رستوران KFC با این پوسترها در دوران کرونا به خوبی دل مشتریانش را به دست آورده است و خیال آنها را بابت سفارش غذا بدون ورود به فضای بستهی رستوران راحت کرده است. اسنپفود با این ویدیو، به خوبی توانسته مخاطب را جذب سادگی کار با این اپلیکیشن کند. یکی دیگر از روشها که این روزها کمتر به آن پرداخته میشود، تبلیغات در مجلات و روزنامههاست. این روش هم از روشهای آفلاین محسوب میشود و طرفداران خود را دارد. روزانه پیامکهای بازرگانی زیادی به دست ما میرسد؛ اما یکی از بهترین نمونههای این روش در ایران مربوط به دیجیکالا جت بود. برای پیادهسازی این شاخه از علم، ابزارهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات است.
- در تبلیغات یا بازاریابی موبایلی به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات خود در دستگاههای مختلف قابل حمل یا همراه، مانند موبایل و تبلت هستیم.
- نه تنها محصولات و خدمات شما را به افراد متعددی معرفی می کنند، بلکه صفحات اجتماعی شما را ارتقا می دهند و طرفداران شما بیشتر میشود.
- با این حال، این دسته همچنین شامل سایر مواد چاپی مانند بروشورها، کاتالوگها، بنرها، رول آپ و پاپ آپهای نمایشگاهی نیز میشود.
- تبلیغات چاپی به پوسترها، کارت پستال ها، بولتن ها، بروشورها و سایر آگهی های چاپی فیزیکی مربوط می شود.
موتور جستجوی گوگل، گوگل پلی، گوگل مپ و همه سایتهایی که میخواهند از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند، همه ابزارهای تبلیغات گوگل هستند. گوگل دو سرویس تبلیغاتی با نامهای گوگل ادز و گوگل ادسنس دارد که در ادامه میخوانیم که این دو سرویس چیست. تبلیغات آفلاین را که همه میشناسید و نیازی به معرفی ندارند. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت میکنیم که هرکدام چه هستند و چه میکنند.
برندینگ دیجیتال با نمایش ویدئو
این روش، آگهی های شما را به افرادی که درباره موضوع مرتبط جستجو کرده اند نشان میدهد. آگهی های رادیویی به تبلیغات گفتاری گفته می شود که بین موسیقی ها و سایر برنامه ها پخش می شود. جالب است بدانید که این روش به سال 1920 میلادی (1299 شمسی) بازمیگردد. فروشگاه اینترنتی دارید و میخواهید فروشتان را افزایش دهید؟ پستلینک چارهی کار شماست.
یکتانت؛ هر آنچه از تبلیغات آنلاین احتیاج دارید
مجله خبری ادمین یاب اول اینکه شما یک بانک ایمیل دارید و پیام خود را از طریق این بانک به افراد ارسال میکنید. یا اینکه به کاربران خودتان که در خبرنامه شما عضو هستند، ایمیل میزنید. خب این شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه میشود؛ اما یادتان هست که در بخش قبل گفتیم که تبلیغات گاهی بدون اینکه خودمان متوجه شویم، برای ما تعیین و تکلیف هم میکنند. این یعنی چه؟ یعنی خودش میگوید، تو امروز این مشکل و این نیاز را داری و خودش هم راهحل را ارائه میدهد. این داستان را به وفور در تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی دیدهاید؛ بهخصوص وقتی میخواهند محصول جدیدی ارائه دهند. بهترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه میشود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما میتواند آن را حل کند چون در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست.
آشنایی با سریع ترین نرم افزار برش فیلم
استفادهی مردم از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و… باعث شده است افراد زیادی به فکر نمایش تبلیغات در این پلتفرمها بیفتند. با توجه به تعداد زیاد افرادی که از این پلتفرمها استفاده میکنند، این آگهیها میتوانند تا حد بسیار خوبی موثر باشند. وقتی صحبت از تبلیغات همسان یا Native میشود، معمولا تبلیغات اینترنتی غیرمتداول در ذهنها تداعی میگردد. دلیل این امر این است که در این نوع تبلیغات، از بنرها و یا متنهای تبلیغاتی استفاده نمیشود، بلکه تلاش میشود تا اعتماد کاربر به وسیله ارائه راه حل برای مشکلات آنان، جلب گردد.