اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد. گروه بازکنان وارد اتاقی می‌شوند که تم و داستان مشخصی دارد. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود. محبوبیت این اتاق فرار به حدیست که بازیکنان از تهران و شهرهای دیگر هم برای انجام آن به کرج می آیند! در این اتاق فرار شما به درخواست شخصی به نام دیمیتری و به قصد دزدیدن گنج شرودا وارد یک خانه میشوید.

  • همچنین یکی از مزایای خرید بلیط اتاق فرار به صورت آنلاین، بهره‌مند شدن از تخفیف خرید آن است.
  • بازی‌های اتاق فرار کیش دارای تم‌های متفاوتی هستند؛ که با یک داستان پس‌زمینه همراه است.
  • اما بازی فرار از اتاق 195 تیمارستان در مرکز خرید واقع در بلوار لارک در شمال جزیره است.
  • در بخش‌های مختلف اتاق، معماهایی نهفته شده‌اند که شما با حل کردن آن‌ها وارد مراحل بعدی خواهید شد.
  • اگر به اندازه کافی جست‌وجو کنید؛ می‌توانید رمز عبور را پیدا کنید؛ همه قفل‌ها را باز کرده؛ موارد پنهان را بیابید؛ و در نهایت خودتان را آزاد کنید.
در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود رزرواسیون اسکیپ روم را نهایی کنید.

اتاق فرار ارتکاب

داستان یک دهکده است که شما و افراد این دهکده تصمیم می‌گیرید که وارد خانه و حریم شخصی آن شوید که در این بین اتفاقاتی رقم می‌خورد. مجموعه اتاق فرار وست روم، از دیگر اتاق‌های فرار در تهران است و بازی‌هایی چون اتاق فرار انتقام دیویدوف دارد. مجموعه اتاق فرار انیگما نخستین اتاق فرار تهران است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. اتاق فرار انیگما در طبقه همکف برج میلاد تهران واقع شده و یکی از اتاق فرارهای خوب پایتخت به شمار می‌رود. برای استفاده از خدمات این اتاق فرار، نیازمند خرید بلیط بازدید از برج میلاد نیستید. در همه مناطق شهر و محلات می‌توان اتاق‌های فرار کوچک و بزرگ را پیدا کرد.

اسکیپ مگ اولین مجله اتاق فرار در ایران

بلیط اسکیپ روم کیش را می‌توانید به صورت حضوری خریداری کنید. همچنین امکان خرید و رزرو بلیط اتاق فرارهای کیش به صورت آنلاین نیز در حال حاضر وجود دارد. همچنین بهتر است قبل از خرید بلیط و یا تصمیم برای رفتن به اتاق فرار، با آنها تماس بگیرید و خالی بودن روز و ساعت مدنظر خود را بررسی کنید.

شما به راحتی و به صورت آنلاین میتوانید هرکدام از اتاق فرارهای ذکر شده را رزرو کنید و یک برنامه مفرح برای خود و دوستانتان تدارک ببینید. اتاق فرار بی بازگشت اولین بازی از مجموعه ای به همین نام است که در منطقه جاده ملارد کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت دسته بندی میشود و در سایت تایم فور فان دارای امتیاز فوق العاده ۱۰/۱۰ از نظر کاربران است! شما در این بازی وارد خانه مشکوکی میشوید که متعلق به فردی به نام خسرو است.

اتاق فرار معبد سامو

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد