راز هوش مصنوعی که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

شما میتوانید دستورالعمل و یا طرز استفاده از محصول یا خدماتی را به صورت ویدیو تولید و در سایتهای معتبر همچون یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا و یا سایر وبسایتهای باکیفیت انتشار و یک بک لینک خوب دریافت کنید. بک لینک نوفالو چیست ؟ اما در صورتی که بتوانید با این روش برای سایت خود لینک دریافت کنید، ان لینک ها دائمی و بسیار معتبر تر از روش های غیر اصولی است، و اصلا لازم نیست که نگران اسپم و پنالتی گوگل باشید. البته RTX 3090 Ti از آن قدرتمندتر است اما 2 برابر آن هم قیمت دارد و به عنوان گرانترین کارت گرافیک جهان قیمتش حدود 70 میلیون تومان است! در محتوای صفحه سئو چیست به هریک از زیرشاخهها به صورت کوتاه پرداخته میشود و برای توضیحات بیشتر کاربر را به صفحه توضیحات کاملتر ارجاع میدهیم. 7 جایگاه اسلات توسعه نیز برای کیس ALPHA FLAT METAL طراحی شده و خوشبختانه از SLI و Crossfire پشتیبانی میکند که توجه کاربران را به خوبی متوجه خود ساختهاست. بنابراین بهتر است در ادامه به این بحث پرداخته شود.

این افزونه یکی از محبوبترین افزونههای سئو سایتهای وردپرسی در ایران میباشد. حالا اگر این دو کلمه با هم ترکیب شوند، عبارت هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بدست میآید. الایزا نشان داد که ایجاد چنین توهمی به طرز شگفتآوری آسان است، زیرا قضات انسانی تا زمانی که پاسخهای مکالمهای به عنوان «هوشمند» تفسیر شوند، به راحتی از شک و تردید استفاده میکنند. در همین سال آزمایشگاه هوش مصنوعی MIT اولین ربات هوش مصنوعی احساسی را به نمایش گذاشت. برای اینکه بتوان کامپیوترها را برای انجام آنچه در توان انسان است به کار گرفت، نیاز به مقدار دادههای بسیار زیادی وجود دارد. انسانها میتوانند با چشمانشان ببینند و آنچه میبینند را پردازش کنند. همچنین انسانها میتوانند با استفاده از زبانهای مختلف با یکدیگر صحبت کنند. یادگیری ماشین (Machine Learning) که قبلا در مجله فرادرس راجع به آن صحبت کردیم در واقع بخشی از هوش مصنوعی به حساب میآید و کاربردی از AI است.

به کارگیری حوزه پردازش تصویر با وجود اینکه مستقیماً جزئی از هوش مصنوعی به حساب نمیآید، اما در هر صورت برای بینایی ماشین ضروری است. برای مثال اگر فردی بخواهد رانندگی کند و اتومبیلی را براند، پیش از هر چیز باید موارد لازم را در مورد آن ماشین یاد بگیرد. برای پاسخ ساده به این سوال که هوش مصنوعی چیست میتوان عبارت هوش مصنوعی یا همان Artificial Intelligence را تفکیک کرد و ابتدا درکی از هر کلمه به صورت مجزا بدست آورد. جهانیان از طریق فیلمهای علمی تخیلی به نوعی با هوش مصنوعی آشنا شدهاند. اما خارج از هالیوود و دنیای فیلمهای علمی تخیلی به واقع هوش مصنوعی چیست و به وسیله AI در واقعیت چه کارهایی را میتوان انجام داد؟ به این ترتیب در حین رانندگی فرد میتواند براساس آموختههای خود تصمیمگیری کند. لینک سازی از سمت سایتهای خارجی نیز تاثیرات مثبتی بر نتایج SERP خواهد داشت، به شرطی که این لینکسازیها از سمت سایتهای معتبر صورت پذیرد. در نهایت الان هم از چگونگی گرفتن بک لینک حرف میزنم؛ قضیه چیست؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد