کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی‌ام بام | admin-yab

استفاده از این روش زیاد توصیه نمی‌شود، چرا که معمولاً اگر شخصی ببینید چنین پیام تبلیغی برای او دایرکت شده، احتمالاً آن اکانت را بلاک خواهد کرد. سعی کرده‌ام در این مقاله به‌طور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دی‌ام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم.

  • بلکه بستری را مهیا می‌کند تا شما بتوانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، تبلیغات خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهید.
  • سعی کنید قبل از تبلیغ در اینستاگرام حتما این دو مورد را درباره پیج‌هایی که برای تبلیغ مد نظرتان دارید بررسی کنید.
  • زیرا به شما کمک می کند تا تبلیغات اینستاگرام خود را هدفمند انجام دهید.
  • در اینجا، مشخص است که آن یک تبلیغ است و معمولاً کاربر، خیلی زود از روی تبلیغ رد می‌شود و به سراغ پست بعدی می‌رود.
  • پست‌های تبلیغاتی شامل مشاغلی می‌شود که عکس‌ها و فیلم‌های جذابی را برای ترغیب ما به خرید محصول یا دنبال کردن آنها ارسال می‌کنند.

با وجود فضای مجله خبری ادمین یابی در اینستاگرام شما به‌وضوح می‌توانید واکنش مخاطبان نسبت به تبلیغ را در لحظه ببینید. بنابراین حتما به تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام توجه خاصی داشته باشید. همانطور که گفتیم تبلیغ در اینستاگرام بیشتر به افزایش آگاهی از برندتان کمک می‌کند. برای افزایش فروش و افزایش تماس‌های تلفنی می‌توانید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تنها راه تبلیغات در این شبکه اجتماعی پرطرف‌دار نیست.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

هرچه اعتماد مردم به پیج و مطالب شما بیشتر باشد میزان فروشتان نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت. اگر شما تبلیغ محصول خاصی را در پیج خود می‌کنید باید لینک مربوط به خرید آن محصول را نیز قرار دهید تا افراد در صورت تمایل بتوانند خیلی راحت آن را تهیه نمایند. اگر در قسمت اکسپلور پیجتان پست‌های غیر مرتبط نمایش داده می‌شود این بدان معنی است که پیجتان هنوز قدرت لازم را به دست نیاورده است و ضعیف عمل می‌کند. اینستاگرام یکی از مکان های مناسب برای انتشار پیام و رساندن حرف به گوش مشتری است. بنابراین تبلیغ شما را در پیجهای اینستاگرام معتبر و پربازده قرار می‌دهد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

مثلاً می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که خدمات گرافیک را ارائه می‌دهند، بخواهید تا یک تصویر یا ویدیوی جذاب و تأثیرگذار برای شما بسازند. وقتی وارد این نوع پیج‌ها می‌شوید، می‌بینید که عکس و ویدیو می‌گذارند، از هنرمندان ویدیو دارند، از حیوانات محتوا هست، محتوای ورزشی هم وجود دارد و خلاصه اینکه هر محتوایی که به ذهن شما بیاید در این پیج‌ها موجود هست. پیجی که برنامه‌ی محتوایی مشخصی ندارد، به هیچ‌وجه برای تبلیغات مناسب نیست.

راه های تبلیغ در اینستاگرام و پیج های بزرگ

برای نمونه صفحه ورزش سه یکی از صفحات معتبر و درجه یک برای تبلیغ در اینستاگرام است. خُب…بگذارید به شما بگویم که حقیقت این است که همه آنها واقعا خوب هستند و به قول معروف نگو کی از کی بهتره، هر گل یه بویی داره! اما نکته مهم این است که بدانید کدام یکی بیشتر به کار شما می‌آید و تازهنکته مهم‌تر این است که کدام یکی با بودجه شما جور درمی‌آید. مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که توسط خود کمپانی اینستاگرام انجام می‌شود در ایران به سختی انجام می‌شود و هزینه آن هم بالاست. و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که توسط آدم‌های معروف یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود بیشتر برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک کسب و کار تازه پا گرفته زیاد است.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد