فیوز برد پکیج علت سوختن فیوز برد پکیج چیست؟ شرکت آرا الکترونیک افزار | parsepackage

فیوز برد پکیج علت سوختن فیوز برد پکیج چیست؟ شرکت آرا الکترونیک افزار | parsepackage

برد پکیج‌های آنالوگ و دیجیتال ایران رادیاتور دارای نقشه مخصوصی هستند. یکی از نکات اولیه که در آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور تعمیرکاران یاد می‌گیرند آشنایی با نقشه و اجزای پکیج است. ما این مقاله را به طور کامل به برد پکیج بوتان ، مشکلات احتمالی آن و همچنین راه حل برطرف کردن این مشکلات اختصاص داده‌ایم که می‌توانید برای درک این مطالب، با ما همراه باشید.

  • اگر پکیج شما درست بعد از روشن شدن شعله ریست شود، احتمالاً برد کنترل دستگاه شما آسیب دیده است و نیاز به بررسی و بازبینی دارد.
  • البته قابل ذکر است که تعمیرات برد پکیج در مدل‌های مختلف دستگاه‌ها با توجه به نوع برند پکیج کاملا متفاوت می‌باشد.
  • و یا هنگامی که ولتاژی که ما در اختیار داریم از ولتاژ مورد نظر مقداری بیشتر است در این حالت نیز با قرار دادن یک آی سی رگولاتور بین منبع تغذیه ومدار مصرف کننده ولتاژ مورد نظر ما بدست می آید.
  • به عبارتی میزان ولتاژ ورودی و خروجی را بررسی می کند تا قطعات دیگر اسیب نبینند.

اصلی ترین قطعه بر روی برد پکیج که ارتباط نزدیک با فیوز دارد، رله است. این قطعه به یک مدار الکتریکی بر روی برد وصل است که باعث ورود جریان برق بیشتر به پکیج می شود و جریان برق را تقویت تعمیر پکیج در عظیمیه می کند. با این حال خرابی محافظ برق پکیج و یا حتی یک اتصالی کوچک در داخل آن می تواند خود عامل سوخت فیوز پکیج باشد. چرخش فن پکیج باعث خنک شدن قطعات اصلی دستگاه شده و از طرفی به خارج شدن گازهای حاصل از احتراق از محفظه کمک می کند.

آیا برد پکیج دیواری بوتان قابل تعمیر است؟

با این حال بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط متخصصین، مشخص می شود که آیا به تعمیر برد پکیج آریستون نیاز است یا مشکل از قسمت دیگری از دستگاه است. گاهی ممکن است پکیج به تنظیمات به خصوصی مانند تنظیم فشار نیاز داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید از مقاله ” آموزش تنظیم فشار پکیج آریستون ” کمک بگیرید. علائم خرابی این قطعه که لزوم انجام تعمیرات برد الکترونیکی پکیج را به دنبال دارد، مربوط به بروز مشکل در روشن نشدن پکیج و خاموش شدن ناگهانی و مداوم آن و نمایش چراغ قرمز ثابت در دستگاه می‌باشد.

علائم خرابی برد پکیج بوتان :

همه می دانیم که برد پکیج به عنوان مرکز فرماندهی این وسیله عمل می کند. قطعات مختلفی از جمله رله ها، دیودها و خازن ها بر روی برد پکیج قرار گرفته اند که با همکاری سایر قطعات الکترونیکی برد عملکرد پکیج را مدیریت می کنند. همانطور که پکیج‌های بوتان مدل‌های مختلفی دارند، برای ساخت آنها نیز از قطعات متفاوتی استفاده شده است. بسیاری از افراد با خراب‌ شدن برد پکیج بر این باور هستند که دیگر نمی توانند برد پکیج را تعمیر کنند و باید یک برد دیگر را روی پکیج نصب نمایند. شما باید به خوبی بدانید که تعمیر کردن برد پکیج امری تخصصی است و توسط خودتان قابل انجام نیست.

کار نکردن پمپ و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

برای اینکه خاطر شما را بابت کیفیت خدمات مجموعه تاسیسات 24 ساعته آسوده کنیم این مژده را به شما می دهیم که تمامی خدمات تاسیساتی این مجموعه از جمله تعمیر پکیج شامل گارانتی تضمین خدمات هستند. برای تعمیرات انواع یخچال و پکیج و انواع دیگر برای و یا تعمیر لباسشویی سامسونگ ، و برندهای دیگر با ماتماس بگیرید. همه ما می‌دانیم که نزدیک بودن آب به وسایل الکترونیکی همیشه خطرناک بوده و باعث بروز حوادث ناگواری می‌شود. از این‌رو همیشه سعی می‎کنیم کنار وسایل برقی مانند پریز یا موارد دیگر، آب نگذاریم.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد