ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان نوین | admin-yab

مجله خبری ادمین یاب باید طبق اصول و طی یک برنامه ریزی مناسب، پست ها و استوری های پیج را در اینستاگرام آپلود کند. یکی دیگر از موارد مهمی که در این قرارداد نوشته می شود، تعهد ادمین پیج در خصوص فاش نکردن اطلاعات محرمانه شرکت یا موسسه ای است که مسئولیت ادمین بودن ‌آن را بر عهده دارد. معمولا افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند برای رسیدگی به کلیه امور پیج خود یک یا دو ادمین استخدام می کنند و طی یک قرارداد رسمی، مبلغی پول به صورت ماهانه برای آن ها واریز می کنند.

طراحی کارت ویزیت بیمه

هر کارفرما با توجه به نوع محصولات خود به دنبال استخدام ادمین اینستاگرام می‌رود تا در این پلتفرم بتواند به بازاریابی محتوایی برای پیج خود بپردازد. برای اینکه ادمین بتواند وظایف خود را در مدیریت پیج اینستاگرام به خوبی انجام دهند داشتن مهارت‌های نگارشی، تحلیلی، مذاکره، طراحی و زبانی نقش موثری دارند. همچنین آشنایی با خدمات پس از فروش و روانشناسی رفتاری مخاطب هم از جمله عوامل تاثیرگذار می‌باشد. بنابراین قبل از استخدام ادمین لازم است به این موارد توجه کنید. برای فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام نیز باید این مهارت‌ها را به دست آورد و تقویت نمود. برای آموزش اینستاگرام می‌توانید به مقالات جاب تیم مراجعه کنید.

برای ادمین بودن نه نیاز دارید دفتر کار داشته باشید و نه در دفتر کسی حضور فیزیکی داشته باشید و نه حتی به ساعت کاری مشخصی مقید باشید. در واقع کافی است پولسازترین مهارت یک ادمین را داشته باشید و بقیه تمرکزتان بر روی کار کردن روی پیج‌هایی باشد که در دست دارید. اکثر کارهایتان را می‌توانید در منزل و یا حتی کافی‌شاپ انجام دهید. یکی از دوستانی که می‌شناسم و بعنوان ادمین مشغول به کار است گاهی تعریف می‌کند که یکی از لذت بخش‌ترین قسمت کاری‌اش رفتن به کافی‌شاپ‌های مختلف تهران، خوردن قهوه و کار کردن در آنجاست. برای پیج اینستاگرام خود یک ادمین خوب پیدا کنید و بزارید در بالا رفتن فالوور های پیجتان یک شخص به شما کمک کند. شاید بگویید محتوا تولید کردن در اینستاگرام کار ساده ای است و نیاز به استخدام ادمین ندارید.

ریتنشن مارکتینگ چیست؟ ( ابزارهای بازاریابی برگشتی کدامند؟ )

شغلی که هنوزم خیلی ها جدی نمیگیرند و اصولا به کسب و کارهای خانگی اعتقادی ندارند. موضوع دیگری که جزو وظایف یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به خوبی آموخته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق ظاهر شود، باید محتوایی یونیک و منحصر به فرد داشته باشد. منظور از محتوای یونیک یعنی محتوایی که خود ادمین آن را تولید کرده و منتشر نموده و تا به حال کسی آن را تولید نکرده است. شما باید با توجه به موضوع پیج تان بهترین محتواها را بسازید؛ محتواهایی که از جملات و عکس ها یا فیلم هایی جذاب ساخته شده باشد که نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند.

  • میزان حقوق ادمین پیج با توجه به نیاز کارفرما و مهارت های خود شخص است که از 700,000 تومان تا 10,000,000 تومان تعیین می شود.
  • در واقع با یادگیری و تسلط و به موارد فوق، شما یک قدم در راستای یک ادمین حرفه‌ای شدن را برداشته اید.
  • وبمسترها به مدیرهای وب سایت ها گفته می شوند که وظیفه آنها مدیریت تمام و کمال یک وب سایت اینترنتی است.
  • قانونی که به ازای نشر 80% از محتوای مربوط به موضوع پیج، 20% تبلیغات را مجاز می داند.
  • سال 2022 در الگوریتم اینستاگرام تغییرات زیادی ایجاد شد (که باعث سردرگمی بسیاری شد).

ادمین اینستاگرام دورکاری می‌تواند از هر مکانی و در هر زمانی، پیج را مدیریت کند. فردی که به عنوان ادمین استخدام می‌شود، تمام وظایفی که فرد صاحب پیج می‌تواند انجام دهد را انجام می‌دهد. دایرکت و کامنت، دو راه ارتباطی بین مشتری و برند در اینستاگرام است و اگر کمی از آن غافل شوید، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. اگر شما هم صاحب یک پیج با فالوور بالا هستید، حتما می‌دانید که پاسخ‌دهی به همه کامنت‌ها و دایرکت‌ها، کار بسیار دشواری است و زمان زیادی از شما می‌گیرد.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد