آسانسور پله برقی آسانسور پکیج فروش آسانسور بازرگانی قطعات آسانسور آتیس شرکت آسانسور

آسانسور پله برقی آسانسور پکیج فروش آسانسور بازرگانی قطعات آسانسور آتیس شرکت آسانسور

بعنوان مثال پله برقی مارپیچی که توسط یکی از سازندگان ابداع و این سایت را مرور کنید نصب گردیده است. این ابداعات همگام با گسترش صنعت و تغییر ذائقه بازار صورت گرفته و ادامه خواهد یافت. بعلاوه صنعت پله برقی پیش بینی یک رشد چشمگیر در بازارهای ناشناخته ای نظیر چین و مجارستان را نموده که رخ دادن این امر نشانه هرچه بیشتر شناخته شدن مزایای استفاده از پله برقی در دنیاست. انواع پله برقی می تواند به راحتی جایگزین راه پله های معمولی شود و علاوه بر آن هرگز نیاز نیست برای استفاده از آن، در انتظار بمانید. مگر در مواقعی که ترافیک سنگینی از افراد را در مقابل آن داشته باشید. همچنین بسیار راحت می تواند افراد را به مکان خاصی که قصد هدایتشان را دارید، راهنمایی کنید.

پله‌برقی وسیله‌ای جهت جابجایی افراد در طبقات غیر هم‌سطح هست که نسبت به آسانسور حجم جابجایی، مسافر بیشتری را دارا است و در مکان‌های عمومی نظیر؛ فرودگاه‌ها، مترو، پایانه‌ها، ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و غیره بکار می‌رود. پله‌های برقی معمولاً دارای پله‌های فلزی و تسمه‌ای هستند که شیب آن‌ها بین ۲۷ تا ۳۵ درجه است. پله به قسمتی از پله‌برقی گفته می‌شود که افراد روی آن می‌ایستند.

طراحی این پله ها موجب می شود که آنها فضای کمی اشغال کنند؛ از دیگر ویژگی های پله های برقی مراکز تجاری این است که تعداد پله های افقی در ایستگاه های پایین و بالا، دو عدد بوده و قطر قرقره ها ۷۵ میلیمتر است. طرح کارت ویزیت نصب آسانسور، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. شرکت آسانسور و پله برقی الماس آسانسور، آماده ارائه و نصب انواع آسانسور و پله برقی مناسب ساختمان شماست. حتی اگر ساختمان فاقد آسانسور باشد و فضایی برای این منظور در نظر گرفته نشده، جای نگرانی نیست!

  • این امر باعث می شود تا پله ها بصورت صفحات تختی در کنار هم قرار گیرند.
  • پله برقی که در محیط بیرون و در فضای باز نصب و راه اندازی می گردند که به آن out door نیز اطلاق می شود.
  • فراخوانی جمع کن رو به پایین، در حین حرکت از بالا به پایین به کلیه احضارها پاسخ می‌دهد.
  • شرکت رازی متشکل از بخشهای بازاریابی، فروش، بازرگانی خارجی و داخلی، طراحی، تدارکات، نصب، مدیریت کنترل پروژه، واحد کنترل کیفی، امور اداری و منابع انسانی،امور مالی و خدمات پس از فروش می باشد.
  • اما این موتور و فشار تنها در حرکت به سمت بالا مورد نیاز است و برای حرکت کابین به سمت پایین نیازی به روشن کردن موتور و مصرف توان نیست و تنها با بازکردن یک شیر و خالی کردن روغن جک کابین به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کند.
تمامی آسانسورها در داشتن خصوصیاتی مانند داشتن کابین، حرکت عمودی و توقف در سطوح مختلف با هم مشابه اند. اما از لحاظ نحوه اعمال نیروی محرکه به کابین متفاوت هستند که معمولاً به سه دسته آسانسور‌‌‌‌های کششی، هیدرولیک و وینچی تقسیم می‌شوند(البته نوع فوق پیشرفته دیگری که مغناطیسی است وجود دارد). طول مفید پله برقی به طول مسیری اطلاق می شود که مسافر به وسیله پله جا به جا می شود. توجه داشته باشید که پله های افقی در ابتدا و انتهای مسیر نیز جزء طول مفید پله برقی هستند. ۲- دستگیره ها چندین سانتیمتر بیش از طول پله ها ساخته شده اند که مسافرین بتوانند با کمک آنها سرعت مناسب را قبل از رفتن روی پله ها تنظیم کنند.

به طور معمول در موتورهایی که در پله برقی استفاده می شود موتور با گیربکس کوپل می شوند و در نهایت نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و با استفاده از این نیرو پله برقی به حرکت در می آید و جابجایی افراد را انجام می دهد. پله برقی ها کند حرکت می کنند در حالی که آسانسور ها سریع هستند و می توانند با سرعت زیاد به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. فضایی است که ریل‌ها و برخی تجهیزات دیگر آسانسور در آن نصب می‌شوند و کابین و وزنه تعادل در این مکان حرکت می‌کنند. یک نوع سیستم مکانیکی است که ترجیحاً در قسمت زیرین یا بالای چارچوب (یوک) کابین و وزنه تعادل قرار می‌گیرد و در مواقع اضطراری با افزایش غیرعادی سرعت، فعال‌شده و سبب توقف کابین با وزنه تعادل به‌وسیله قفل شدن کابین یا وزنه تعادل به ریل‌ها می‌شود.

در پله برقی و رمپ نیز برای راه اندازی و به جریان افتادن حرکت آنها در قلب این تجهیزات احتیاج به موتور است تا قدرت محرکه لازم برای کارکردن پله برقی توسط این موتور تامین گردد. موتورهایی که در پله برقی استفاده می گردد، معمولا همان موتور گیربکس سه فازی است که در آسانسورها نیز کاربرد دارد. در پله برقی و رمپ ها معمولا از موتورهایی استفاده می کنند که تعداد قطب بیشتری داشته باشند، زیرا تعداد قطب بیشتر در این موتورها سبب می گردد، تا موتور حرکت نرم و بدون تکانی را داشته باشد.

دو عامل یعنی نیروی عکس العمل دنده ها در گیربکس و وجود چرخ طیار یا فلای ویل متصل به محور روتور موتور که دارای لختی دورانی است، مانع از تشدید تکان ها می‌شوند. برای توقف موتور با استفاده از یک مدار الکتریکی استاتور دور کند وارد مدار شده و دور تند از مدار خارج می‌شود. مدرن سازی آسانسور؛ آنچه مدیران ساختمان باید بدانند طراحی و ساخت آسانسورها معمولا در چارچوب‌ کارکردهای متفاوت خود بین 20 الی 25 سال خدمات قابل اعتماد و رضایت بخشی در طول عمر خود ارائه می دهند. پله برقی ها چگونه کار می کنند؟ از نقطه نظر مکانیکی، پله برقی یک سیستم حمل و نقل عمودی ساده و در عین حال جذاب است….

در یک ساختمان قدیمی می توان از فضاهای موجود به شرط داشتن حداقل متراژ، برای اجرای بالابر خانگی استفاده کرد. برای مثال فضای نورگیر بین راه پله مکان مناسبی برای راه اندازی تجهیزات بالابر است. در این صورت می توان درب آسانسور را در مجاور درب آپارتمان و از راه پله کار کرد. به این ترتیب کمترین میزان تخریب در ساختمان انجام می شود و هزینه های اجرایی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. چنانچه فضای نورگیر راه پله در ساختمان موجود نباشد می توان از نورگیر نیز استفاده کرد.

پیش‌بینی آسانسور برای ساختمان‌های بیش از یک طبقه

شرکت ایراتک کیش با بهره گیری از توان مدیران، متخصصان و مهندسین مجری داخل کشور بر اساس معیارهای بین المللی … فیش واریزی در خصوص ارائه خدمات بازرسی که بر اساس تعداد توقف آسانسور تعیین می گردد . آسانسورهای ناایمن در ساختمان های عمومی و مسکونی در استان البرز… آسانسورهای مسافربر در سه نوع کششی، هیدرولیکی و مغناطیسی که در قالب MRL ، دوبلکس و تکی نصب می شود. ارائه خدمات مشاوره ای توسط گروه مهندسين در طراحی و انتخاب انواع آسانـــسورهای صنعتی و پالايشگاهی با IP ويژه. وجود دکمه های قرمز رنگ در کنار پله برقی ها ضروری است تا در صورت بروز مشکل از این طریق بشود توقف اضطراری را فعال کرد.

چه چیزی نپوشید: نکات ایمنی مفید در پله برقی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد