پس ابتدا سعی کنید، حوزه مجله خبری ادمین یابتان را مشخص کرده و برای کانالتان موضوع مناسبی انتخاب کنید. برای مثال، اگر یک فروشگاه محصولات هوشمند نظیر تلفن همراه و… دارید، باید حتما در زمینه تکنولوژی فعالیت کنید. یعنی سعی کنید داخل کانالتان حتما محتواهای مربوط به تکنولوژی را تولید کنید.
- از طرفی، میتونین بهعنوان نمایشدهنده تو پلتفرم جریان ثبتنام کنین؛ ولی برای کسب درآمد، نیازه که اعضای کانال خودتون رو حداقل به ۱۰ هزار برسونین.
- باید در نظر داشته باشید که هیچ موفقیتی یک شبه رخ نمیدهد و باید برای رسیدن به همه اهدافتان تلاش کنید و دست از جنگیدن برای هدفهایتان نکشید.
- اما شیوه فعالیت و تبلیغ در تلگرام، کمی با دیگر پلتفرم های پرمخاطب فرق دارد.
- اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ، نمونه های از این پلتفرم های اجتماعی هستند که در این بین آنها، تلگرام به خاطر داشتن ابزارهای مختلف و رابط کاربری آسان، پرطرفدارتر است.
تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. تعداد بازدیدها از روی عددی که کنار علامت چشم در گوشه پایینی پستهای تلگرام وجود دارد مشخص میشود و به معنی تعداد افرادی است که آن پست را مشاهده کردهاند. در نسخههای اخیر تلگرام این قابلیت اضافه شده که هر پست در هر تعداد کانال که ارسال شده باشد، وقتی به همان کانال مراجعه کنید بازدید مربوط به همان کانال قابل مشاهده است و بازدیدها به تفکیک مشخص خواهد شد. پست های تبلیغاتی که کانال های تلگرام در ازاء پرداخت مبلغی ثابت یا در ازاء بازدید انجام شده از تبلیغ دریافت می نمایند تبلیغ تلگرامی نامیده می شوند.
قیمت مناسب:
گاهی اوقات ممکن است عده زیادی بخواهند چه به صورت تبادلی و چه پولی، یکی از مطالبتان را در کانالشان به اشتراک بگذارند. این موضوع بسیار مهمتر از پیدا کردن مناسبترین روش تبلیغ در تلگرام است. یعنی توضیح دادیم که این موضوع حتی مهمتر از اطلاع کسب کردن در مورد روش تبلیغ در تلگرام است. تمام کاربرانی که به کانال شما مراجعه میکنند، علاوه بر متون باکیفیت و بدون ایراد، به دنبال تصاویر و ویدئوهای جذابتری هستند. قبل از این که بخواهیم راجع به روش تبلیغ در تلگرام بدانیم، خالی از لطف نیست اشارهای به تبلیغات موثر کنیم.
تبلیغات در کانال های تلگرام چه تاثیری در کسب و کار خواهد داشت
همانطور که بیان کردیم، یکی دیگر از روشهای موثر تبلیغات در تلگرام، پیامهای تبلیغاتی است. در این روش نیز صاحب کسب و کار جهت کسب مشتریان بیشتر از ادمین یک کانال در خواست انتشار بنر میکند. یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی در تلگرام، تبلیغات در گروههای تلگرامی است. در این نوع تبلیغ نیز بنر خود را به ادمین گروه ارسال میکنید و با پرداخت هزینهای از او درخواست انتشار بنرتان را میکنید.
پس هزینه تبلیغ در چنین کانالی بیشتر از کانال های فرهنگی و اجتماعی است. قبل از سفارش هر نوع تبلیغی در تلگرام، نوع کانال ها و پلن های تبلیغاتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. چون کانال های تلگرامی به لحاظ مشهور بودن و تعداد اعضا با یکدیگر فرق دارند و این موضوع باعث اثربخشی تبلیغ شما میشود. این مقایسه ابتدایی قیمت ها، باعث میشود که شما تبلیغی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه است.