«اخبار گوشی سامسونگ»:

دوربین گلکسی A11 میتواند نور کافی را برای تصاویر شما فراهم کند. با این حال، شما باید برای دوربین ها هزینه هایی در نظر بگیرید. قیمت گلکسی اس 21 سامسونگ در مقایسه با گوشی های هوشمند سال 2020 کاهش یافته است و این یک شاهکار تحسین برانگیز از سوی این شرکت است، اما ما می خواهیم شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در سال 2022 باشیم. اگر به دنبال یکی از بهترین صفحه نمایش گوشیهای هوشمند هستید و نمیتوانید یک گوشی آیفون خریداری کنید، این مدل میتواند خرید مطمئنی برای شما باشد. برای خرید نسخه ارزانتر از آن میتوانید گلکسی S22 5G را بررسی کنید.

بررسی گوشی سامسونگ درست است که عدهی بسیاری از افراد صرفاً جهت سرگرمی و وقت گذراندن در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام از موبایل خود استفاده میکنند، اما عدهی کثیری هم وجود دارند که برای انجام امور مربوط به شغل خود به این وسیله کاملاً وابسته فروشگاه فونر هستند. چارا که امروزه دیگرگوشیهای موبایل هوشمند از لحاظ کارایی، تفاوت چندانی با لپتاپها ندارند.به علت همین قابلیتها و کاربردهای زیاد گوشیهای موبایل است که بیشتر امور مربوط به مشاغل، بهوسیلهی آنها انجام میگیرد.افراد زیادی با در دست داشتن یک گوشی هوشمند دیگر نیازی ندارند که هر جا میروند لپتاپ خود را همراه ببرند. گوشیها امروزه به یک اصل جدا نشدنی از زندگی روزمره ما انسانها تبدیل شدهاند و این فرصت برای شرکت های بزرگ فراهم شده تا با تولید این دستگاه سود خوبی برای خود ایجاد کنند شرکت سامسونگ هم یکی از این شرکت هاست که به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شناخته شده است.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

اکنون ما هم فرصتی را بهدست آوردیم تا نگاهی عمیق و دقیق به ویژگیهای گیمینگ گلکسی فولد ۳ بیندازیم و از جنبه گیمینگ از ویژگیهای گوشی تاشو سامسونگ بگوییم. خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. در واقع هدف سامسونگ از تولید این سری گوشیها این است که هر کسی با هر میزان بودجهایکه دارد توانایی خرید یک گوشی کارآمد را داشته باشد. در گلکسی A52 یک اسپیکر در فریم پایینی گوشی و یک اسپیکر در مرز میان فریم و نمایشگر در بالای نمایشگر قرار دارد.

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. از طرفی این گوشی به دلیل ظرفیت بالای باتری کمی حجیم به نظر می رسد و در عین حال ضخامت کلی گوشی را تا 9.1 میلی متر افزایش می دهد که تجربه نگه داشتن آن را کم می کند. که خب به نظر نگارنده،اگر قصد خرید و تهیه این گوشی یا هر گوشی دیگری را دارید، فرق چندانی بین قیمت مدلهای گوناگون این گوشی وجود ندارد و با حساب کردن مشکلاتی که ممکن است بعدا با خرید گوشی با حافظه رم کمتر پیش بیاید، بهتر است که همان نسخه گوشی با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی رو خریداری کنید. به سبب ضخامت زیاد و تخت بودن قاب پشتی با گوشیای خوشدست روبرو نیستیم و گلکسی A32 5G آنچنان قدرت مانور خوبی برایتان فراهم نمیکند و بهخصوص با یکدست نمیتوانید با آن کار کنید بهعلاوه اینکه گوشیای بسیار لیز هم هست.

انتخاب گوشی ایدهآل Galaxy A برای نیازهای شما میتواند گیجکننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمتهای مختلف انتخاب کنید. بی شک A11 یکی از با کیفیت ترین گوشی های میانرده حال حاضر است . علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت. اکنون نیز گوشی موبایل می نوت 10 پرو، پرچمدار برند شیائومی در سال 2019 است. در نهایت، دوربین سلفی آن نیز دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی بوده که تصاویر خوبی ثبت میکند. این مجموعه نمایشگر، عملکرد دوربین و کیفیت ساخت عالی را ارائه می دهد. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند.

خرید گوشی سامسونگ

برای کسب اطلاعات کامل و جامع درباره ویژگی های هر یک از مدل های جدید موبایل سامسونگ موجود در بازار و انتخاب بهترین گوشی متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید، با کلیک روی لینک آبی از راهنمای خرید موبایل سامسونگ در سایت استفاده کرده یا از طریق شماره 86086010 با کارشناسان فروش نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران تماس بگیرید. کاربران با خرید از اپراتورها مجبور نیستند که قیمت گوشی را یکجا پرداخت کنند و مواردی همچون پرداخت اقساطی، طرح تعویض و تخفیفهای ارائه شده، باعث میشود که خریداران تا صدها دلار در هزینه صرفهجویی کنند. در طی 10 سال گذشته، همواره گوشیهای سری S حداقل یکی از کاندیداهای بهترین گوشی سال بوده و معمولاً پرفروشترین محصولات اندرویدی بازار هم هستند، گوشی Galaxy S4 هنوز هم عنوان پرفروشترین گوشی اندرویدی تاریخ را در اختیار دارد. در طی سالهای اولیه، سری نوت سامسونگ به واسطه اندازه، طراحی و مشخصات سختافزاری با سری اس تفاوت داشت.

سامسونگ از تولید کنندگان بزرگ گوشی موبایل در دنیا است که هر ساله به صورت مداوم چندین سری از محصولات جدید خود را روانه بازار می کند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ ساده، اما هوشمند هستید با دیجیلند بلاگ همراه باشید. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید پیشنهاد میکنم توضیحات زیر را از دست ندید. در این گوشی صفحه نمایش بزرگتر و روشنتر به همراه ظرفیت باتری بزرگتر و شارژ سریع 45 واتی را دریافت خواهید کرد. همچنان صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اسلات microSD، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، شارژ سریع 25 واتی و اتصال 5G دارید. بهلطف نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، گشتوگذار در منوهای گلکسی زد فولد ۳ خیلی خیلی روان و هیجانانگیز است.البته هنوز تاشدگی وسط نمایشگر کمی در ذوق میزدند؛ بااینحال باید قبول کرد که فناوری فعلا تا همین میزان پیشرفت کرده است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

تست کنید و از سلامت آن مطمئن شوید. بازیهایی که کم حجمتر هستند، اجرای بهینهای روی این گوشی خواهند داشت و میتوانید از گیمپلی ثابت و روانتر در آنها بهره مند شوید. برای هر محصول بررسی تخصصی و حرفهای انجام شده است تا در انتخاب مدل مورد نظرتان بتوانید با کارایی و تواناییهایش آشنا شوید و با مدلهای دیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین، این سوال مطرح میشود که کدام گوشیهای سامسونگ را باید انتخاب کنید. از آن زمان تا کنون، غول کرهای همواره این جایگاه را حفظ کرده است، البته هوآوی به مدت کوتاهی در سال 2020 موفق شد این جایگاه را از سامسونگ بگیرد، که البته با اعمال تحریمهای ایالات متحده، این موفقیت چندان دوام نداشت و حالا سامسونگ مثل سالهای گذشته، پادشاه بی چونوچرای اندروید به حساب میآید. کاربرد این ویژگی به این صورت است که شما گوشی خود را به یک نمایشگر متصل میکنید و با استفاده از موس و کیبورد بلوتوث، مثل یک کامپیوتر از آن استفاده میکنید.

به عنوان مثال گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا، یا گلکسی S20 پلاس، و یا مدل گلکسی S10 ، گوشیهای بسیار قدرتمند و فوقالعادهای هستند که توسط این شرکت طراحی و تولید شدهاند. به عنوان مثال گلکسی Note 20 فاقد درگاه کارت حافظه میباشد، در حالی که نوت 20 اولترا با درگاه Micro-SD همراه است. برای مثال گوشی مدل Redmi Note 7 که در سال 2019 به دنیا معرفی شد از پرفروشترین گوشیهای موبایل این برند است که شیائومی را به سومین شرکت پرفروش در حوزهیگوشی موبایل هوشمند تبدیل کرد. البته در بین گوشیهای میان ردهی قوی سامسونگ نیز میتوانید یک گوشی خوشساخت و مناسب، با کاربردهای مختلف که کاملاً پاسخگوی نیازتان است را انتخاب کنید و خریدی مقرون بهصرفه داشته باشید.اگر قصد خرید گوشی با حافظه بالا را دارید و یا به دنبال گوشی برای عکاسی هستین ، لیستی از بهترین موبایلهای موجود را فراهم شده است که در مجله اینترنتی ما میتوانید آنها و دیگر مقالات نقد و بررسی گوشی ها را مطالعه نمایید.

موبایل شیائومی

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد