اجرای کناف سقف و دیوار با متریال وارداتی ، اجرای کناف روی گچ ، قیمت اجرای کناف سقف

اگه این کاهش ضخامت در لبه ها وجود نداشته باشه، نمی­تونیم روی لبه ها رو با بتونه های مخصوص پر کنیم، چون اگه این کار رو بکنیم ارتفاع لبه های دو طرف کناف متفاوت میشه. در نتیجه به خاطر درزی که بین دو لبه وجود داره، سقف ما بعد از مدت کوتاهی دچار ترک در محل های اتصال میشه. این ترک ها ناشی از فشاری هستن که بین دو قطعه ی کناف ایجاد میشه. خود این فشار هم به خاطر لرزش های مختلف ساختمان مثل لرزش ناشی از حرکت ماشین ها و یا ضربات مختلفی که به اسکلت ساختمان وارد میشن به وجود میاد. اتصال F47 های باربر بالایی به F47 های پانل خور پایینی به وسیله­ی کلیپس های اتصالِ خم شده، انجام میشه که در تصویر زیر این کلیپس رو در محل اتصال دو قطعه می­بینیم. سیستم شبکه‌­ی شطرنجی سقف های کنافِ تیپ A خیلی عالی هست و مقاومت بی نظیری داره.

انواع مدل های مختلف کفپوش و دیوارکوب

از دیگر مزایای این ساختار،استفاده از عایق پشم معدنی می باشد که به طور همزمان موجب بهسازی حرارتی و صوتی ساختمان می گردد. یکی دیگر از معایب کناف کاری سقف مقاوم نبودن در برابر ضربه است.‌ در صورت مشاهده هر گونه شکاف یا از بین رفتن چسب کناف باید هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. نصب کناف به تخصص بالایی نیاز دارد و هر کسی قادر نیست این کار را بدون نقص انجام دهد.

اجرای کناف سقف و دیوار با متریال وارداتی ، اجرای کناف روی گچ ، قیمت اجرای کناف سقف

در ابتدا طراحی بر روی سقف همراه با نقوش در کناره و حاشیه سقف بوده و با نصب انواع منبع نور مثل لامپ و لوستر، سقف اتاق و پذیرایی را از سادگی خارج می‌ساختند. اما با ورود مواد اولیه جدید و افزایش تجربه نصاب سقف کناف در کنار بهبود سلیقه افراد جامعه، درهای جدیدی برای ساخت فضا و حتی ترمیم سقف گچی قدیمی با سقف کناف با کیفیت به‌وجود آمد. قابلیت نصب سریع، آسان و ایجاد تغییرات ظاهری خاص بر روی سقف ساده هال، پذیرایی، اتاق خواب و حتی مغازه و فروشگاه به‌همراه ساختمان اداری و تجاری موجب انتخاب اول معماران ساختمانی شده است. بعد از اینکه با زیر سازی و اجرای سقف کاذب به طور کامل آشنا شدین، حالا یه عده می­پرسن اگه خواستیم سقف کنافی که نصب شده رو باز کنیم چه راه حلی وجود داره؟ اصلا سقف کناف یکپارچه قابل باز شدن هست؟ پاسخ به سوال این افراد رو در قسمت بعدی می­تونین ببینین. معمولا وزن سقف کاذب کناف بین ۱۱ تا ۵۰ کیلوگرم بر متر مربع است. اگر لایه های اضافی مانند لایه عایق به سقف اضافه شود، بار اضافی به سقف اعمال می شود و وزن سقف کاذب را افزایش می دهد.

از دیگر اجزای تشکیل دهنده سقف کناف می توان به چسب جداکننده، نوارهای درزگیر و همچنین ماستیک اشاره کرد. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که در چه مکان هایی می توان از این نوع سقف بهره برد. به طور کلی زمانی که نیاز داشته باشید تا یک دکوراسیون ویژه را برای ساختمان یا خانه خود رقم بزنید، می توانید از این سقف ها استفاده کنید.

