آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

امکان ثبت نام در این سایت با وارد کردن شماره تلفن همراه برای کاربران ایرانی وجود ندارد و لازم است که کاربران ایرانی فقط با وارد کردن ایمیل در این سایت ثبت نام کنند. حال که با صرافی kucoin آشنا شدید، اگر تصمیم دارید با این صرافی خارجی کار کنید، ادامه این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه، آموزش صفر تا صد صرافی کوکوین را مفصل بررسی کرده‌ایم. آنچه قبل از هر چیز اهمیت دارد، یادگیری نحوه ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی است که ابتدا به آن می‌پردازیم. بدیهی است که پیش از انجام دادن هرگونه معامله در فضای صرافی کوکوین، باید حساب اختصاصی خودتان را بسازید. از آنجا که ایران بیشتر پلتفرم های معامله ارز دیجیتال را فیلتر کرده است پس لازم است که برای ورود از آی پی یک کشور دیگر وارد شوید.

اگر قصد دارید ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنید، یا به هر دلیلی قصد برداشت از حسابتان را دارید، در ادامه آموزش آن را مشاهده کنید. در روش دوم، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی مانند صرافی نوبیتکس یا صرافی اکسیر، یک ارز دیجیتال با کارمزد کم مانند تتر را خریداری کنید، سپس آن را به کیف پول خود در صرافی کوکوین منتقل کنید. در نهایت از داخل صرافی آنرا با هر ارزی که می‌خواهید چنج کنید. ارز‌های دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده، و سپس آن را به یک صرافی ایرانی، و یا کیف پول اختصاصی خود مانند تراست ولت انتقال دهید. لذا کاربران ایرانی تنها می‌تواند از خدمات این صرافی بدون انجام احراز هویت استفاده کنند.

کارمزد معاملات اسپات (Spot) صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

خبر این بود که این صرافی می‌خواهد قوانین خود را سخت‌گیرانه‌تر کند، و به یک موسسه مالی تبدیل شود. به همین دلیل کاربرانی که احراز هویت انجام نداده‌اند، از این به بعد بیشتر از ۰.۰۶ بیت کوین در هر روز نمی‌توانند معامله انجام دهند. در مرحله سوم قبل از شروع ترید، برای افزایش امنیت حساب، لازم است مانند تصویر زیر رمز عبور معاملات خود را در گوشه پاییت سمت راست صفحه، وارد کنید.

تبدیل ارز در تراست ولت، آموزش ۰ تا ۱۰۰ تصویری

زمانی که روی این گزینه کلیک کنید صفحه ی جدیدی باز میشه و میتونید ارزهایی که مقادیر کمی ازشون باقی مانده رو مشاهده کنید و با انتخابشون میتونید تبدیل کنید به ارز KCS که توکن صرافی کوکوین هستش. سلام منظورم این بود که ارزهایی که توی صرافی کوکوین داریم و خرید و فروش کردیم و مقداری از حجمشون به مقدار کمی توی باقی مونده و صفر نشده رو چطور میشه صفر کرد. اصلی‌ترین کاربرد این توکن دریافت تخفیف در کارمزد معاملات صرافی Kucoin است. پس از آن بر مبنای نوع معامله باید قیمت و میزان خرید و فروش ارز دیجیتال مد نظر خود را انتخاب کنید. با استفاده از ابزارهای فیلتر که در این صفحه در دسترس شما قرار دارد، می‌توانید بازه زمانی، نوع ارز دیجیتال و … مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته در حال حاضر نهایتا امکان انتخاب دوره‌های زمانی 100 روزه برای کاربران وجود دارد.

لطفا هنگام تراکنش از پیغام خطایی که دریافت میکنید اسکرین شات گرفته و به پشتیبانی آنلاین سایت ارسال کنید تا راهنمایی های لازم انجام بشه. تا کنون معامله گران بسیاری با آی پی ایران در این صرافی فعالیت کرده اند و مشکلی پیش نیامده است. با این حال اگر تمایل به احتیاط بیشتر دارید کار غیرعاقلانه‌ای انجام نداده‌اید. برای احراز هویت نیاز به بارگزاری مدارک هویتی خود دارید.

ترید ایرانیان با آی پی ایران در صرافی کوکوین امکان پذیر نیست و ریسک مسدود شدن حساب دارد. احتمالا به همین دلیل صرافی از شما خواسته است که احراز هویت انجام دهید. در حال حاضر اگر موجودی در حساب قبلی خود دارید تنها راه این است که با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و آنها را راضی کنید تا مهلت برداشت موجودی به شما بدهند. اگر هم موجودی ندارید با استفاده از وی پی ان یا وی پی اس یک حساب کاربری جدید بسازید و دیگر هرکز با آی پی ایران وارد صرافی نشوید. در ابتدا، این ارز دیجیتال برای سود سهام رمز ارز‌هایی بود که بر اساس استاندارد پروتکل ERC20 اتریوم منتشر می‌شود و اکثر کیف پول‌های اتریوم از آن پشتیبانی می‌کنند.

در این قسمت وارد صفحه ای مانند تصویر بالا می شوید که نیاز به ارسال کد در این قسمت است. بعد از وارد کردن کد باید بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. در این قسمت باید برنامه Google Authenticator را دانلود کرده و نصب کنید.

پشتیبانی صرافی Kucoin هفت روز هفته و 24 ساعته فعال هستش و از این جهت پشتیبانی خوبی به کاربران خودش ارائه میده. چنانچه در صرافی کوکوین با مشکلی مواجه شدین در هر ساعت از شبانه روز می تونید با پشتیبانی اون ارتباط برقرار کنید و اقدام به رفع مشکل کنید. پس از انتخاب نوع سفارش خود، در کادر Price قیمت مورد نظر را وارد کرده و در کادر پایین یعنی Amount تعداد و میزان جفت‌ارزهایی که می‌خواهید خرید یا فروش کنید را وارد کنید. برای برداشت نیز باید ابتدا وارد منو اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه دارایی‌ها یا Assets کلیک کنید و وارد پنل دارایی‌ها شوید. صرافی KuCoin دارای سطوح و امکانات امنیتی بسیار مناسبی است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پسور شما باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، عدد و یک نشانه خاص مثل @ باشد. صرافی کوکوین هم مانند صرافی های بایننس و FTX به عنوان واسطه ای برای خرید و فروش ارز محسوب می شود و شما می توانید با ثبت سفارش خرید و فروش و پرداخت کارمزد به صرافی در این پلتفرم معامله کنید. صرافی کوکوین یک پلتفرم معاملاتی است که در حوزه نقل و انتقال و انجام معاملات ارز های رمز نگاری شده فعالیت می کند. در حال حاضر این صرافی ، در بین اکسچنج های معاملاتی لیست شده در سایت coinmarketcap، رتبه پنجم را در اختیار دارد. تیم توسعه دهنده این صرافی در سال ۲۰۱۱ تحقیقات خود را درباره تکنولوژی بلاک چین آغاز کردند.

ورود به سیستم صرافی کوکوین و نکات

به کمک این کد های تخفیف میتوانید کارمزد معاملات خود را تا 10 درصد کاهش دهید. این امر میتواند در دراز مدت به کاهش مبلغ قابل توجهی از کارمزد معاملات شما بیانجامد. بعد از تکمیل مراحل یک تیک سبز رنگ جلوی تایید گوگل مشاهده می کنید که به معنای موفقیت امیز بودن مراحل قبل می باشد.

مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد