هزینه تبلیغات در اینستاگرام هزینه تبلیغ در اینستاگرام | admin-yab

مثلاً بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و … سلبریتی‌هایی هستند که از قبل شهرت داشته‌اند. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد.

  • این قیمت‌ها هم کاملاً به پیجی که تصمیم دارید در آن تبلیغ بروید بستگی دارند.
  • برای عکس پروفایل اینستاگرام می‌توانید از لوگوی برند خود استفاده کنید؛ این کار می‌تواند کسب ‌و کار و فعالیت شما را بی‌همتا و حرفه‌ای‌تر نشان دهد.
  • البته هرچه میزان فالوور و خرید لایک های اینستاگرامی صفحات بیشتر باشند، هزینه تبلیغات پربازده در آن‌ها هم بیشتر خواهد بود.

تبلیغ اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم. و بدون نیاز به مزاکره و از دست دادن زمان تنها در 4 دقیقه تبلیغ تون رو منتشر و لحظه ای دنبال کنید. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری بهین مبتکران ایده است. ما از مجموعه پرسنل متخصص برای ارائه سرویس و پشتیبانی مشتری بهره گرفته ایم.

افزایش فالوور اینستاگرام

بسیاری از مجله خبری ادمین یاب گمان می‌کنند برای اینکه تبلیغات با لوگوی خود آنها انجام شود باید نام کاربری و کلمه عبور پیج خود را در اختیار کسی که تبلیغ را انجام می‌دهد قرار دهند. کسی که تبلیغ را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند به‌راحتی و از طریق بیزینس ستینگ فیس‌بوک به شما یک درخواست برای انجام تبلیغ بفرستند و تنها کافی است که شما درخواست او برای تبلیغ را بپذیرید. بنابراین بدون پذیرفتن خطر دادن پسورد به دیگران می‌توانید با اسپانسری پیج خود تبلیغ بگیرید. کارشناسان هم سایت درخواست شما را بررسی خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت.برای درخواست خدمات و توسعه و رشد کسب و کار اینترنتی شماره خود را ثبت نمایید.

مزیت تبلیغات اسپانسری نسبت به تبلیغ در صفحه اینفلوئنسرها

البته رقابت بسیار تنگاتنگ است و یکی از مهم ترین نکات این است که پیج های مناسبی را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم که بازدهی خوبی برای ما داشته باشد. در روش دوم هزینه تبلیغ در اینستاگرام شما بر اساس میزان بازدید آن محاسبه می‌شود. اگر به سایت ما بروید لیست کامل صفحات بزرگ و معتبر برای تبلیغات را می‌بینید. خب…تا اینجا متوجه شدیم که یک پیج بزرگ در اینستاگرام چه پیجی است و چه ویژگی‌هایی دارد. حالا باید چکار کنیم؟ قدم بعدی کدام است؟ قدم بعدی این است که با هزینه تبلیغات در اینستاگرام آشنا شویم تا یک تبلیغ درست و حسابی انجام دهیم.

برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت گذاری مشخص می شود. لازم به ذکر است که برخی از اینفلوئنسرها با آژانس دیجیتال مارکتینگ راز همکاری می‌کنند و به واسطه این همکاری، مجموعه تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. اگر در اینستاگرام یک پیج خوب و فالوورهای زیاد دارید و می خواهید از آن درآمد کسب کنید، گلدفالوور بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید پیج خود را در سایت ما ثبت کنید و ما برای شما تبلیغات جذب کنیم و از این راه درآمد خوبی به دست آورید. اما سوال اینجاست که خرید به موقع آن چه زمانی است؟ شما در این مرحله باید قبل از خرید فالوور از طریق گولد فالوور، لایک را هم خریداری کنید. شما باید بعد از اینکه پست خود را در صفحه اینستاگرام قرار دادید، در اولین فرصت 30 درصد باید پست شما را لایک کنند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد