آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس نحوه کار با صرافی کوینکس بلاگ یورپی

و Maker کارمزدش نصف Taker میباشد و برای معاملاتی هست که دز قسمت limit استفاده میکنید . در صفحه باز شده باید ابتدا کشور ایران را انتخاب کنید ، سپس نام و نام خانوادگی بصورت کاملا وارد شود و آی دی نامبر پاسپورت خود را نیز در کادر مربوطه وارد فرمایید . این صرافی هم همانند بایننس از اعتبار بسیار بالایی برخوردار میباشد و میتوانید بدون دغدغه در کوینکس واریز داشته باشید و به معامله بپردازید . البته از داخل خود سایت سیفپال دات io اپلیکیشن را دانلود کنید تا خدای نکرده اپلیکیشن فیک نصب نکنید. بله میشه برای سرمایه گذاری بلند مدت، باید ارزهای خوب را خریداری کنید نه شت کوین. بخش فیوچرز کوینکس فقط از قراردادهای Perpetual یا قراردادهای بدون تاریخ انقضا استفاده می کند.

داجکس مجموعه ای است برای آموزش و لایو تریدینگ در آموزش ثبت نام کوینکس مارکت ارزهای دیجیتال. توجه کنید که انجام هرکدام از معاملات بالا نیازمند کسب دانش و آگاهی کافی از نحوه انجام آن است. درواقع روش معامله را باید بر اساس استراتژی خود تعیین کنید و برنامه‌ریزی اصولی و درستی برای آن داشته باشید. آموزش ثبت نام در کوینکس CoinEX به همراه ویدیو را گوش دهید.

احراز هویت کوینکس در اپلیکیشن و سایت صرافی

این افراد باید مدارک هویتی خود را از جمله تصویر پاسپورت را برای صرافی ارسال کنند. پس از تایید مدارک، این افراد به سطح 2 ارتقا پیدا می‌کنند و می‌توانند در 24 ساعت، تا سقف 1 میلیون دلار از صرافی برداشت کنند. برای فعال سازی 2FA ابتدا باید کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. طبق این جدول اگر شما بیشتر از هزار واحد CET در کیف‌پول خود داشته باشید، سطح کاربری شما VIP1 می‌شود و کارمزد معاملات شما از ٪0.2000 به ٪0.1800 کاهش می‌یابد.

آخرین اخبار ارز دیجیتال

در اینجا صفحه ای برای شما باز می شود که به شما گفته با موفقیت کد عاملی را فعال کردید. در کادر بعدی باید تیک پذیرش شرایط قوانین و خدمات را بزنید که به معنای این است که قوانین این صرافی را مطالعه کرده و قبول کرده اید. ✔️خیر، نیاز نمی باشد با آی پی ایران هم می توان ثبت نام نمود که در متن مقاله توضیحاتی در این مورد آورده شده است. در گام دوم برای بارگذاری صفحه تنظیمات گزینه Account را انتخاب کرده و آن را لمس کنید. در آخر با انتخاب گزینه آبی رنگ “Next” به مرحله بعد بروید.

همانطور که دیدید کوینکس یک صرافی مناسب برای مبالادت رمز ارز در ایران است و تاکنون از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداشته است. این صرافی برخلاف صرافی های ایرانی که گاهی اوقات به دلیل حجم بالای کاربران در پشتیبانی دچار مشکل می‌شوند پشتیبانی مناسبی دارد و ۲۴ ساعته پاسخگوی تمام کاربران است. از دیگر ویژگی های مثبت آن سادگی استفاده برای کاربران تازه وارد و قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی است.

برای اینکه در این مثال پوزیشن سریعتر باز شود می توان پوزیشن را از طریق قراردادها باز کرد. تفاوت پوزیشن Market با limit در آن است که در مارکت قیمت را تریدر انتخاب نمی کند و بر اساس قیمت لحظه ای مارکت، خرید انجام می گردد. در پایین صفحه می توان سود و زیان لحظه ای را بر اساس قیمت مارکت، مشاهده نماییم. عبارت Liq Price نیز همان عدد لیکوئید شدن را نمایش می دهد. در ضریب اهرم ایزوله فیوچرز کوینکس، بخشی از دارایی که وارد معاملات شده است، متوجه ریسک بوده و دچار ضرر و زیان و یا سود می‌شود. در واقع مابقی دارایی موجود در اکانت فیوچرز کوینکس بدون سود و ضرر باقی خواهد ماند.

در نهایت، استفاده از نرم افزار موبایل کوینکس را به جای استفاده مستقیم از وب سایت توصیه می کنیم. اما می تونید از دمو کوکوین یا بایننس استفاده نمایید البته باید اون قراردادهایی را دمو کار کنید که پروپشوال ( بدون تاریخ انقضا) باشند تا مثل کوینکس باشه. سپس روی send code کلیک کرده و سپس به ایمیل خودتان رفته و کدی را که در ایمیل شما از طرف کوینکس آمده را در باکس پشت send code وارد می کنید و بعد روی next کلیک می کنید. در سمت راست در بالای صفحه اصلی کوینکس، روی گزینه ACCOUNT کلیک کرده و سپس در منوی که باز می شود روی Account settings کلیک می کنید. صرافی Coinex به طور ماهانه حجم قابل توجهی از توکن‌های CET را وارد فرایند توکن‌سوزی می‌کند. بدین ترتیب ارزش این دارایی دائما افزایش خواهد یافت و روندی ضد تورمی در پیش خواهد گرفت.

این باعث می‌شود نه مانند صرافی‌های بزرگ، نسبت به قوانین آمریکا ایران را در فهرست تحریم قرار دهد و نه آن‌قدر ضعیف است که خدمات نامطلوب ارائه کند. امکان تعیین شماره‌تلفن همراه ایران احراز سنجی از طریق آن توسط بخش Security Setting تنظیمات حساب کوینکس فراهم است. توجه داشته باشید در صورت عدم دریافت ایمیل از طریق سایت coinex با کلیک روی گزینه Resend، ایمیل حاوی رمز صحت سنجی مجدد، ارسال خواهد شد.

برای خرید روی buy BTC و برای فروش روی sell BTC کلیک کنید. برای ثبت نام در سایت صرافی کوینکس ابتدا آدرس وبسایت این صفحه را وارد کنید. صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 توسط یانگ هایپو در هنگ کونگ ایجاد شد. این صرافی خدمات متعددی از جمله داشتن استخر استخراج viaBTC، کیف پول viawallet را دارد. صرافی ارز دیجیتال به وبسایت هایی گفته می شود که در آن خرید و فروش انواع ارز دیجیتال به انجام می رسد.

برای این منظور گزینه‌ای در صفحه معاملات صرافی در نظر گرفته شده است. در صفحه معاملات، اطلاعات مربوط به خرید یا فروش ارز دیجیتال را کامل کنید. در مرکز صفحه در مجاورت تب‌های Spot Trading و Margin Trading، گزینه CET Deduction وجود دارد.

چگونه مجوز صرافی بگیریم

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس نحوه کار با صرافی کوینکس بلاگ یورپی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد