کارکرد تبلیغات و 7 مرحله مهم تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی پالادیوم | admin-yab

چه بخواهید خوشحالی، غم، ترس یا عصبانیت را برانگیزید، جذابیت برای احساسات می تواند به مجله خبری ادمین یاب هدف برای احساس کردن پیام کمک کند؛ نه اینکه آن را به سادگی بخواند یا بشنود. در این بخش از راهنمای کامل تبلیغات، ما قصد داریم 5 مفهوم معروف را که امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند، شرح دهیم. پلفترم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توئیتر هر کدام نسخه تبلیغاتی خود را دارند که می توانید با مراجعه به هر لینک، اطلاعات آنها را کسب نمائید. دوست داشتیم که مثالی از تبلیغات چریکی اجرا شده در ایران هم بیان کنیم. اما متاسفانه این کمپین های جذاب هنوز در کشورمان اجرا نشده اند. امیدواریم که تا انتهای سال 2022 تجربه دیدن این نوع آگهی ها را در سطح شهرهای مختلف داشته باشیم.

http://dahua-cctv-kala.ir

می‌توانید اسپانسر یک قسمت از پادکست پرطرفداری باشید که مخاطبان هدفتان به آن گوش می‌دهند. در این حالت با پرداخت مبلغ خاصی، محصول یا خدماتتان در پادکست معرفی می‌شود. می‌توانید اسپانسر یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی هم بشوید. مثلا برنامه‌ی جوکر، اسپانسرهای زیادی دارد که در هر قسمت معرفی می‌شوند.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و سئو (SEO)

بیلبوردها را در اتوبان‌ها و خیابان‌های شهرها به وفور می‌بینید. شاید بهترین تصویری که همه‌ی شما از این نوع تبلیغ داشته باشید، عکسی از خیابان معروف نیویورک باشد که تعدد بیلبوردها در آن، اجازه‌ی تمرکز روی یک مورد خاص را به شما نمی‌دهد. تبلیغات هدفمند یکتانت سری بزنید و از سازوکار آن بیشتر مطلع شوید. اگر باز هم به تعریف بازاریابی نگاهی بیندازیم می‌توانیم بگوییم تبلیغات در واقع یکی از آن‌ مجموعه فعالیت‌‌هایی هستند که انجمن بازاریابی به آن اشاره کرده است.

  • از نظر متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، محتوا قلب هر کمپین تبلیغاتی است و می‌توان این‌گونه گفت که استفاده از محتوا به منظور تبلیغات، یکی از موارد ضروری بازاریابی است.
  • معمولاً تبلیغات موبایلی از طریق پیام‌های متنی یا تبلیغات درون برنامه‌ای اپ‌های موبایل انجام می‌شود.
  • در حالی که اکثر ما تصور بسیاری خوبی از ظاهر تبلیغات داریم، اما تعریف آن برای ما کمی دشوار است.
  • رپورتاژ آگهی ها مطالبی هستند که به ظاهر با سایر محتواهای متنی تفاوتی ندارند، اما با هدف تبلیغاتی نوشته می‌شوند.
  • به عنوان مثال با استفاده از هدف‌گیری رفتاری، برای کاربری که اخیراً چندین بار به سراغ وب‌سایت‌های ورزشی رفته تبلیغات مرتبط با موضوعات ورزشی نمایش داده می‌شود.

اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۰۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۱۹۰۰ تومان را پرداخت می‌کند. خدمات یا محصولات شما راهکاری را به مخاطبان ارائه می کنند و شما بیشتر از هر کس دیگری با این راه حل آشنا هستید. کالا یا خدمت شما چگونه به مشتریان در حل مشکلاتشان کمک می کند؟ اشتباه نکنید این یک روش قدیمی و از مد افتاده نیست و تنها یک اصل مهم است! اینگونه شرکت ها برنامه های بازاریابی مدونی دارند که تبلیغات بخشی از آن است. در دنیای امروز تبلیغات نقش مهمی را در رشد اقتصادی جوامع ایفا می کند. تبلیغات علاوه بر آنکه خود صنعتی پویا است، بر میزان فروش و رشد بنگاه های اقتصادی و به دنبال آن آگاهی و خرید بازار هدف از محصولات و خدمات تاثیر می گذارد.

همین امروز تبلیغات ویدیویی خود را شروع کنید

تبلیغات شکلی صوتی یا تصویری از ارتباطات بازاریابی است که پیامی غیررسمی را برای تبلیغ یا فروش محصول، خدمات یا ایده استفاده می کند. در این نوع تبلیغات می توان بازار هدف را شناسایی کرد و تنها برای این دسته از مشتریان تبلیغات کرد که باعث کاهش هزینه ها می شود. منظور از لینک باکس کادری است که در سایت‌های مختلف قرار می‌گیرد و در آن آدرس سایت‌های دیگر ذکر می‌شود. درواقع لینک باکس نوعی معرفی و ارجاع به سایت‌های دیگر است. این شیوه تبلیغاتی اگر در سایت‌های پربازدید یا به صورت لینک‌های تبادلی مورد استفاده قرار گیرد، تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار خواهد داشت.

تاثیرگذارترین تبلیغ چگونه شکل می‌گیرد؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد