می توانید برای دیدن نمونهی ویدئوهای تبلیغاتی در این صفحه جستجو کنید. بعد از تبلیغ اول از همه باید بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ برای شما چطور بوده است. چون اصول تبلیغنویسی در این متن رعایت شده و میتواند ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند. حالا موضوعی که پیش میآید آن است که در ویدیو چه بگوییم؟ در ادامه یک نمومه متن تبلیغاتی مؤثر را باهم بررسی خواهیم کرد. این قضیه را در ذهن خود داشته باشید و با توجه به آن تیزرهای تبلیغاتی خود را بسازید.
- واکنشگرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وبسایتی که صفحات آن واکنشگرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده میشود.
- جهت ثبت درخواست خدمات هم سایت فقط کافیست یک شماره موبایل خودتان را ثبت کنید تا کارشناسان هم سایت با شما تماس بگیرند.
- همانطور که این روزها شاهد هستید تبلیغات در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری رونق دارد چرا که تبلیغات در این شبکه اجتماعی بالاترین بازخورد را دارد.
- مثلاً دعوت به اقدام شما، میتواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وبسایتتان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود.
- یکی از عامل های تاثیرگذار بر هزینه ای که برای تبلیغات پیج اینستاگرام به وسیله ی صفحه های تبلیغ کننده دریافت می شود تعداد دنبال کننده های آنها است.
این کار متخصصین خاص خودش را میخواهد که تمام ابعاد تخصص دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اپلیکیشنها را بلد بوده و روشهای موثر را برگزیند. تمامی این امکانات و متخصصها توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ در دسترس شما قرار خواهند گرفت. شرکتهای دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می¬دهند تا با بهرهگیری از مهارت و علم بهترین متخصصین دنیای بازاریابی، بهترین و موثرترین تبلیغات را برای کسب و کارتان داشته باشید. مهمترین نتیجه ی مطلوب این مشورت و همکاری، این است که در بازه زمانی کوتاهتری میتوانید افراد را به خود و حرفهتان جذب کنید. قطعا هرکاری اصول خودش را دارد، پس کار را به متخصصین راز بسپارید تا بهترین بهرهوری را از تبلیغاتتان داشته باشید. یکی از دیگر از روشهای تبلیغات در اینستاگرام که واکنشهای مثبتی هم دریافت کرده است، فروش محصولات همراه با اهدای جوایز است.
تبلیغات در اینستاگرام
مثلا پیج شما تبلیغ پیج مقابل را نماید و آن پیج نیز محصولات شما را تبلیغ کند. نکته مهم دیگر در زمینه تبلیغ در پیجهای اینستاگرامی در مشهد این است که بیشتر شدن تعداد فالوورهای شما بستگی به پست آخرتان دارد که چقدر جذاب و جالب است. شرکت هم سایت با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه تبلیغات در اینستاگرام راه موفقیت را برای شما عزیزان هموار می سازد. شرکت ها از اینستاگرام و مدیریت آن به عنوان راهی برای ایجاد مخاطب و همچنین ارتباط با مشتریان بهره می بردند. البته مشتریانی که هنوز، شناخت زیادی درمورد آنها و نحوه عملکردشان ندارند اما به زودی، به شناخت عقاید، نظرات و دیدگاه های مختلف کاربران و مخاطبان خویش پی خواهند برد. تبلیغات در اینستاگرام، اغلب به افزایش اثرات برند، ایجاد ترافیک وبسایت، تولیدات جدید، و هدایت جریان فعلی به قیف فروش، منجر میشود.
فالوورهای زیاد داشته باشد
پس اگر میخواهید که مجله خبری ادمین یاب در همان لحظه پیج شما را فالو کند، حتماً این نکته را در نظر بگیرید. اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند! این عدد، اصلاً عدد کمی نیست و شانس شما را برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به شدت بالا میبرد.
تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟
چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند. بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط بازدید (ایمپرشن) میتواند معیار مناسب تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد. ما در وی دیجیتال مارکتینگ به ازای انجام کمپینهای تبلیغاتی شما ۳۰ درصد کارمزد دریافت میکنیم.