو نوشته میشود – عضو آن شوید. تبلیغات در تلگرام یکی از راههای دستیابی به سودهای بالا در این پلتفرم محبوب است، اما باید در ابتدا با روشهای انجام این کار و همچنین انواع آن آشنا شوید. با استفاده از این نوع تبلیغات میتوانید در مدت زمانی کوتاهی افراد زیادی را با برند خود آشنا کنید. جالب است بدانید که هزینه این نوع تبلیغ به میزان بازدیدی که بنر شما در ۲۴ ساعت به دست آورده، بستگی دارد.
جمعبندی درباره تبلیغات در تلگرام
یعنی شما تبلیغ خودتان را در کانالهای مرتبط با موضوع فعالیتتان منتشر می کنید و در نتیجه، بازدهی بیشتری خواهید داشت. برای استفاده از تبلیغات انبوه تلگرام هم سایت یک پست تبلیغاتی مناسب برای استفاده از تبلیغات گسترده تلگرام هم سایت طراحی کنید و یا میتوانید این کار را به ما با پرداخت هزینه بسپارید. بسیاری از محتواهای تبلیغاتی در تلگرام حاوی لینکی هستند که مخاطبان را ترغیب میکنند که با کلیک روی آن لینک به طور مثال وارد لندینگ پیج کمپین، صفحه ثبتنام یا فرصتهای شغلی بشوند. در این روش از تبلیغات در تلگرام، شما به تعداد کلیکهایی هزینه پرداخت میکنید که روی لینک موجود در محتوای شما انجام شده است. در صورت نیاز تیم محتوا و خلاقیت هارمونی، تولید محتوای تلگرامی خلاقانه و موثر را شروع میکنند تا نظر مخاطبان هدفتان را جلب کرده و پیام برند به بهترین شکل به آنان منتقل شود.
از چه طریقی می توانیم بهترین کانالهای تبلیغاتی در تلگرام را شناسایی کنیم؟
به صورت معمول این ساعتها 12 یا 24 ساعته هستند و بعد از زمان تعیین شده محتوا پاک خواهد شد. در این روش شما باید به این نکته توجه کنید که زمان انتشار را هدفمندتر انتخاب کنید. زیرا باید زمانی که مخاطبان هدف شما به این کانال ها سر میزنند را در بربگیرد تا مطمئن شوید که محتوای تبلیغاتی شما دیده میشود. یکی دیگر از روش های تبلیغات در تلگرام این شیوه تبلیغاتی است که بر اساس ساعت انجام میشود. ممکن است با توجه به نیازتان بخواهید آگهی تان یک یا چند ساعت الی چندین روز یا حتی هفتگی در کانال باقی بماند ، که تصمیم گیری آن کاملا به خودتان و بودجه تبلیغاتی تان بستگی دارد.
حال که با مفهوم پروکسی آشنا شدیم به راحتی نحوه استفاده آن در تلگرام نیز قابل تشخیص است. قیمت این نوع تبلیغات ثابت و مشخص نیست و عوامل زیادی در تعیین هزینه دخیل هستند. که در این روش همانطور که از اسمش پیداست، ممبرها واقعی نیستند و صرفا عدد ممبرها را افزایش میدهند و برخی بازدید پستها را نیز افزایش میدهند. برای این کار میتوانید از آنالیز تلگرام در نوین هاب هم استفاده کنید. برای این کار کافیست در صورتی که عضو نوین هاب هستید وارد داشبورد نوین هاب خود شوید و یا اگر اکانتی ندارید از اینجاثبتنام کنید.