هزینه نهایی تبلیغ شما، بر اساس تعداد ساعت های درخواستی و بازه زمانی انتخابی شما از طول روز تعیین میشود. چون اکثر کانال و گروه های تلگرامی، ساعاتی پربازدید را دارند که هزینه سفارش تبلیغ در این بازه های زمانی، بیشتر از ساعت های عادی است. در طول زمانی که تبلیغ شما در سایت قرار میگیرد، میتوانید جوابگوی مخاطبان بوده و به سؤالات آنها پاسخ دهید. زمانی می توان به فکر تبلیغ در یک شبکه اجتماعی بود، که تعداد مخاطبان آن زیاد باشد. چون تبلیغات برای دیده شدن و اثرگذاری مناسب، به دیده شدن نیاز دارند.
- در طول زمانی که تبلیغ شما در سایت قرار میگیرد، میتوانید جوابگوی مخاطبان بوده و به سؤالات آنها پاسخ دهید.
- در این ویس میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغات گسترده در تلگرام را کسب کنید.
- خبری نیست.مطمئنا برای بسیاری از کاربران قابل اطمینان بودن از هـر چیز دیگری مهم تـر است.
- با توجه به این که تعداد کاربران تلگرام در ایران رو به افزایش است، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ میتوانند از این شیوه تبلیغاتی برای رسیدن به سودآوری بیشتر استفاده کنند.
- یعنی اگر در تلگرام کاملا تازهکار باشید و مخاطبان زیادی نداشته باشید، شاید کانالّهای دیگر راضی به این تعامل یا همکاری نشوند.
جنسیت، سلیقه و ذائقه مخاطبان هدف شما در روش تبلیغ گروهی، بسیار مهم است. چون شما برای ارسال این پیام ها هزینه و وقت صرف میکنید؛ پس جامعه مخاطبان شما باید متناسب با نوع محصول تبلیغی انتخاب شود. پس شما میتوانید بازخورد جامعه مخاطبان خود را بررسی کرده و از نقدهای آنها برای پیشرفت کاری خود استفاده کنید. یعنی تلگرام تمام ابزارهایی که برای معرفی جامع محصول نیاز است را، به صورت یکجا دارد.
۲- افرادی که به ارتباط با مخاطبان خود نیاز دارند
بهعنوان مثال، تعرفه تبلیغات کلیکی از حدود 150 هزار تومان آغاز میشود. سایر روشهای تبلیغاتی نیز هزینههای دریافتی را بر اساس تعداد عضو و میانگین بازدید تعیین میکنند. عامل دیگری که در قیمت تبلیغات تلگرام تاثیرگذار است، چندمین پست بودن تبلیغ است. به نوان مثال، زمانی که پست تبلیغاتی بهعنوان آخرین پست در نظر گرفته شود، میتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد. برای دریافت بهترین نتایج از تبلیغات تلگرام، لازم است که بهترین کانالهایی که با موضوع و نوع کسب و کار شما متناسب هستند را برای انجام تبلیغات انتخاب کنید.
آموزش رفع مشکل اشغال شدن فضای رم توسط کروم
یکی از اقدامات اولیه برای برند سازی شخصی ایجاد یک هویت بصری در تمامی پلتفرم های مختلف مثل تلگرام ، اینستاگرام ُ لینکدین و واتساپ می باشد. اگر تا امروز برای کانال یا گروه تلگرام خود تبلیغاتی را انجام نداده اید. تصور کنید در حال کار با موبایل و اپلیکیشن دلخواه خود هستید، تبلیغی با محتوای کانال تلگرام را مشاهده می کنید بعد از آن این تصمیم با شما خواهد بود که کانال را دنبال می کنید یا خیر. اگـر بودجه انـدکی بـرای تبلیغات دارید، میتوانید از تبلیغات بـازدیـدی استـفاده کنید، چـرا کـه تبلیغات بازدیدی انعطافپذیری فـوقالعاده ای نسبت بـه میـزان بودجه شما دارد. بـرای مـثـال، انواع تبلیغات دیگر مانند؛ بیلبوردی، تبلیغات تلویزیونی و… در تبلیغات بازدیدی هزینه تبلیغات شما به صورت هدفمند است؛ در این روش شما بـر اسـاس تـعـداد بازدیدی کـه از تبلیغتان انـجـام میشود، هزینه مـیپردازید.
تبلیغات گسترده تلگرامی و فراتر از آن!
از طرفی ممکن است که مجله خبری ادمین یاب کمتری شانس آشنایی با برند شما را داشته باشند و بازاریابی تلگرام برای کسب و کار شما، به طور مطلوب نتیجه نداشته باشد. در مورد تبلیغات تلگرام پیش از این مطالب زیادی ارائه کردیم؛ میتوان گفت که تبلیغات اصلیترین عامل در بازاریابی تلگرام محسوب میشود و تأثیر بسزایی بر ارتقاء برند شما دارد. شما میتوانید از روشهای مختلفی که در این مقاله بیان شد، برای انجام تبلیغات تلگرام استفاده کنید و از مزایای آنها بهرهمند شوید. اولین نکتهای که در کانالهای تلگرامی توجه کاربران را به خود جلب میکند، کیفیت محتوای منتشرشده در آن کانال است. کاربران با آنالیز محتواها، تصمیم میگیرند که در کانال موردنظر عضو شوند یا در آن بمانند. بنابراین لازم است که محتواهای جذاب و باکیفیتی در کانال خود نشر دهید و رضایت مخاطبان را جلب کنید.