انواع تبلیغات: راهنمای کامل تبلیغ در سال 2022 جی ادز | admin-yab

مثلا شاید تبلیغات تلویزیونی برای شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین جالب نباشد، ولی یک برند چیپس و پفک با تبلیغ خود می‌تواند بازار محصولش را دگرگون کند. تبلیغات همسان اغلب به شکل محتوای پیشنهادی در انتهای مطالب یا در فید شبکه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند، به نحوی که به صورت بخشی از محتوا به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر، این تبلیغات همسان و همگون با محتوای اصلی صفحه هستند و مخاطب ابعاد تبلیغاتی آن را زیاد احساس نمی‌کند. برای آمارگیری از واکنش مخاطبان و تجزیه و تحلیل آن می‌توانید از امکاناتی که هر پلتفرم تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. به عنوان مثال، تعداد کلیکی که روی هر تبلیغ انجام شده، میزان ترافیکی که دریافت کرده‌اید، درصد موفقیت کمپین تبلیغاتی و موارد متعدد دیگر در اغلب پلتفرم‌های تبلیغاتی به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

  • همچنین در مواردی که از جانب برند یا رقبایش تاثیرات منفی در نگرش بازار هدف به وجود آمده باشد، پیام تبلیغات در راستای رفع این ضد ارزش و جایگاه یابی مجدد برند در میان مصرف کنندگان در نظر گرفته میشود.
  • آنها از نظر همتایان خود ارزش پیدا می‌کنند و مطمئنا نمی‌خواهند تنها کسانی باشند که از جدیدترین محصول استفاده نمی‌کنند.
  • در ایران هم چندین شرکت مثل تپسل، یکتا نت، کانگورو، مدیا اد و شرکت‌های دیگر به‌عنوان شبکه‌ تبلیغاتی فعالیت می‌کنند؛ یعنی همین کاری که گوگل در جهان می‌کند، سایت‌های ایرانی در ایران انجام‌ می‌دهند.
  • برای مخاطب هدفمندتر، شرکت‌ها ممکن است به دنبال فرصت‌های تبلیغاتی در مجلات باشند.

اما نمی توان به اندازه کمپین های دیجیتال، میزان بازگشت وجه و سود را به طور دقیق تحلیل و محاسبه کرد. نحوه طراحی و تحلیل تبلیغات چاپی طی سال‌های اخیر تغییر کرده، اما این یک رسانه ثابت تبلیغاتی بوده است. در سال 2020 هم شاهد این نوع آگهی ها بودیم و احتمالا در سال 2022 نیز آنها را مشاهده خواهیم کرد. در ادامه مقاله راهنمای کامل انواع تبلیغات 2022 به آنها خواهیم پرداخت. اما اول باید بدانید که تبلیغات چه تفاوتی با بازاریابی دارد. تبلیغات به معنای ایجاد پیام برای ترغیب و ایجاد انگیزه برای اقدام هر شخص است.

تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو (SEM)

تبلیغات خاصیتی که دارد این است که، هر چه بیشتر بدانید، دنیای جدیدی به رویتان باز می‌شود که منتظر ماجراجویی شماست. دقت کردید که مدام از نیاز مشتری حرف می‌زنیم؟ نکته‌ها یکی‌یکی خودشان را نشان می‌دهند. قبول ندارید؟ حتماً می‌گویید نه من همه این کار‌ها را خودم کرده‌ام؛ اما من می‌گویم از مقاومت کردن دست بردارید، چون دقیقاً چیزی است که اتفاق افتاده است.

چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟

درست است که نقش این اینفلوئنسرها پررنگ است؛ اما نباید باعث شود ما میکرو اینفوئنسرها را دست کم بگیریم. میکرو‌اینفلوئنسرها می‌توانند به ما کمک کنند تایید اجتماعی به دست آوریم. آن‌ها می‌توانند مدافعان خوبی برای برند ما باشند و مردم را با استوری‌‌ها و پست‌هایی که در آن از احساسات واقعی‌شان می‌گویند، تحت تاثیر قرار دهند. تبلیغاتی که وسط برنامه‌ی موردعلاقه‌تان در تلویزیون پخش می‌شوند، از همین نوع هستند. مزیت تلویزیون نسبت به رادیو این است که مخاطب محصولات را به چشم می‌بیند و همین می‌تواند باعث ترغیب بیشترش به خرید محصول شود. از معروف‌ترین آگهی‌های تلویزیونی که شاید هنوز هم به خاطر داشته باشید مربوط به برند گلرنگ است.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد داستان هایی که مجله خبری ادمین یاب تجاری را ضروری، باورپذیر و یکپارچه نشان می‌دهند، برای جذب و تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان از همه موثرتر هستند. مانند اندازه گیری یک کاناپه یا مواد تشکیل دهنده یک دوچرخه. در هر صورت، از تبلیغات خود برای ایجاد یک محیط فراگیر که مردم می‌خواهند به آن بپیوندند استفاده کنید. زمانی که انسان ها متوجه شوند افراد بسیاری به اندیشه ای معتقدند، احتمال اینکه بدون فکر، آن اندیشه را بپذیرند بسیار افزایش می‌یابد. زمانی که مصرف کنندگان کالای شما را با احساس خوشبختی، هدف تحقق یافته و … می‌شناسند، احتمالا در هنگام خرید آنها را به یاد می‌آورند.

http://dahua-cctv-kala.ir

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد