راهنمای کامل تبلیغات موثر در پیج‌های بزرگ اینستاگرام l دیدوگرام | admin-yab

این روش بهترین گزینه برای جذب فالوور واقعی می باشد که بیشتر آن ها مطمئنا به مشتری تبدیل خواهند شد. پس برای که در امر تبلیغات در اینستاگرام موفق عمل کنید، حتما با مشاوران شرکت گلدفالوور تماس بگیرید تا شما را برای گرفتن بهترین نتیجه راهنمایی کنند. ممکن است برخی کاربران برای افزایش فالوور خود به لایک و کامنت های فیک روی بیاورند، ولی مطمئنا این کار در کنار مزیت هایی که دارد ضرر نیز می تواند داشته باشد. اینستاگرام با نرخ تعامل 4.2 درصدی خود به عنوان پادشاه رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. این رقم در مقابل فیسبوک به عنوان یکی از غول‌های رسانه‌های اجتماعی به چیزی حدود 58 برابر بیشتر می‌رسد.

  • استفاده از این روش زیاد توصیه نمی‌شود، چرا که معمولاً اگر شخصی ببینید چنین پیام تبلیغی برای او دایرکت شده، احتمالاً آن اکانت را بلاک خواهد کرد.
  • وقتی این موضوع برایتان شفاف تر میشود که هزینه اجاره یک بیلبورد برای یک ماه در اتوبان همت که حدود 400 میلیون تومان است را با هزینه تبلیغات در اینستاگرام مقایسه کنید.
  • همچنین می توانید بهترین تبلیغات اینستاگرام را با توجه به میزان بودجه و نوع فعالیت کسب و کار خود در نظر بگیرید.
  • اگر در اینستاگرام پیج فروشگاهی دارید و می‌خواهید تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید، با تبلیغات اثربخش در اینستاگرام می‌توانید به این مقصود برسید.

خوشبختانه جریان با طراحی صفحه دیسکاور به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی در هر حوزه‌ای که هستید، پیج‌های مورد نظر خود را برای تبلیغات پیدا کنید. روزانه بیش از 130 هزار کاربر روی پست‌های تبلیغاتی می‌زنند تا خریدی انجام دهند. با این وجود با تبلیغات درست در اینستاگرام می‌توانید زودتر محصولات خود را به دست مشتریان بالقوه‌ برسانید و افزایش درآمد داشته باشید. ما در جریان با بیش از ۱۰۰۰ پیج اینستاگرامی در دسته‌بندی‌های مختلف همکاری داریم. شما می‌توانید باتوجه به نوع کسب‌وکار و بودجه خود پیج‌های مناسب را انتخاب کنید.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

مثلا برای مجله خبری ادمین یابی با 55 هزار فالوور، داشتن سه تا کامنت کمی مشکوک است. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند. شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. تبلیغات در اینستاگرام از 50 هزار تومان شروع می‌شود تا چند ده میلیون تومان هم ادامه دارد. این قیمت‌ها هم کاملاً به پیجی که تصمیم دارید در آن تبلیغ بروید بستگی دارند. پیج‌های عمومی‌تر هم مخاطب‌ها خود را دارند و تبلیغات در آن‌ها، اگر درست انجام شود به شدت جواب خواهد داد.

تبلیغات متوالی

اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. اگر کسب و کار شما نیز طوری است که این کمپین‌ها را برگزار می‌کنید، بهتر است که قبل از کمپین اصلی، آن را در مقیاس کوچک‌تر تست کنید. پس تمام تمرکز خود را برای تبلیغات اینترنتی باید روی پیج‌هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند ، قرار دهید.

شما می توانید با انواع روش های تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات اسپانسری، کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و … بازدهی تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی از جمله کیفیت محتوای تبلیغ، زمان تبلیغ، نوع پیج و … وابسته است که همگی باید پیش از اجرای تبلیغ به خوبی بررسی شوند. برای دریافت مشاوره رایگان جهت افزایش بازدهی تبلیغات اینستاگرامی خود، با مشاوران جریان تماس حاصل کنید. اما بسیاری از مدیران و کسب و کارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود، هزینه‌ای بیشتر از آنچه باید پرداخت می‌کنند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد