قبل از اینکه بخواهید به دنبال روش تبلیغ در تلگرام باشید، باید کانالهایی که مطمئن هستید شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند را امتحان کنید. برای این کار میتوانید از برخی افراد راجع به کانالهایی که مدنظرتان هست پرسوجو کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. این یکی از بهترین روش تبلیغ در تلگرام است که میتوانید به واسطه آن، بهترین کانالهای تلگرامی را پیدا کنید. برای مثال، اگر قصد دارید کانالّهای تلگرامی مربوط به حوزه گردشگری را پیدا کنید، فقط کافی است در گوگل همین کلمات کلیدی را جستوجو کنید.
- در این روش باید یک کانال هدف را انتخاب کرده و بنر تبلیغاتی خود را برای ادمین آن بفرستید.
- این موضوع بسیار ساده است، تنها کاری که باید بکنید، فعالیت پایدار و مستمر بوده و نباید هرگز ناامید شوید.
- تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است.
- تبلیغات در تلگرام شما را قادر میسازد تا از حضور روزانه و پررنگ افراد استفاده کنید و کسبوکار خود را به گوش مخاطبان بسیاری برسانید.
- اما استفاده از این روش برای برخی افراد سخت است و از قرار گرفتن در مقابل دوربین واهمه دارند.
به همین جهت تمامی کانال های پربازدید تلگرام از سال ۱۳۹۵ در حال همکاری با تبلیغگرام بوده و به راحتی می توانید تبلیغتان را در پربازدیدترین کانال های تلگرام منتشر کنید. برای تمامی کمپینهای تبلیغاتی نیاز است که ابتدا به درستی هدف خود را تعیین نمایید و در مراحل بعد نوع محتوا، بودجه، بازه و … را مشخص کنید. تمامی این مراحل را میتوانید در چند دقیقه و به راحتی در پلتفرم جریان اجرا نمایید. شما میتونین تو کانال خودتون یا سایر رسانهها این موضوع رو اطلاع بدین.
نکاتی ارزشمند برای تبلیغ در تلگرام
در واقع این شیوه تبلیغاتی بدین صورت است که فرد در هنگام کار کردن با گوشی، یک تبلیغ در بخش نوتیفیکیشن مشاهده میکند. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم از روش افزایش ممبر فیک استفاده نکنید. چون در واقع شما نیاز به مخاطبان واقعی دارید و نه اعدادی که صرفا در بالای کانال نوشته میشود. در اکثر مواقع گروههای بسیار فعالی هستند که اجازه تبلیغ کاملا رایگان را هم به برخی افراد میدهند.
دسترسی سریع سایت
اما روش تبلیغ در این پیامرسان، باید از بین انواع آن، که در ادامه به آن میپردازیم، به درستی انتخاب شود. همچنین تبلیغ باید مناسب با اهدافی باشد که شما به دنبال آن هستید و برای مخاطبان هدفتان جذاب و تاثیرگذار باشد. در سالهای اخیر شبکههای اجتماعی جایگاه بالایی در زندگی مخاطبان فارسی زبان پیدا کردهاند. به همین دلیل است که تبلیغات در شبکههای اجتماعی مختلف میتواند گزینه خوبی برای رسیدن مخاطبان به اهداف کسبوکارها محسوب شوند. به طور مثال؛ تبلیغات در اینستاگرامدر ایران به یکی از بهترین روش ها با هدف افزایش آگاهی از برند و فروش تبدیل شده است. تلگرام، علی رغم محدودیت فیلترینگ، همچنان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در ایران محسوب میشود و با توجه به کاربران فعال و بسیار زیادی که دارد، بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین میباشد.
پس قبل از مجله خبری ادمین یاب تبلیغ گروهی در تلگرام، جامعه مخاطبان خود را بر اساس نوع محصول انتخاب کنید. بهترین منبع برای دسترسی به چنین افرادی، ذخیره سازی شماره تماس و اطلاعات مشتریانی است که قبلاً از شما خرید کرده اند. نگهداری لیستی از اطلاعات این افراد، به شما کمک میکند تا فروش بیشتر و تبلیغاتی هدفمند داشته باشید. در این روش پس از انتخاب کانال هدف، بر اساس تعداد ساعتی که مد نظر دارید، طبق شرایط و تعرفه کانال هزینه آن را میپردازید و تبلیغ شما به تعداد ساعتی که مقرر شده در کانال باقی میماند و سپس حذف میشود. در واقع باید ساعتی را انتخاب کنید که تبلیغ شما در معرض دید مشتریان و مخاطبان بالقوهتان قرار بگیرد. تبلیغات ساعتی (یا تعرفه ای) در هر کانال تعرفه متفاوتی دارد که با ثبت نام در تبلیغگرام می توانید تعرفه تمام کانال ها را مشاهده نموده و به آسانی تبلیغتان را به آن ها سفارش دهید.