مراحل کناف کاری

این نوع از سقف ها به دلیل عبور دادن محتوای سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات سبک و همچنین نورپردازی از محبوبیت و قابلیت بسیار قابل قبولی دربین افراد برخوردار می باشند. ضمنا می‌ توان با استفاده از سقف کاذب، ارتفاع سقف را به شکل دلخواه درآورد و زیبایی محیط را دوچندان نمود، پس می توان تا بدین لحظه به تاثیر فوق العاده حرفه ای و کاربردی سقف کاذب و کناف پی برد. اجرای سقف کاذب و کناف امروزه به محیط های دیگری همچون مغازه ها، شرکت ها، واحد های تجاری و… وارد شده است که هرکدام از آن ها دارای طرح ها و رنگ های زیبا و منحصر به فرد خود می باشد. نصاب سقف کاذب کناف نقش اجرایی داشته و میزان تبحر، استعداد و سلیقه کاری استاد کناف کار بسیار حائز اهمیت است. ترکیب و استفاده درست از مواد اولیه به استقامت و ماندگاری کناف در مدت زمان طولانی کمک کرده و از طرفی استعداد و تجربه کاری وی در پیاده‌سازی مدل‌های جدید سقف کناف مهم خواهد بود.

گروه طراحی و دکوراسیون “سمیران” با داشتن کارشناسان طراحی ، مشاوره و تیم های فنی نصب مجرب و کاردیده آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد. سقف کاذب / دیوار کاذب به خوبی فضا را ضد صداهای مزاحم (آکوستیک کردن) میکند. در برخی شرکتها و منازل پس از گذشت چند سال ، سلیقه ها برای ایجاد فضایی جدیدتر ایجاب میکند که طراحی سقف تغییر نماید.

ابزارهای لازم در کناف کاری

کناف‌کاری با توجه به کاربرد و انواع کناف، با قیمت‌های متفاوتی در بازار انجام اجرای کناف سقف می‌شود. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف پرداختیم و شما را با مفاهیمی همانند رابیتس،کناف، سقف کاذب و … آشنا ساختیم. همچنین متوجه شدیم که سقف کناف خود به تنهایی نوعی از سقف های کاذب می باشد، پس دیگر عملا نباید این دو مورد را با هم اشتباه بگیرید. چنانچه در مورد اجرای سقف کاذب و کناف، سوال و یا پرسشی دارید می توانید از مشاوران خبره خدمت نت بهره ببرید. طرح این سبک دارای اشکال گوناگون با رنگ های مختلف است همچنین در کنار سبک کلاسیک می توان از کناف به سبک مدرن استفاده نمود که به سقف منزل شما ظاهری لطیف و زیبا ببخشد . شما می‌ توانید سقف های کناف ساده را در دو مدل ساده و طرحدار خریداری کنید.

  • مخلوطی از دو قاب گچ و گچ استاکو صفحات گچی کناف که درون مخلوط کن مخلوط شده و بر روی نوار در حال حرکت پخش می‌شود.
  • بدیهی است که نصب سیستم های کناف علی الخصوص سقف کناف و دیوارکناف دارای نکات بی شمار اجرایی بوده که باید توسط مجری کنافرعایت گردد.
  • در این مسئله ما تجربیات خود را مرور میکنیم که تا کنون چه طرح هایی برای کوتاه مدت مورد پسند بوده است .
  • اما برای اینکه با مشکلات بیشتری در زمان بازسازی مواجه نشوید باید بدانید که اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان چگونه باید صورت گیرد.
  • این کار به این صورت انجام می شود که طبق نقشی که نبشی ها دارند یعنی باربر بودن یا نبودن آن ها که فاصله اولیه را تعیین می کند و بالاتر به توضیح آن پرداختیم، شروع به متصل کردن F47 های پنل خور توسط کلیپس به صورت عمود بر F47 های حمال می کند.
سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید. درصورتی‌که ارتفاع سقف بیش از این عدد باشد، دستمزد اجرای کناف به نسبت متراژ بیشتر می‌شود. امن‌ترین روش کاهش قیمت کناف انتخاب طرح‌های ساده و خطی به جای اشکال دکوراتیو و منحنی است؛ زیرا اجرای طرح‌های دکوراتیو باعث افزایش هزینه اجرا، بتونه‌کاری و دورریز مصالح می‌شود. بعد از اتمام نصب کناف، باید برای برق‌کشی و نصب روشنایی و نقاشی ساختمان هم هزینه‌ای در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که برخی از متخصصان کناف هزینه درزگیری، بتونه‌کاری و برش محل نصب ‌هالوژن را جدا محاسبه ‌‌می‌کنند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد