این قاعده می کند

در این اطلاعیه که نسخهای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به اطلاع همشهریان صبورمان میرسانیم بازار کازرون به روی شما مردم خوبمان باز است و از اینکه مدتی سنگ صبورمان بودید متشکریم. تقوی با اشاره به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ادامه داد: در خصوص مسائلی نظیر دستبرد به صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی که در کشور اتفاق افتاده، این نکته مطرح است که بانک مورد اعتماد مردم است. به گزارش همشهریآنلاین، هر کیلو مرغ تنظیم بازاری که تا روز شنبه کیلویی ۴۱.۵۹۰ تومان به فروش میرسید از روز دوشنبه با ۶.۳۰۰ تومان افزایش به کیلویی ۴۷.۸۹۰ تومان رسید. زهرا مبشری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان تا روز یکشنبه آینده شاهد افزایش ابرناکی بخصوص در نیمه شمالی، با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات خواهد بود. آقای آرش بهاروند احمدی گفت: پیرو هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۲۷ با توجه به استقرار الگوی تابستانه و پایداری جو تا اواسط هفته آینده در بعضی ساعات غبار محلی، کاهش موقت کیفیت هوا و همچنین روند افزایش دما در منطقه البرز مرکزی دور از انتظار نیست. به گفته وی، به لطف اقدامات مشترک در سال 2021 میلادی حجم مبادله تجاری بین نورسلطان و دوشنبه با افزایش 1.5 برابری به مبلغ 1.1 میلیارد دلار رسیده است.

سید رضا تقوی، رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی، در واکنش به وقوع پیاپی حوادثی نظیر سرقت از صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی، هک شدن سامانههای شهرداری و خروج قطار از ریل در مسیر مشهد-یزد گفت: در اینکه دشمن در کمین ما است و طرحهای مختلفی برای ایجاد اخلال در کشور در دست دارد، ساعت بن تن بچه ها شکی نیست. در میان انواع مختلف ساعت های مچی که در بازار وجود دارد، ساعت بن تن از محبوبیت خاصی در میان کودکان برخوردار است. همچنین هوای روز شنبه هفته آینده البرز، صاف، غبار محلی، کاهش موقت کیفیت هوا، یکشنبه غبار محلی غبار، صاف، دوشنبه قسمتی تا نیمه ابری، عصر وزش باد شدید و گردوخاک، احتمال بارش خفیف وجود دارد. زهرا مبشری گفت: استان تا روز یکشنبه آینده شاهد افزایش ابرناکی بخصوص در نیمه شمالی، با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات خواهد بود.کارشناس مرکز پیشبینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت باد برای امروز و روز یکشنبه همراه با احتمال بروز خسارت ناشی از آن در استان پیشبینی میشود که البته در روز شنبه تقریبا جو نسبتا پایداری بر استن حاکم خواهد شد.او گفت: در روز دوشنبه آینده نیز شاهد عبور موج جدیدی از استان خواهیم بود که در برخی قسمتهای شمال و مرکز استان با رگبار و رعد و برق همراه است و احتمال ایجاد رواناب، سیلاب و آب گرفتگی را در پی دارد که اطلاعات تکمیلی آن طی روزهای آتی اعلام میشود.

اما اخبار رسیده از مصر نشان می دهد که کی روش در حال مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال این کشور است و شروطی را برای مصری ها تعیین کرده است. اما زمانی که بن ساعت امنیتریکس را پیدا میکند، سرنوشت به شکل دیگری رقم میخورد و بن تصمیم میگیرد خودش با فضایی ها وارد جنگ شود. شاید افرادی که با شخصیت بن تن آشنایی ندارند و یا ساعت های جذاب بن تن را از نزدیک ندیده اند، این سوال برایشان پیش آید که چرا این ساعت آنقدر در میان کودکان، محبوب و پر طرفدار است. بر اساس تصاویر ماهوارهای و نقشههای پیش یابی، تا روز یکشنبه جوی پایدار در استان سمنان حاکم است؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه در غالب نقاط وزش باد شدید، طوفان و گرد و خاک و در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات بارشهای رگباری پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی میشود.دمای هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه به طور نسبی کاهش دارد. وی افزود: بسیاری از ملتهای منطقه نیز با عادی سازی روابط با این رژیم مخالف هستند و معتقدند که این رژیم عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه است. پس از این که اطلاعات لازم را درباره ساعت بن تن نیروی بی پایان بدست آوردید شاید سوال شما این باشد که چگونه برای خرید این ساعت رویایی باید اقدام کرد؟

تولید کنندگان اکسسوری کودک با ایده گرفتن از کارتون های محبوب، وسایلی تولید می کنند که برای کودکان جذاب باشد. ساعت بن بدن موجود دار یکی از از لوازم بازی هایی می باشد که میتواند آیتم دقت کودکان شما واقع شود همین ساعت زیبا برگرفته از گونه واقعی که در انیمیشن همین ابرقهرمان بازدید می کنید حیاتی یک سری موجودات فضایی بوده که بر بر روی آن کارگزاری می شود.در واقع می توان از این متاع به عنوان ساعت بن تن فضایی نیز نام برد. ساعت بن تن دارای چراغ هایی با ویژگی های خاص است. اول آنکه چنانچه کودک خردسالی اسباببازی سخنگو داشته باشد در یادگیری کلمات و حرف زدن کودک بسیار مؤثر عمل میکند و در ثانی برای کودک بسیار جذاب خواهد بود که اسباببازی محبوبش با او سخن بگوید.

افزایش پروازهای مستقیم بین ایران و تاجیکستان در پی توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاریها در حوزه گردشگری و حمل و نقل هوایی و افزایش تعداد مسافران بین دو کشور انجام میپذیرد. رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت آب و هوایی کشور طی روزهای آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه سیام خردادماه، خبر داد. رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت آب و هوایی کشور طی روزهای آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه خبر داد. به نظر میرسد در داستان بن تن، مساله خیر و شر با روایت تازهای ارائه شده است. رئیس گروه پیشبینی هواشناسی ایلام گفت: دمای هوا در مناطق سردسیر به ۳۸ تا ۴۰ درجه سانتیگراد و در مناطق گرمسیر هم به ۴۸ تا ۵۰ درجه سانتیگراد میرسد و این شرایط تا روز دوشنبه ادامه دارد و بعد از آن شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود. در روز دوشنبه آینده نیز شاهد عبور موج جدیدی از استان خواهیم بود که در برخی قسمتهای شمال و مرکز استان با رگبار و رعد و برق همراه است و احتمال ایجاد رواناب، سیلاب و آب گرفتگی را در پی دارد.

صادق ضیاییان در گفتوگو با ایسنا، درباره وضعیت آبوهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: روز پنجشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیشبینی میشود. آفتابنیوز : صادق ضیاییان درباره وضعیت آبوهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: روز پنجشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیشبینی میشود. به گزارش ایمنا، صادق ضیاییان درخصوص وضعیت آبوهوایی کشور طی روزهای آینده، اظهار کرد: روز پنجشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیشبینی میشود. امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی میشود.

از ویژگیهای ساعت واقعی بن تن میتوان به سهولت استفاده مخصوصا برای کودکان اشاره کرد. این ساعت بن تن مچی زیبا برای کودکان در هر سنی مناسب است. از آن بعنوان ساعت مچی استفاده میشود. با این وجود به طور معمول پسر بچه ها از طرفداران پر و پا قرص تر کارتون بن تن و خرید محصولات مربوط به این شخصیت کارتونی هستند و استقبال بیشتری از محصولات بن تن قهرمان از خود نشان می دهند اما در هر صورت کودکان و نوجوانان دختر نیز می توانند در صورت علاقه مندی از انواع مختلف ساعت بن تن جدید استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با افزایش وزش باد در استان در ۲ روز آینده کاهش دمای هوا بین ۵ تا ۷ درجه تداوم دارد. نخست وزیر قزاقستان در سخنانی در گفت: قصد داریم مبادله تجاری بین دو کشور را تا 2 میلیارد دلار افزایش دهیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «علیخان اسماعیل اف» نخست وزیر قزاقستان با «قاهر رسول زاده» نخست وزیر تاجیکستان دیدار و گفتوگو کرد. وی یادآور شد: صبح امروز هم عزت الله ضرغامی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد و رویکردها سوابق وی بررسی شد. در حالی که در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح شروع بکار نموده و تا ۷ شب فعالیت دارند. از «تاشکند» روز سه شنبه ساعت 16:15 راهی «دوشنبه» میشود و روز چهارشنبه وارد «دوشنبه» میشود. ساعت بن تن واقعی تبدیل شونده یکی از محصولاتی است که دارای محبوبیت بالایی در میان کودکان بوده و این موضوع به خاطر این است که بچه ها با در اختیار داشتن چنین ساعتی احساس قدرت کرده و می توانند خود را به جای این شخصیت ابر قهرمان قرار دهند.محصولاتی که به عنوان ساعت تبدیل شونده بن تن می توان یافت بدین صورت می باشد که تمامی موجودات انیمیشن بن تن در کنار آن قرار گرفته و می توانید آن موجودات را بر روی ساعت نصب کنید.

پسرها علاقه زیادی به شخصیت کارتونی ساعت بن تن کجاست دارند از این رو هدیه دادن ساعت بن تن واقعی می تواند آن ها را بسیار خوشحال کند. آیا ساعت بن تن واقعیت دارد یکی از محصولاتی است که کودکان از داشتن آن خوشحال می شوند. هیچ کودکی از خراب شدن وسایلش خوشحال نمی شود. «محمدتقی صابری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان از آغاز پرواز مستقیم هفتگی «تهران-دوشنبه-تهران» از روز یکشنبه، 29 تیرماه توسط شرکت هواپیمایی «وارش» خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «محمدتقی صابری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان از آغاز پرواز مستقیم هفتگی «تهران-دوشنبه-تهران» از روز یکشنبه، 29 تیرماه توسط شرکت هواپیمایی «وارش» خبر داد. صابری با اعلام این مطلب در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: بحمدالله با پیگیری های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و شهروندان دو کشور و تسهیل سفر گردشگران انجام می شود. توصیه می کنیم از صفحه محصول ما دیدن فرمایید، در این صفحه با کلیک بر روی هر یک از ساعت های بن تن می توانید وارد صفحه خرید شده و اطلاعات تکمیلی خود را برای خرید ساعت خود وارد نمایید. ساعت بن تن مناسب آقا پسرهای بالای چهار سال می باشد.

مجتبی میهن پرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موج گرما از روز جمعه شروع می شود و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. «مجتبی میهنپرست» در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: موج گرما از روز جمعهی این هفته شروع میشود و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و اوج آن روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود و دمای هوا در مناطق مختلف استان افزایش مییابد. وی افزود: اوج این گرما روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود و دمای هوا در مناطق مختلف استان افزایش می یابد. به نوشته سفیر ایران، زمان این پرواز، طبق برنامه، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی شهر «دوشنبه» و برگشت آن در ساعت ۲۳ همان روز خواهد بود. با پیگیریهای فراوان متوجه عشق پسرش به دختری میشود و مقدمات عروسی او را فراهم میکند اما در همان زمان جنگ تحمیلی آغاز میشود و پسرش برای دفاع از میهن به جنگ می رود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، پس از کسب 4 مدال رنگارنگ توسط علی زنده دل، صادق شهرکی،ابوالفضل قنبری و علی شهرکی از شهرستان کلاله در مسابقات بین المللی کاراته کرج، عزیزالله سندگل و شجاعی دو استاد رزمی شهرستان در اوزان به ترتیب 65- و 75- کیلوگرم نیز با کسب دو مدال نقره به جمع مدال آوران رزمی استان گلستان پیوستند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد