اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام با 8% تخفیف در تهران نت برگ-آل اسکیپ

داستان پشت این اتاق فرار از این قرار است که لرد ادوارد آیزاک یکی از ثروتمند‌ترین افراد بریتانیاست که به همراه پسرش توماس و همسرش در عمارتی Escape Room سلطنتی زندگی می‌کنند. بعد از کشته شدن آخرین جن گیر که سعی داشت توماس رو از شر جن رها کند، ادوارد پسرش را در عمارت سلطنی‌اش به بند می‌کشد. او به کمک کلیسا از انواع طلسم‌ها استفاده می‌کند تا مانع خروج توماس و جن درونش از عمارت شود.

  • در این بازی بین علاوه بر شما، بین 3 تا 8 نفر می توانند نقش داشته باشند.
  • سناریوی این بازی حکایت از جولای 1992 دارد که در بالتیمور پیرمردی تنها به نام استفن درو، در خانه خود خودکشی می کند.
  • جولیا که روح این عروسک ها در وجودش رخنه کرده، دچار تشنج های شدید شده و از اشیاء مقدس دوری می کند.
  • اما خبر عجیب این که در سال 1346 که آغابابا از تیمارستان فرار می کند، خبر دزدیده شدن نوزادی 10 روزه در اخبار منتشر می شود.
  • شما در این راه با مسائل ترسناکی مواجه می شوید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

سناریوی این اتاق فرار در مورد مردی است که میخواهد همسر خود را در روز سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند. فرانکو رومینو برای جشن سالگرد ازدواجش، همسرش الیزابت را با یک کشتی تفریحی به دریا می برد و پس از طوفانی شدن دریا، کشتی آنها غرق می شود. آن دو پس از به هوش آمدن در یک ساحل دور افتاده، برای نجات خود به سمت جنگل حرکت کرده و به قصری ترسناک میرسند. حال شما و همگروهی هایتان پس از دریافت پیام درخواست کمک فرانکو، برای نجات اون و همسرش به سمت قصر جرکت کرده اید. برای این که بدانید در این اسکیپ روم چه چیزی در انتظار شماست، باید گروهی 4 تا 10 نفره تشکیل دهید و در مدت زمان این بازی 70 دقیقه خود و گروهتان را نجات دهید.

در این غار چه چیزی در انتظار شماست را می توانید با تشکیل گروه های 4 تا 8 نفره و ورود به این اتاق فرار جذاب تجربه نمایید. اسکیپ روم گنج مردگان، از لحاظ دشواری جزو دسته بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و دارای محدودیت سنی +16 سال است. مدت زمان این بازی 60 دقیقه است و برای کسانی که به اتاق فرارهای ترسناک علاقه ای ندارند، به صورت معمایی نیز قابل اجرا میباشد. آدرس اتاق فرار گنج مردگان نیز اتوبان خررازی، خیابان کاشان جنوب، خیابان میلاد ۲، تقاطع میلاد پنج و میثاق یکم، پلاک ٣ می باشد. پنجمین اسکیپ روم بی نظیر تهران،اتاق فرار هیولااست که دارای ژانری ترسناک و هیجان انگیز بوده و در مجموعه اسکیپ مستر قرار دارد. داستان این بازی در مورد اتفاقی در سال 1890 میلادی می باشد که در آن تعدادی جنازه تازه دفن شده، به طور مرموزی از قبرستان ناپدید می شوند.

اسکیپ روم ترسناک تهران

آدرس کامل این اتاق فرار، پایین تر از ظفر، بن بست افضل پلاک 20، واحد 17 طبقه 2 است و مدت زمان بازی 75 دقیقه می باشد. اسکیپ روم سوخانوفکا، سناریویی ترسناک دارد که حکایت از بیستم دسامبر 1992، تقریباً یکسال پس از فروپاشی شوروی و کشف شکنجه گاه های استالین می کند. اسکیپ روم توهم، یکی دیگر از اتاق فرار های فعال مجموعه اسکیپ مستر است که دارای محدودیت سنی +18 سال می باشد. این اتاق فرار در دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار دارد و مدت زمان آن 90 دقیقه می باشد. داستان اتاق فرار توهم از این قرار است که شما و دوستانتان توسط یک شخص قابل اعتماد،به یک مهمانی دعوت شده اید.

اگر در بازی های اتاق فرار شرکت کرده باشید، حتما میدانید که سرنخ های پنهان شده در اسکیپ روم ها، در جاهای مختلفی جایگذاری میشوند که تنها با دقت و خوب نگاه کردن و نگذشتن از جزئیات و چیزهای کوچک می توان آنها را پیدا نمود. همین امر موجب می شود که افراد با شرکت در این بازی ها، دقت به جزئیات و مسائل پیرامون را مد نظر قرار دهند و حس ریز بینی را در خود تقویت نمایند. بنابراین، افزایش دقت در زندگی، سومین مزیت مهم شرکت در بازی های گروهی اتاق فرار می باشد. اتاق فرار دررو دررو از بزرگترین اتاق فرارهای کرج می باشد که تنوع بالایی در سناریوهای طراحی شده توسط آن به چشم میخورد.

اما مراقب باشید خودتان با ارواح خبیصه مواجه نشوید و در زمان 75 دقیقه و بدون اطلاع دادگاه مدارک لازم برای اثبات بی گناهی مادر جولیا را پیدا کنید. شما باید با استفاده از یک نام، قاتل اصلی را پیدا کرده و از اتاق خارج شوید. این بازی علاوه بر ژانر معمایی، چاشنی کاراگاهی و جنایی داشته و ظرفیت این اتاق بین 4 تا 5 نفر است.

اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام با 8% تخفیف در تهران نت برگ-آل اسکیپ یکی از عجایب این معبد، پدیدار شدن آن تنها در زمان تلاقی برج های فلکی است که پس از مدتی دوباره غیب می شود. این بازی را حتما با کسانی که از هوش بالایی برخوردار هستند انجام دهید تا از آن سربلند بیرون بیایید. احتمالا بارها در فیلم ها و سریال های مختلف در مورد گنج شنیده اید؛ در این بازی شما به 400 سال قبل بازگشته اید و دزدان دریایی و جویندگان زیادی برای یافتن گنج از جزیره ای غیر قابل بازگشت تلاش کرده اند. هر کسی برای رفتن به جزیره گنج تلاش کرده، موفق به برگشت از آن نشده و تنها یک کشتی و یک طوطی داخل آن این کار را انجام داده اند. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

اتاق فرار فریداکالو؛ فانتزی، معمایی، دلهره آور و جذاب

اتاق فرار سرقت برخلاف سایر اسکیپ روم های اصفهان، در این بازی شما نقش گروهی از افراد تبهکار را بر عهده میگیرید و قصد دارید مدارک جمع آوری شده در دفتر کارگاه توانا که ب ضد شما می باشد را سرقت کنید. بازی ها اتاق فرار طاعون این بازی مهیج و ترسناک می باشد که داستان آن بر اساس شیوع و همه گیر شدن طاعون در شهر بنا شده است. شما و گروهی از دوستانتان توسط تیم تحقیق بر روی این بیماری در خانه ای به دور از شهر زندانی شده اید و قرار است داروهای ضد طاعون بر روی شما آزمایش شود. تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید تا بتوانید با پیدا کردن سرنخ ها و حدس زدن رمز عبور از این اتاق فرار ترسناک نجات پیدا کنید.

رزرو اتاق فرار فال نحس

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد