برنامه اخبار اقتصادی ایران و جهان دانلود کافه بازار

به تازگی، اخبار جدیدی به خبرنگار اسب بخار رسیده است که نشان می دهد شرایط گارانتی محصولات کرمان موتور تغییر کرده است. تا پیش از این، طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری … روزنامه هم میهن از سقوط 5 هزار دلاری درآمد ایرانیان خبر داده و نوشته خانواده های ایرانی حتی از مردم جیبوتی هم کمتر گوشت مصرف می کنند. دکتر خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند روز چهارشنبه 12 بهمن ماه ضمن حضور در شرکت پالایش نفت اصفهان، با دکتر قدیری مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد. اردبیل- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل از توزیع گوشت منجمد به میزان 231 تن با هدف تنظیم بازار گوشت در استان اردبیل خبر داد. روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون در واکنش به انتشار یک خبر در نفت آنلاین جوابیه ای خطاب به این رسانه خبری منتشر کرد.

تصمیم پارلمان اروپا مانع سرمایه گذاری خارجی نیست/ روسیه؛ مهم‌ترین سرمایه‌گذار در ایران

به گزارش روند بازار به نقل از همشهری آنلاین ، همزمان با کاهش قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار، قیمت مرغ قطعه بندی شده افزایش یافت … طلا به دنبال آن است که جمعه را با ششمین افزایش هفتگی خود به پایان برساند؛ طولانی‌ترین دوره صعود از تابستان 2020، زمانی که طلا به بالاترین رکورد جدید بالای 2000 دلار در هر اونس رسید. اما سوال این است که آیا این فلز گرانبها می‌تواند رشد خود را حفظ کند، زیرا تحلیلگران سیو سودهای اجتناب‌ناپذیری را در کوتاه‌مدت می‌بینند. برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، روند کاهش دما و برودت هوا تا هفته آینده ادامه دار است.

مراسم قرعه‌کشی 4 محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی برگزار شد و بر اساس آمار، حدود 10 میلیون نفر در این طرح ثبت نام کردند. دولت با هدف کنترل نرخ ارز اقدام به فروش دلارهایی با نرخ پایین‌تر از بازار تحت عناوین مختلف کرده و همین اقدام، موجب ایجاد بازار دلالی جدیدی شده است. قیمت خودرو همچنان در حال افزایش است و به عقیده کارشناسان عرضه خودرو به روش های مختلف در وضعیت قیمت‌ها تاثیری ندارد. خرید طلا همواره برای ایرانی‌ها راهی برای سرمایه‌گذاری بوده است؛ این در حالی است که این روزها برای سرمایه گذاری مرور بازارهای دیگر نباید از نظر دور بماند.

رئیس انجمن واردکنندگان نهاده های کشاورزی از معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، خواستار پیگیری ترخیص کودهای کشاورزی از گمرکات کشور شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

| اخبار ارز و طلا

برای تنظیم بازار گوشت قرمز، کنترل قیمت و تامین سبد پروتئین خانوار، 231 تن گوشت منجمد در استان اردبیل توزیع می شود. طبق وعده وزیر امور اقتصادی و دارائی، قرار بود از 12 بهمن امکان ثبت درخواست مجوز های صنفی در درگاه ملی مجوز ها فراهم شود. بر اساس پیش بینی های صندوق بین المللی پول، اقتصاد روسیه در سال 2023 شاهد رشد خواهد بود. مولد سازی طرحی است که این روز ها به کرات می شنویم که توسط دولت در حال اجرا است از جمله انتقاداتی که به این طرح وارد شده، چرایی تصمیم گیری توسط شورای عالی هماهنگی اقتصادی، چرایی داشتن مصونیت قضایی و مواردی از این قبیل است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت خبری نبض بورس بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است. رییس جمهور بایدن بیشتر سال 2022 را صرف تشویق تامین کنندگان انرژی ایالات متحده و نیز تامین کنندگان خارجی برای تولید بیشتر نفت و گاز طبیعی کرد.

عربسـتان می خواهد نـه تنهـا بـه مهمتریـن کشـور توسـعه گرا در جهـان اسـلام، بلکــه بـه هـاب جهانـی تجـارت و ســرمایه‌گـذاری بـدل شـود؛ این در حالی است که ولیعهد عربستان سعودی که خودش در جوانی به سر می‌برد، با ایجاد آزادی‌های اجتماعی مردم را به آینده امیدوار کرده است. نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که نقل مکان شهروندان روس به این کشور باعث شده تا تولید ناخالص داخلی ارمنستان افزایش یابد. جدیدترین قیمت واحدهای زیر ۱۰۰ متر در محله خیابان ایران در گزارش زیر شرح داده شده است‌. نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسکنی کشور به شمار آید که باعث کاهش خسارات ناشی از زلزله می‌شود اما هنوز برخی از متقاضیان… انتشار گزارش سازمان شفافیت بین‌الملل؛ ایران در رده‌های انتهایی جدول در گزارش سازمان شفافیت بین‌الملل، ایران امسال نیز در رده‌های انتهایی جدول شاخص ادراک فساد قرار گرفت.

ماده‌ای که بر دو مولفه در تعیین حداقل دستمزد کارگران تاکید دارد؛ تورم و سبد معیشت. گزارشات حاکی از آن است که روند توسعه استفاده از یوآن چین در معاملات نفتی به خصوص بین ریاض و پکن آغاز شده و به زودی شاهد گسترش آن خواهیم بود. رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که با آلمان برای ایجاد یک مکانیزم مشترک خرید گاز توافق شده است. کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از ضرورت تدوین سند راهبردی اقتصاد دیجیتال برای توسعه و اشتغالزایی در کرمانشاه خبر داد. کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

پای سیگار بهمن ایرانی به آفریقا بازشد با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود. شرایط طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو بهمن 1401 شامل ایکس 22،ایکس 22 پرو،آریزو 5،ایکس 55،ایکس 55 پرو و تیگو 7 اعلام شد. 25 هزار و 100 میلیارد تومان درآمد های مالیاتی استان اصفهان در 10 ماهه امسال وصول شده است. دویچه وله نوشت که آمریکا چشم خود را بر افزایش صادرات نفت ایران بسته است زیرا فشار بر ایران برای واشنگتن هزینه دیپلماتیک دارد و در نهایت به افزایش قیمت نفت منجر خواهد شد. طبق آخرین گزارش های بلومبرگ و با کاهش درآمد اینتل، این شرکت حقوق مدیرعامل خود یعنی پت گلسینگر را 25 درصد کاهش خواهد داد . علاوه بر CEO، اینتل قرار است میزان پرداختی تیم های دیگر مدیریتی را نیز کاهش دهد …

فعالان بازار جهانی ارز معتقدند در ۴۷ روز باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتایج مناظره‌های دونالد ترامپ و جو بایدن می‌تواند نرخ برابری دلار را پرنوسان کند و نتیجه آن نیز قادر است به رشد کوتاه مدت نرخ Greatest blog about news, economy and world دلار دامن بزند. جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا طی روزهای آینده تیم مشاوران ارشد اقتصادی خود را معرفی خواهد کرد؛ تیمی که مطابق تازه‌ترین گمانه‌زنی‌ها شامل چند اقتصاددان لیبرال و سیاستگذار با سابقه در دولت‌های پیشین دموکرات‌ها خواهد بود. صادرات شراب و مشروبات الکلی فرانسه تحت تاثیر همزمانی وضع تعرفه‌‌های وارداتی دولت دونالد ترامپ و رکود ناشی از همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، طی سال گذشته میلادی با ۱۳.۹ درصد کاهش به ۱۲.۱ میلیارد یورو رسید.

  • اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط خراسان رضوی به مناسبت روز مرد و دهه فجر …
  • آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 13 بهمن ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 24 میلیون و 851 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 4 میلیون و 156 هزار تومان است.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • به گزارش روند بازار به نقل از همشهری آنلاین ، همزمان با کاهش قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار، قیمت مرغ قطعه بندی شده افزایش یافت …
برنامه اخبار اقتصادی ایران و جهان دانلود کافه بازار

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد