اجرای قالبهای مدولار

۲. متقاضیان میتوانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محلهایی که شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر پنج (۵) شغل محل از همان رشته شغلی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، اقدام نمایند. ۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲ ،۴ ،۵ ،۶، ۷ ، ۱۱ و ۱۲ (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغالتحصیلی، معدل مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید . این جکها صرفاً به منظور شاقول کردن و تنظیم پانل استفاده می گردند و جهت قالب بندی دیوارهای یک طرفه قابل استفاده نمی باشد.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز یکشنبه مورخ ۳۰/۳/۱۴۰۰ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴/۰۴/۰۱۰۰ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمونهای استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. انواع داربست عبارتند از:داربست فلزی: این نوع داربست از فولادهای 5 سانتی متری ساخته میشوند که قطعات کار به کمک بست به هم متصل میشود و در ساختمان سازی کاربرد دارد.داربست نمایشگاهی: داربستهای نمایشگاهی در اندازههای مختلف برای ساخت غرفههای نمایشگاهی در سالنهای باز استفاده می شود. ماده ۸ – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات میشود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم میگردد. ماده ۱۲ – هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی متقاضیان شرکت در آزمونهای مورد بحث این قانون فعالیت میکند چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد مجوز تاسیس آن لغو میشود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراکز به مجازاتهای پیشبینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم میشوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) میباشد.

در غیر این صورت به دلیل روغنی بودن، بین آرماتور و بتن چسبندگی به وجود نیامده و موجب ضعف عملکرد آن میشود. پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو و بهار طبیعت، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ میرساند، با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۶) برای ثبتنام اقدام ننمودهاند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ لغایت روز شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ نسبت به ثبتنام اقدام نمایند. در خاتمه اضافه مینماید که متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز شنبه ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ ( پیش شماره ۰۲۱) در میان بگذارند. اندازه استاندارد این جکها با وزن چهارده کیلوگرم و ارتفاع سه متر و بیست سانتیمتر در بازار به فروش میرسند. قالبهای نواری به. ارتفاع.

در قالب بندی فونداسیون از قالب های چوبی، فلزی و آجری استفاده می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفرد خود هستند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ح» آمده است، رفتار خواهد شد. ۱۰- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. ابعاد فریم ها و مهار های مورد استفاده با توجه به نوع سازه ای که در آن از داربست مثلثی استفاده می شود و همچنین بارهایی که بر داربست وارد می شوند انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانیم که یک قالب مدولار از چه موادی تشکیل شده است؟ حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود. ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو. در راستای اجرای بند (۱۲) بخش هفتم (تذکرات مهم) دفترچه راهنمای ثبتنام یاد شده و با توجه به اینکه ظرفیت برخی از شغل محلهای دستگاههای اجرایی حاضر در آزمون یاد شده تکمیل نگردیده، بنابراین این امکان برای متقاضیان پذیرفته نشدهای که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نمودهاند، فراهم گردیده تا در صورت دارا بودن شرایط احراز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب شغل محلهای جدید از بین شغل محلهای اعلام شده، اقدام نمایند.

قالب کنج بیرونی: برای بستن ستون یک ساختمان و انعطاف بیشتر قالب بندی ها حتما باید از قالب بتن کنج بیرونی استفاده کرد. در ساخت این نوع محصولات فولادی به هیچ وجه نباید از لوله های درزدار استفاده کرد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان میگردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل همین اطلاعیه) میباشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است. پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱۹، و اطلاعیه های اصلاحی مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱، ۱۴۰۰/۲/۵ و ۱۴۰۰/۲/۱۲ با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای م ذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند، می توانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۷ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همان طور که در ابتدای این نوشتار نیز اشاره شد، قالب فلزی بتن در انواع فولادی موجود می باشد و به منظور اینکه این قالب ها محکم باشند و به مرورزمان دچار شکاف نشوند، عمدتاً بدون درز طراحی و تولید می شوند.

از قالبهای بتنی میتوان بهصورت موقت یا دائمی استفاده کرد. پانل های قالب بتن را می توان به سادگی به وسیله پین و گوه و دیگر اتصالات قالب بتن به یکدیگر متصل و یا از هم جدا کرد . با استفاده از هزاران بتن بود؛ بنابراین قالب بتن بایستی به سادگی بتواند وزن این حجم از بتن را تحمل کرده و تغییر شکل ندهد که در غیر این صورت ضرر و زیان پروژه بسیار بالا خواهد بود و به همین علت غالباً قالب بتن از فلز یا چوب سفت وسخت تولید می گردد. قالب چوبیف مهندسی، روپوش دار عایق ،کوفور ،منعطف و ماندگار در محل از این انواع می باشند. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان میبایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. ۳- درهای ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. بدلیل اینکه باتوجه به خم شدن کنار قالب (تسمه ها) وقتی قالب ها در کنار هم قرار میگیرند کاملا بهم نمی چسبند بنابراین بعد از بتن ریزی و چفت کردن قالب ها ماهیچه های بتنی کاملا مشهود است . مرحله سوم : زمان اجرای مرحله سوم قبل از ظهرباید اجرا شود ، که قالب در محل خود قرار گرفته و مراحل بلت بندی شاقول گذاری و تراز بندی اجرا می شود. به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شدهاند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژهای اتخاذ نموده است. همچنین بعلت شرایط بیماری کرونا و شیوع مجدد آن تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

سیستم قالب تونلی همانند دیگر روشهای ساخت و ساز دارای نقاط قوت و ضعف میباشد. ۹- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. تعیین وضعیت نهایی آزمون این متقاضی، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیات بدوی میباشد. معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو آزمون استخدامی برای فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد تا پایان امسال برگزار میشود. معاون ریس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد امسال و سال آینده استخدام دولت میشوند. وی افزود: بخشی از شرکت های اقتصادی و وابسته به بنیاد طی گذشته دور در برخی پروژه ها سرمایه گذاری یا پیمانکاری کرده اند که امسال تیمی برای بررسی این طرح ها در سازمان اقتصادی کشور مستقر شده است که یا خاتمه پیمان دهند و یا با تجهیز منابع؛ این پروژه ها تا پایان سال تعیین تکلیف می شود . وی گفت: برنامه ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد داریم که برای اشتغال حدود ۱۷ هزار نفر طی امسال و سال آینده ظرفیت سازی و تاکنون یک آزمون استخدامی برگزار شده است.

ارتفاع مجاز جهت استفاده از جک صلیبی به میزان 3 متر کاهش خواهد یافت. بد نیست بدانید که ارتفاع استاندارد جکها ۳.۵ متر است و این ارتفاع برای سقف هایی که دارای ارتفاع ۳ متر هستند مناسب است اما برای سقف هایی که داری ارتفاع بیشتری هستند جک سفارشی ساخته می شود که قیمت آن نسبت به جک معمولی بیشتر است. این مدل از جکها برای مهار بار سقف بتنی سبک ایده آل است و کارکرد ساده ای دارد. برای احداث یک سازه بتن مسلح، باید بتن تازه در قالب هایی ریخته شود، تا پس از پرکردن تمام حجم قالب ها وسفت شدن، به شکل لازم درآید. به طورکلی یک قالببندی حرفهای و کاملاً نوین میتواند شامل ویژگیهای زیر باشد:- قالب بتن باید کاملاً مقاوم باشد تا دربرابر فشارهای وارده دچار اشکال نشود.- یک قالببندی زمانی بهطور کامل استاندارد است که دربرابر نشت دوغاب ایمن باشد.- یک قالب باید به گونهای در نظر گرفته شده باشد که در زمان جداسازی قطعات از بتن آسیبی به آن وارد نکند.- ارزان و دردسترس بودن قالب از دیگر موارد با اهمیتی است که باید در نظر گرفته شود تا بدین صورت بهراحتی بتوان بیشتر از آن بهره برد.- قالب بتن در حد امکان نباید وزن بیش از اندازهای داشته باشد و معمولاً توسط مهندسان سبک در نظر گرفته میشود.- یک قالب بهطور کامل باید روی محل مدنظر تنظیم شود، بدون آنکه مشکلی را برای دیگر نقاط به وجود بیاورد.- تا حد امکان قالب باید روی یک پایه کاملاً سفت و سخت قرار داشته باشد.- جلوگیری از آسیب یا تاب خوردن مواد قالب در زمان قرارگیری درمعرض بتن نیز کاملاً ضروری به نظر میرسد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. لازم به توضیح است با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. این پیوستگی و یکنواختی سبب میشود که هنگام زلزله تشکیل لولاهای خمیری در اعضا و نواحی بحرانی سازه مانند اتصال دیوار به سقف یا اطراف بازشوها به تعویق افتد و سازه عملکرد مطلوبی نشان دهد، به گونهای که حتی انتظار رفتار ارتجاعی از قاب بتنی پیوسته در خلال حرکتهای نسبتاً قوی زمین، در صورت وجود یکپارچگی و توزیع تقريباً يكنواخت جرم و سختی، انتظاری دور از واقعیت نیست. از طرف بیرونی در روی سطوح دیوار نیز انواع نماها از قبیل آجر، سنگ، سرامیک و سیمانکاری با آستر و رویه قابل اجرا میباشد. قالب مدولار دیوار،قالب دیوار قوسی،قیمت قالب بتن،ورق کامپوزیت … تولید کننده تجهیزات قالب بندی بتن, تولید کننده واتراستاپ, تولید کننده میکروسیلیس ,قالب فلزی بتن , اجزای سیستم قالب بندی مدولار , سیستم قالب بندی … سیستم قالب تونلی …

قالب تونلی فرم به عنوان یک سیستم رایج در پروژه های بزرگ و انبوه سازی مسکن مورد استفاده بهترین شرکت قالب بتن قرار می گیرد. لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام نمایند. به دلیل اهمیت این ابزارها امروزه کارخانه های بسیار زیادی در کشور مشغول به تولید این اجزای قالب بتن هستند. نام تونلی به دلیل شکل قالب های فلزی هم زمان دیوارها و سقف ها است. ۱- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ،اصل کارت ملی ویا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی با بیان اینکه در بعضی استان ها مانند لرستان نرخ بیکاری بیشتر است ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم ۲ برنامه در حوزه مسکن و اشتغال را در دستورکار قرار داده است که همه وظیفه داریم برای اشتغال ایثارگران بخصوص در لرستان طی یک بازه چهار ساله با کمک بقیه دستگاه ها و محوریت استانداری اقدام جدی داشته باشیم. بعضی از اشکال دیگر قالب های مدولار که بایستی در بنا های منحنی به عمل روند به مدولار مدور معرف میباشند. ماده ۱۱ – چنانچه با بررسیهای فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی متقاضی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیشدانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تایید هیاتهای بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها از متقاضی در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل میآید. ۱۲- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید. ۴. در صورت قبولی متقاضیان در هر کدام از اولویتها، بعد از اعلام نتیجه امکان جابجایی و تغییر اولویت وجود ندارد، لذا متقاضیان محترم در خصوص انتخاب ترتیب اولویتها دقت لازم را داشته باشند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد