آموزش نرم افزار AutoCAD

ما در ابتدا فعالیت خویش را بر پایه اصول پنج گانه کیفیت خدمات و محصولات , احترام , مشتری مداری , افزایش و گسترش دانش و ارائه مطالب و مقالات جدید روز دنیا گسترش می دهیم. پس همراه ما باشید تا شما را با این پادشاه دیجیتال آشنا کنیم. در این سامانه مختصاتی مانند دکارتی نیاز به مولفه داریم با این تفاوت که مولفه ی اوله فاصله نقطه مورد نظر از نقطه ی مبدا و مولفه ی دوم یک زاویه را مشخص می کند.

هنرجویان در پایان دوره می توانند Object های دو بعدی و سه بعدی طراحی نمایند. اتوکد در طراحی و نقشه کشی، دقت و سرعت بسیار بالایی دارد و این امر در کنار محیط ساده و انعطاف پذیر و کاربرد آسان تر آن نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، محبوبیتش را دو چندان کرده است. اما برای کاربران حرفه ای و مهندسینی که قصد ورود به بازار کار دارند زمان، راندمان و سرعت بالای استفاده از نرم افزار بسیار حائز اهمیت بوده که شاید در هیچ یک از این آموزش ها اسمی از این پارامتر ها برده نشده است. در این بخش دستورات دیگری نیز مشابه سایر نرم افزار های نقشه کشی وجود دارد که هر کدام مناسب به کاربرد خود میتواند سرعت شما را در امر کشیدن نقشه بهبود ببخشد.

کافیست از تخصص طراحی اتوکد با استفاده از شیوه های مدرن برخوردار باشید. دوره های آنلاین و ویدئویی بستری را برای شما فراهم می کند که در صورتی که شما امکان دسترسی به آموزشگاه آریا تهران را به هر دلیلی ندارید، با استفاده از دوره های آنلاین و ویدئویی بتوانید در زمینه یادگیری نرم افزار اتوکد سطح توانایی خود راارتقا دهید. تنها با داشتن یک گوشی یا لپ تاپ و اندکی اینترنت می توانیم به صورت نامحدود در هر دوره آموزشی بخواهیم شرکت کنیم.علم چین نیز فرآیند دسترسی به دانش برترین اساتید را برای شما راحت تر کرده است. امروز 97/11/21 ساعت 12 ارسال پستی داریم در صورت سفارش پستی قبل از این ساعت همین امروز پست می شود و تا 48 ساعت بعد میرسه خدمتتون. امروزه با توجه به اهمیت این موضوع و پرکاربرد بودن این نرم افزار در جامعه کنونی، داشتن تسلط کافی به این نرم افزار نقشه کشی که از نظر مطرح ترین های جامعه خود قوی ترین نرم افزار نقشه کشی دنیا است، برای مهندسین و دانشجویان بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین، به دلیل پروژه محور بودن این دوره آموزشی، تمام مراحل در قالب پروژه های اجرایی تدریس می شود. مطمئنم تایید میکنید که وقتی نقشهای را سهبعدی و مدلسازی میکنیم و به کارفرما ارائه میدهیم، اینکار باعث گویاتر شدن طرحهای ما میشود و نظر مالک هم جلب میگردد، دراین دوره شما اصول کامل مدلسازی 3بعدی را میآموزید و چند پروژه واقعی و اجرایی را با هم کار خواهیم کرد. آموزش اتوکد تخصصی و پیشرفته معماری داخلی1 هم دوره سابقه مدرسین تخصصی رو از ما هم با قیمت مناسب دوره های آموزشی معماری داخلی رو همرا با اجرا یاد بگیرین و و جزوه فنی و رایگان دریافت کنین و در دو ورکشاپ از پروژه های اجرایی ما بصورت رایگان حضور داشته باشین.

اتوکد چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ کاربرد مستقیم دارد، به همین دلیل است که نسخه های متفاوتی را تحت عنوان AUTOCAD Mechanical یا AUTOCAD Electerical را به بازار ارائه کرده است. فرامین Copy Clip یا Cut سیمها و قطعات را روی بُرد مدار قرار میدهند. سر فصل ها را مشاهده کنید درآنجا گفته شده که در انتها پروژه ای مسکونی استارت میخورد تا به درک بهتر شما کمک کند .فایل مبلمان در کنار پکیج برای شما ارسال خواهد شد .همچنین اصول طراحی فضا همراه با ابعاد استاندارد که دست نوشته های بنده حاصل سالها تلاش و کار میباشد برای شما در پکیج قرار داده شده است . این ابزارها و گردش کار لازم برای طراحی و ساخت محصولات عالی را فراهم می کند. از این نرم افزار مهندسان در زمینه های عمران، مکانیک، معماری، راهسازی، ساخت تولید، برق، الکترونیک، طراحی صنعتی، نقشهکشی، ترسیمات دقیق و…

پنجره فرمان جایی است که شما دستورات اتوکد را تایپ می کنید و اعلان ها را مشاهده می کنید و پیام ها هنگامی که در ابتدا نمایش داده می شود، پنجره فرمان در پایین صفحه، بین ناحیه طراحی و نوار وضعیت. به خاطر بسپارید که طراحی با اتوکد تنها به اتمام سریع طراحی نیست بلکه طرح شما باید برای تغییر دادن آسان باشد. با باز کردن Snap Settings، میتوانید Drawing Gridو دقت Grid Snap را تغییر دهید. در هر زمان می توان عرض را تغییر داد.

حال می توان به دانشجویان رشته های مهندسی گفت که بهتر است، با شرکت در این دوره ی آموزشی، خود را به استانداردهای ارایه کار نزدیک کنند، زیرا در بازار کار امروز، برای نشان دادن طراح های اولیه به کارفرما بایستی نقشه های خود را در نرم افزار اتوکد (AUTOCAD) ترسیم کرده و به کارفرما ارائه کنیم. لطفاً با خرید نسخهی اصلی بستهی آموزشی، از مثلث زرد در تولید بهتر محتوای آموزشی حمایت کنید. با خرید این پکیج چه چیزی دریافت می کنید؟ ما به این اصل معتقدیم که نباید هنرجویان را بعد از خرید به امان خدا رها کرد، ما باور داریم که هنرجو در زمان انجام پروژهها نیازمند کمک است و وظیفه خود میدانیم که در شرایط سخت و در زمانهایی که به مشکلی برخوردید کنارتان باشیم و هر آنچه از دست ما بر میآید را نجام دهیم.

در این دوره آموزش اتوکد مباحثی مانند استفاده از نوار ابزار، انتخاب Workplace ها و استفاده از ViewCube را بررسی آموزش اتوکد می کنیم. بدون شک یادگیری آن، برای دانشجویان بسیاری از رشته ها یک امر ضروری محسوب می شود و به نوعی می توان گفت شرکت در یک دوره آموزش اتوکد، اولین گام مثبت برای ورود به بازار کار است. اگر حتی پاسخ یکی از سوالات مثبت است، مطمئن باشید این محصول آموزشی تغییر چشمگیری در حرفهی مهندسی و کسب درآمد شما ایجاد خواهد کرد. اگر روی دانلود کلیک کردید و ویدیو باز هم پخش شد، بعد از پخش ردن روی علامت سه نقطه پایینش کلیک و گزینه دانلود یا ذخیره را انتخاب کنید. فرض کنید یک درب دو لنگه را می خواهیم ترسیم کنیم، آیا باید هر دوتا لنگه ی این درب را که شبیه به هم ولی معکوس هم هستند را ترسیم کنیم؟

آموزش اتوکد دوبعدی

این نرم افزار که آخرین نسخه آن در حال حاضر AutoCAD 2021 می باشد، عمومی ترین و پرکاربردترین نرم افزار در زمینه ترسیم و طراحی به کمک کامپیوتر است. خواهش می کنم. موفق باشید. از جمله دیگر مزایای استفاده از نرم افزار اتوکد داشتن ابزار های مختلف در این برنامه می باشد،به این معنی که شما می توانید با استفاده از طرح و قالب های مختلف و متنوع موجود در این برنامه ایده های بسیار خلاقانه ای داشته باشید و تنوع در کار شما بالا رود.در گذشته این تنوع اصلا به شکل امروزی وجود نداشت. اتوکد توسط اتودسک (Autodesk) طراحی و به بازار عرضه شد، برای اولین بار در دسامبر 1982 به عنوان یک برنامه دسکتاپ در حال اجرا روی میکرو کامپیوتر ها با کنترل کننده های گرافیک داخلی منتشر شد.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد