نکتهی طلایی دیگری که باید در تبلیغات اینترنتی به آن توجه کنید این است که پیچی که انتخاب میکنید، چقدر با مخاطب خود در ارتباط است. با این حال خیلی از پیج ها فالوور بالایی دارند، اما هیچ ارتباطی با مخاطب خود ندارند. یکی از نوع تبلیغات در اینستاگرام این است که ما به سراغ اشخاصی برویم که در این حوزه تاثیرگذاری بالایی داشته و پیجهای شخصی پر بازدید دارند. البته این پیچها یک سری ویژگیهایی دارند که شما اول باید از آن ها اطمینان پیدا کنید و بعد اقدام به تبلیغات اینترنتی در این صفحهها کنید. سعی کنید قبل از تبلیغ در اینستاگرام حتما این دو مورد را درباره پیجهایی که برای تبلیغ مد نظرتان دارید بررسی کنید.
- لازم به ذکر است که بیشتر پیج های معتبر در دنیا، برای برقراری مساوات فالوورها از ربات استفاده کرده اند.
- زمانی که افراد بیشتری با تجارت شما آشنا شوند، به مرور بر تعداد دنبالکنندگان شما افزوده خواهد شد.
- صورت اول معمولا با قیمت هزینه تبلیغات بنری فرقی ندارد که به صورت 24 ساعته شرکت گلدفالوور برای شما تبلیغ می کند.
- در این روش، صاحبان پیجها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانتهای دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق رباتها اقدام میکنند.
- اما چند عامل اصلی وجود دارند که هر کدام در جایگاه خود میتوانند هزینههای تبلیغات شما را تعیین کنند.
- اما شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ و تبلیغات پربازده در اینستاگرام کدام است؟ اگر بخواهیم صادقانه به این موضوع نگاه کنیم شما خودتان می توانید خیلی از این کارها را انجام دهید.
علاوه بر این، اگر منبع پست برای شما ناشناخته است، معمولاً میتواند یک تبلیغ باشد. میتوانید این پستها را مانند پستهای معمولی لایک کنید، نظر بدهید، ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید. البته انجام هر کدام از این موارد نشان میدهد که شما به محتوای آنها علاقهمند هستید. این کار حذف تبلیغات اینستاگرامی را بعداً برای شما دشوارتر میکند. از دیگر روشهای تبلیغات بر اساس هدف را میتوان تبلیغات با محوریت تبدیل در نظر گرفت. در این روش تبلیغات اینستاگرام آنچه از همه بیشتر مورد توجه و نظر است، افزایش میزان تبدیل است.
تعداد فالوور:
اگر میخواهید به مخاطبان هدف خود مجموعهای از تصاویر و عکسها را نشان دهید، این نوع از تبلیغات اینستاگرام بهترین شرایط را دارد. همانطور که امکان درج تبلیغ خود در پست اینفلوئنسرهای محبوب اینستاگرام وجود دارد، میتوانید آگهی خود را در استوری های آنها نیز درج کنید. به عنوان مثال، اگر میخواهید رستوران خود را دی پیج اینفلوئنسرهای اینستاگرام تبلیغ کنید، افراد قرار گرفته در تصویر بالا مناسب آگهی شما نیستند.
تبلیغات استوری اینستاگرام
برای مثال شما میتوانید به ازای هر فروش یک محصول دیگر به مخاطبان خود اهدا کنید.( آن محصول میتواند به انتخاب مشتری باشد). تولید انواع محتواهای کاربردی، بالا رفتن سطح تعامل کسبوکارها با مشتریان و کاهش فاصله بین برندهای تجاری و کاربران اینستاگرامی همگی جزو عواملی هستند که باعث بیشتر شدن سطح رضایت مشتری از کسبوکار شما میشود. هر چه تبلیغات اینستاگرام شما هدفمندتر باشد، رضایت بیشتر مشتری را در پی دارد. برای رساندن صدای خود به گوش مشتریان و تعامل هر چه بهتر با آنان هیچ روشی بهتر از تبلیغات در این فضا نیست. زمانی که افراد بیشتری با تجارت شما آشنا شوند، به مرور بر تعداد دنبالکنندگان شما افزوده خواهد شد.
در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در مجله خبری ادمین یاب اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. به صورت کلی و با دید اجمالی می توان بیان نمود که برای موفقیت در بحث دیجیتال مارکتینگ، لازم است تا در بسترهای مجازی از گزینه تبلیغات استفاده نمود و تبلیغات در اینستاگرام از این دسته می باشد. برای موفقیت در اینستاگرام توجه به محتوا و داشتن هدف و برنامه بسیار مهم می باشد.