بررسی فراکتاب؛ فروشگاهی برای خرید کتاب های الکترونیک به همراه اپلیکیشن کتابخوان

از امکانات منحصر به فرد فراکتاب، نمایش و پخش آنی یا همان مطالعه آنلاین کتاب اپلیکیشن فراکتاب هاست. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به سرعت و بدون دانلود کامل کتاب، محتوای آن را مشاهده کنید. با این حال امکان دانلود کتاب و پخش آفلاین آن در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارید نیز وجود دارد. یکی از قابلیت های جذاب این برنامه امکان مطالعه رایگان کتاب، پیش از خرید است؛ یعنی می توانید بمدت ۱۰ دقیقه ، متن اثر مورد نظر را جهت آشنایی بیشتر با موضوع و قلم نویسنده بخوانید تا با دید باز و خیال آسوده آن را خریداری نمایید. بدین معنی که مثلا با دانلود یک کتاب صوتی، اپلیکیشن در عین پخش صدای راوی همزمان خط در حال خوانده شدن را هایلایت می کند. با وجود موزیک متن، این تجربه بسیار لذت بخش خواهد بود و این مورد را می توان نقطه قوت کتابخوان فراکتاب دانست.

  • کتاب فروشی فراکتاب با اتصال به سرور فراکتاب، تمامی آثار عرضه شده در این بستر را در دسترس مخاطبین قرار می دهد.
  • برخی از کتاب های صوتی موجود در فراکتاب بصورت همگام با متن و یا تصویر ارائه شده است.
  • با وارد کردن کد تخفیف از %20 تخفیف رمان‌های خارجی در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب بهره‌مند می‌شوید.
بررسی فراکتاب؛ فروشگاهی برای خرید کتاب های الکترونیک به همراه اپلیکیشن کتابخوان کتابهای صوتی نیز با با قابلیت تنظیم سرعت پخش صوت در دسترس شما قرار دارند تا بتوانید آنها را با سرعت دلخواه گوش کنید. فراکتاب یکی از کامل ترین فروشگاه های آنلاین کتاب های داخلی و خارجی است که با هدف بهبود فرهنگ مطالعه توسعه یافته و با عضویت در آن می توانید به یک کتابخانه بزرگ دسترسی پیدا کنید. این اپ آثار خود را در سه قالب چاپی، صوتی و الکترونیکی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کتابهای مورد علاقه خود را به هر شکلی که دوست دارید از فراکتاب خریداری نمایید.

دانلود فراکتاب Faraketab 6.5.3 برنامه کتاب الکترونیکی و صوتی برای اندروید

بر اساس قرارداد منعقده فی ما بین تامین محتوای نگین و مالک اثر، مسیر عرضه آثار مشخص می شود، که ممکن است، فراکتاب، کتابخوان ایرانسل و یا هر دو مسیر مد نظر باشد. بستر تبلیغ بر پایه بن هدیه و آفر، علاوه بر کمک به بهتر شناخته شدن فروشگاه ها در صحنه رقابت و افزایش بازدید و آمار فروش آن‌ها، باعث کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خریدی ارزان تر در ذهن مشتریان خواهد شد. چنین کمپین های تبلیغی و تخفیفی ضمن جذب مشتریان جدید باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و توسعه و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی خواهد داشت. در این صفحه تخفیف‌های فراکتاب که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید. در چندین سال اخیر متاسفانه سرانه مطالعه کشور بنا بر دلایل مختلفی همچون مشغله های کاری و افزایش قیمت کتاب ها به طرز قابل توجهی پایین آمده است.

فراکتاب امکان ساخت کتابخانه شخصی با سلیقه و نگاه خاص خودتان را به شما می دهد و شما می توانید براحتی به دسته بندی و مرتب سازی کتاب هایتان بپردازید. تصویرگری برای کتاب تالیفی هزینه بالایی دارد، چراکه هنرمند تصویرگر می‌بایست با خواندن متن نسبت به خلق تصاویر مرتبط با آن … شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. ➎ پخش انواع فایل‌های صوتی و فیلم‌های موجود روی گوشی همراه با قابلیت تنظیم سرعت پخش.

جهت سهولت کار، آثار به روش های مختلف دسته بندی شده تا دسترسی مخاطبین به اثر یا آثار مورد نظر تسهیل گردد. اپلیکیشن “فراکتاب”، هم نقش فروشگاه و هم نقش کتابخوان دیجیتال را برای علاقه‌مندان به این حوزه ایفا خواهد کرد و طراحی ظاهری آن نیز به‌روز و ساده است تا هر فردی از هر قشری از جامعه به‌راحتی بتواند از مزایای آن بهره‌مند شود. البته، این اپلیکیشن محبوب به مرور زمان با به‌روزرسانی‌های مختلف در حال ارتقا بوده و رابط کاربری و ظاهر آن نیز مدام در حال پیشرفت است، اما بازهم به خرج دادن اندکی سلیقه می‌تواند در جذب مخاطبان بیشتر موثر باشد. البته بدون نیاز به کوپن و با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن و در قسمت تخفیف هفته، میتوانید کتاب هایی که به طور هفتگی با قیمت کمتر از روی جلد به فروش میرسند را خریداری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که برخی از کتاب ها را به صورت رایگان مطالعه کنید. فراکتاب در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن موپُن و عضویت در خبرنامه فراکتاب، و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپُن از این دسته تخفیف‌ها باخبر شوید.

معرفی و دانلود کتاب تکنیک های طلایی در مقاله نویسی در فراکتاب

کتب صوتی و دیجیتال این فروشگاه نیز از طریق اپلیکیشن فراکتاب برای تمامی کاربران و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها به راحتی قابل خریداری است. با ثبت این کد برای خریدهای بیش از 200 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو از 14 هزار تومان تخفیف برخوردار خواهید شد. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سازمان مدیریت صنعتی با همکاری فروشگاه الکترونیکی کتاب کتابخوان (فراکتاب) 40 عنوان از جدید‌ترین محصولات خود را در قالب صوتی به مخاطبان عرضه می‌کند. علاوه بر این، اپلیکیشن “فراکتاب” امکان خرید، دانلود و مطالعه صدها کتاب صوتی و متنی را در اختیار علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی قرار داده و انجام آن‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند. در واقع، کافیست تا کتاب مورد نظر را جستجو و سپس انتخاب کنید تا به بخش پرداخت درون برنامه‌ای منتقل شده و شروع به ساخت کتاب‌خانه‌ی خود کنید. موپُن بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا هم فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند و در صحنه رقابت از بقیه پیشی بگیرند و هم کاربران بتوانند با مقایسه این خدمات، به بهترین و در عین حال ارزان‌ترین آن‌ها دست‌ یابند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد