ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب به نواحی خاص مثل تزریق ژل به باسن، لب یا سینه، برای توزیع یکنواخت ژل در ناحیه تزریق، پیشگیری از تجمع خون مردگی و گلوله گلوله شدن ژل، پزشک انجام ماساژهای خاصی را پیشنهاد می‌کند. لازم است که بیمار نسبت به انجام این ماساژها توجه داشته باشد و آن‌ها را طبق دستورالعمل پزشک انجام دهد. برای پیشگیری از عفونت ضروری است که ناحیه تزریق تمیز و خشک نگه داشته شود. برای شستن ناحیه تزریق باید از شوینده‌های ملایم مخصوص پوست استفاده کرد تا التهابات و تحریکات پوستی به حداقل برسند. بعضی از شوینده‌ها امکان دارد موجب تحریک پوست و ایجاد التهاب شوند. در کلینیک دکتر تفت، پس از تزریق ژل، شوینده‌های مناسب به متقاضیان معرفی خواهد شد.

از مسواک نرم و کوچک استفاده کنید و زمان مسواک زدن را کوتاه کنید. یکی از پردرخواست ترین درمان های تزریق ژل افزایش حجم لب می باشد. متاسفانه استفاده از تکنیک نادرست سبب شده که بیماران از بروز نتایج غیر طبیعی و اغراق شده ترس داشته باشند. در جلسه تزریق ژل لب، پزشک اغلب ویزیت مجدد شما را برای دو هفته بعد در نظر می گیرد؛ زیرا با تزریق ژل لب ممکن است پس از دو هفته ترمیم تزریق ژل لب نیاز باشد. تمامی افراد زیباجو به شرط تایید پزشک متخصص، کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب می‌باشند؛ زیرا احتمال بروز آلرژی و عوارض جانبی وجود ندارد.

تزریق فیلر (تزریق ژل)هایی بر پایه‌ی هیالورونیک اسید برای کاهش ظاهر خطوط، چین و چروک، و ایجاد ساختار و حجم مناسب در صورت (گونه، لب‌ها و گودی زیر چشم) استفاده می شود. اثرات حاصل از فیلر (ژل) اسید هیالورونیک تزریقی بلافاصله قابل مشاهده می‌باشد. معروف ترین، موثرترین و کم عوارض ترین پرکننده ی تزریقی به لب، هیالورونیک اسید است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در ماتریس خارج سلولی با بیشترین غلظت در بافت چشم، مفاصل و پوست یافت می شود. در پوست، آب جذب اسید هیالورونیک می‌شود؛ به طوری که پوست به میزان مطلوبی هیدراته می گردد.

رعایت این موارد  باعث افزایش طول عمر ژل ها اسید هیالورونیک و به طور کلی حفط فرم دهی لب در طول زمان  میشود. تزریق ژل کاملاً بدون درد است، اما اکثر ژل های لب با لیدوکائین بی حسی تزریق می شوند تا در طول و بعد از درمان احساس درد نداشته باشید. ژل لب ژوویدرم چیست؟ ژل لب ژوویدرم محصولی بسیار با کیفیت از کشور فرانسه است و از کیفیت و ماندگاری فوق العاده ای برخوردار است قیمت ژل لب ژوویدرم در سال ۱۴۰۲ هر سی سی ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد. قیمت ژل لب آلیاکسین در سال ۱۴۰۲ و تهران ۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر سی سی ژل لب الیاکسین می باشد که ساخت کشور سوئیس است و یکی از بهترین و باکیفیت ترین ژل لب های موجود می باشد.

انجام تزریقات پوستی در مراکز معتبر و با استفاده از مواد مرغوب می‌تواند مدت ماندن آن در پوست را افزایش دهد. هیالورونیک اسید به تدریج تخریب می شود و به مرور زمان ، به وسیله بدن جذب می شود ؛ بنابراین در صورت عدم شرکت در جلسات نگهداری ، نتیجه تزریق ژل به لب ، نهایتاً از بین خواهد رفت. قبل از روند ، پزشک کرم بی حسی را بر روی لب های شما استعمال کرده و مقدار اندکی از بی حسی موضعی را در ناحیه لب ، تزریق می کند.

پوشیدن شلوار و شلوارک‌های تنگ موجب تمرکز ژل در یک نقطه و به هم ریختن فرم باسن می‌شود. در واقع اینطور می‌توان گفت که برخی از ژل ها باید در عمق بیشتری تزریق شوند و برخی دیگر در عمق کمتر. در نتیجه تکنیک و مهارت پزشک در تزریق بسیار مهم است که هر نوع ژلی در محل خودش تزریق شود.

تزریق هیالورونیک اسید باعث برجسته سازی و فرم دهی لب های افراد جوان می شود. وجود ماده‌ای به نام روی در بدن تأثیر مستقیمی با افزایش ماندگاری ژل‌ها و بوتاکس در پوست دارد به همین علت پزشکان مصرف این ماده‌ی مهم را توصیه می‌کنند. علاوه بر مصرف این ماده، بسیاری از مواد غذایی در بدن سبب افزایش کلاژن سازی شده و میزان ماندگاری این مواد را در بدن افزایش می‌دهند به همین علت توصیه می‌شود بعد از انجام تزریق بوتاکس یا فیلر، تغذیه‌ی مناسب داشته باشیم. این تغذیه‌ی مناسب باید با افزایش استفاده از مواد غذایی سالم، میوه‌ها، سبزیجات و کاهش مصرف مواد قندی، چربی‌های مضر و غذاهای آماده باشد. تورم و کبودی پس از تزریق از عوارض شایع است که اکثر افراد آن را تجربه میکنند.