گیربکس صنعتی چیست؟ قیمت فروش انواع | shahbazmotor

گیربکس شافت موازیدر انتخاب گیربکس جرثقیل سقفی، بازویی ، وینچ و بالابر های صنعتی؛ می‌توان از گیربکس شافت موازی بهره برد. انتخاب هوشمندانه Gearbox بسته به نوع کارایی و عملکرد یکی از تخصص هایی است که نیاز به دانش و تجربه توأم با یکدیگر دارند. کارشناسان ممتاز، زبده و متخصص مجموعه فرامکانیک آماده همکاری و مشاوره کاملا رایگان در زمینه انتخاب Gearboxهای شافت موازی هستند. همچنین میتوانید با مطالعه مقاله ذیل تمامی اطلاعات مورد نیاز در باب انتخاب، محاسبات، کاتالوگ گیربکس شافت موازی در انواع برندهای جهانی و داخلی داشته باشید. گیربکس آویزتنها تفاوت گیربکس آویز با گیربکس هلیکال، چند محوره بودن این نوع از جعبه دنده ها است.

چرخ دنده های جناغی:

به منظور انتقال نیرو در محورهای متعامد و غیر متعامد و متنافر نیاز به سیستم درگیری دنده‌ها در دو سطح مورب بوده که توسط چرخ‌دنده‌های مخروطی مارپیچ تامین می‌گردد. در گیری پروفیل دنده‌های مخروطی مارپیچ به صورت همزمان بوده و عملکرد نرمی نسبت به دنده‌های مخروطی ساده دارند و می‌توانند گشتاورهای بالاتری را بدون ضربه و صدا به نرمی انتقال دهند. در صنعت تولید فولاد ویژگی‌های مهمی چون قدرت و ظرفیت و دقت بالای گیربکس‌ها مهم تلقی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، گیربکس‌های خورشیدی و پینیون انواع مفید این قطعات برای صنعت فولادسازی معرفی می‌شوند. با کاربری این نوع گیربکس‌ها می‌توان عملکردی پایدار و حرکتی نرم را ایجاد کرد.

  • گیربکس صنعتی در هر صنعت حرکتی که در طول روز مشاهده می کنید کاربرد دارد.
  • در حالیکه، نحوه عملکرد گیربکس صنعتی افزاینده با کاهش گشتاور و افزایش سرعت معرفی می‌شود.
  • برای کنترل سرعت و گشتاور و تبدیل عملکردی آن ، یک گیربکس نیروی مکانیکی را به یک ابزار حرکت منتقل می مشاهده وبسایت تخصصی کند.
  • برخلاف گیربکس هایی که بر پایه ی جرم عمل میکنند ، می توانند در یک دوره طولانی چندین کار را با سرعت بسیار بالا انجام دهند.
گیربکس صنعتی چیست؟ قیمت فروش انواع | shahbazmotor در حوزه آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، نام گیربکس‌های خورشیدی بیش از سایر انواع آنها به چشم می‌خورد. در این گیربکس‌ها یک چرخ دنده در وسط و سه چرخ دنده در اطراف آن قرار گرفته اند. چرخ دنده وسط را خورشید و سه تای اطراف آن را سیاره‌ها می‌نامند. برای دریافت بهترین عملکرد در گیربکس خورشیدی باید ویژگی‌هایی چون توان الکتروموتور، دور خروجی و تعداد دندانه‌های آن مورد توجه قرار گیرند.

بخش موتور گیربکس از یک موتور الکتریکی و یک گیربکس تشکیل شده است که کار آن تغییر در دور و گشتاور موتور، ارتقا توان چرخش و کم کردن سرعت است. هرچه میزان کم کردن سرعت در گیربکس افزایش یابد، توان آن بیشتر خواهد شد. در اصل می توان گفت میان سرعت دوران موتور و توان آن رابطه عکس برقرار است. نسبت به نیاز گیربکس این امکان وجود دارد که از بلبرینگ یا رول برینگ بهره برد.

خرید و تعمیرات گیربکس سبک و سنگین

این نوع از گیربکس‌ها تعدادی چرخ‌دنده دارند و دارای ساختار هلیکال یا مارپیچی هستند. این نوع چرخ‌دنده‌ها از دسته چرخ‌دنده‌های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت هستند. در موارد خاصی که نیاز به ضریب انتقال قدرت بالا باشد، گیربکس حلزونی یک انتخاب مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که مکانیزم این گیربکس برگشت پذیر نیست و امنیت را برای سیستم بالا می‌برد. از دلایل دیگر انتخاب گیربکس حلزونی می‌توان به صدای کم و لرزش کم نسبت به گیربکس خورشیدی اشاره کرد. مصرف کننده می تواند هر نوع ماشینی باشد فقط کافی است که مصرف‌کننده بتواند توان خروجی از گیربکس صنعتی را بصورت گشتاور دریافت کند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد