هتل چمران شیراز: رزرو با 15% تخفیف، قیمت، عکس ها، نظرات ایران هتل آنلاین | ariabooking

اتاق های دو تخته توئیناتاق های دو تخته توئین اتاق هایی هستند که دارای دو تخت یک نفره می باشند. این اتاق ها مناسب اقامت دو نفر آقا یا دو نفر خانم در یک اتاق دو تخته می باشند. همچنین اگر میهمانان دارای دو فرزند خوردسال می باشند، می توانند برای دو فرزند خود یک اتاق دو تخته توئین در هتل رزرو نمایند. اتاق با یک وعده غذاییبرخی از هتل ها اتاق را به همراه صبحانه و یک وعده غذایی ارائه می نمایند. انتخاب اینکه وعده غذایی نهار باشد یا شام بر عهده میهمان می باشد. میهمان باید در روز ورود ضمن هماهنگی با کارمندان واحد پذیرش هتل، وعده غذایی مورد نظر خود برای هر روز را، از یک روز قبل به واحد پذیرش اطلاع دهد.

این هتل مرتفع چشم اندازهای مختلفی را در برابر چشمان شماره تلفن هتل شما قرار می‌دهد. اگر فضای دنج و رو به کوه قصردشت را نمی خواهید، درخواست اتاق هایی با نمای شهر و بلوار داشته باشید. هتل 5 ستاره چمران در محله قصرالدشت شیراز و در خیابان میرزای شیرازی غربی، بلوار چمران بنا شده است. بلوار چمران، بلواری با طول حدود 5 کیلومتر است که به عنوان یک شاهراه ارتباطی شناخته شده و به دلیل امکانات و ویژگی های جذاب در طول مسیر، محل تردد بسیاری از افراد منطقه قصرالدشت است.

  • همچنین چشم‌انداز بی‌نظیر بالکن کافی‌شاپ برای کسانی که به ثبت منظره‌ها علاقه‌مندند، یک سوژه بسیار جذاب و هیجان انگیز برای عکاسی خواهد بود.
  • در ضمن برای برگزاری مراسمات در رستوران، از قبل می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید.
  • این هزینه نسبت به بازه‌های تعطیلات و بازه زمانی کنسلی، 48 تا 72 ساعت مانده به اقامت‌تان متفاوت است.
  • با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

هر چند که قیمت بسیار مهم است، اما کیفیت غذا باید در اولویت باشد. قیمت غذاهای رستوران هتل چمران شیراز با توجه به کیفیت خوب غذا، نسبتا مناسب می باشد. بنابراین می توانید برای صرف یک وعده غذایی دلچسب همراه خانواده خود به این هتل مراجعه کنید و یکی از رستوران های آن را انتخاب نمایید.

تلفن های تماس

هزینه اتاق در هتل چمران شیراز بسته به نوع اتاق، تعداد مسافران، و تاریخ سفرتان متغیر است. هتل چمران هم به نسبت دیگر هتل‌های 5 ستاره شیراز قیمت مناسبی دارد که در اسنپ‌تریپ می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه و بهترین گزینه را برای سفرتان به شیراز رزرو کنید. هتل چمران شیراز یکی از هتل های پنج ستاره شیراز است که در منطقه خوش آب و هوای قصرالدشت قرار گرفته. این منطقه دور از هیاهو و ترافیک شهر می باشد و مناسب مسافرانی است که می خواهند در هتلی تقریبا دنج اقامت داشته باشند.

رستوران و کافی شاپ‌های هتل چمران شیراز

در ادامه ویژگی های این هتل که در پکیج تور شیراز هم می توانی در آن اقامت داشته باشی، باید به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که دور از هیاهو و ترافیک و شلوغی شهر است. قدم زدن در این فضا و نفس کشیدن از هوای سالم و پاک منطقه می تونه حس خوبی داشته باشد. پیشنهاد ویژه‌ی مشتریان علی‌بابا؛ کودک تا ۳ سال (بدون تخت) رایگان می‌باشد و همچنین کودک ۳ تا ۷ سال (بدون تخت) با هزینه‌ی نیم‌بها به همراه صبحانه قابل ارائه‌ست. اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 8 سال برابر با هزینه نفر اضافه است. هافبردبرخی هتل ها اتاق های خود را به صورت هافبرد برای رزرو ارائه می نماند.

هتل چمران شیراز: رزرو با 15% تخفیف، قیمت، عکس ها، نظرات ایران هتل آنلاین | ariabooking

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد