بروکرهای فارکس بروکر فارکس چیست بروکر های فارکس IFCM ایران-بروکر آمارکتس

بروکرهای فارکس بروکر فارکس چیست بروکر های فارکس IFCM ایران-بروکر آمارکتس بروکر IFC Markets یک شرکت مالی نوآور و پیشرو است که به سرمایه گذاران شرکتی (اشخاص حقوقی) و خصوصی (شخص حقیقی) ابزارهای معاملاتی و تحلیلی گسترده ای ارائه می دهد. شرکت ما پلتفرم متاتریدر 4 و پلتفرم متاتریدر 5 را نیز به عنوان نرم افزار معاملات فارکس برای ترید فارکس ارائه می دهد که در کامپیوتر و تمامی دستگاه های موبایل اندروید و IOS سازگار و قابل استفاده است. شما همچنین می توانید مزیت های هر دو پلتفرم های معاملاتی را با هم مقایسه کنید. هر معامله در فارکس دارای اختلاف قیمت خرید و فروش است که اصطلاحا به این میزان اسپرد می گویند و در معاملات این اختلاف قیمت خرید و فروش لحاظ می شود. علاوه بر این بروکر های فارکس گزینه های دیگری مثل دریافت کمیسیون هم دارند.

بهترین بروکر فارکس؛ معرفی بروکرها

رگولاتوری در واقع نشان دهنده میزان اعتبار آن شرکت از نظر امنیت و قانون می باشد. به عنوان مثال رگوله FCA مربوط به انگلستان است که از درجه اعتبار بالایی برخوردار است. هر بروکر برای بدست آوردن رگوله معتبر باید برخی شرایط قانونی و همچنین نظارتی را اجرایی کند.

  • باید نقل و انتقالات وجه در کارگزاری، تنوع بالا داشته باشد و بتوان براحتی گزینه مورد نظر را برای برداشت سرمایه پیدا کرد.
  • لازم به ذکر است که این بروکر از پلتفرم های معاملاتی متنوعی پشتیبانی کرده و مشتریان این مجموعه می توانند بنا به سلیقه شخصی خود، یکی از پلتفرم های محبوب متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و یا NetTradeX را جهت معامله انتخاب نمایند.
  • از این گذشته به دلیل نبود مالیات در این کشورها و جزایر نیز بسیاری از بروکرها به دنبال استفاده از آنها هستند.

کارگزاری ها قبل از هر اقدامی باید این مجوز را برای بقای فعالیت های خود، از نهادی محلی یا جهانی گرفته باشند. رگولاتوری عنوانی است که برای مجوز در نظر گرفته و به عبارتی دیگر می گویند، بروکر مذکور دارای رگوله معتبر است. همانطور که کارگزاری های بورس کشورمان برای فعالیت نیاز به دریافت مجوز دارند، برای بروکرهای فارکس نیز وضع به همین شکل است. بروکر به انگلیسی Broker نوشته می شود و برای راحت تر کردن معاملات تمام افراد حقوقی و حقیقی که به عنوان سرمایه گذار و معامله گر شناخته می شوند در بازار جهانی فارکس ایجاد شده است. معمولا بروکرها با گرفتن هزینه هایی از معامله گران، که به کارمزد، اسپرد یا کمیسیون معروف هستند، تسهیلات و خدمات مالی متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهند. این امکانات باعث می شود تا تریدرها با کیفیت بهتری بتوانند بر روی نمادها و شاخص های معاملاتی ترید کرده و سود بدست آورند.

پشتیبانی 24 ساعته بروکر

سرعت در عملکرد بخش واریز و برداشت درآمد، یکی از ضروری ترین معیارها است. هر روز امکان دریافت تحلیل و بررسی های رایگان را دارید که البته به زبان فارسی آموزش معامله در آمارکتس هستند. کمترین میزان موجودی برای شارژ اولیه حساب در بروکر آمارکتس، 100 دلار تعیین می شود. هر وقت می خواهید از هر بانکی وام یا امکاناتی از این قبیل دریافت کنید، طبق قوانین باید سند یا هزینه ای به عنوان وثیقه به بانک بدهید. در مورد بروکرها نیز وضع به همین شکل است و باید برای کارهایی که بروکر در رابطه با ایجاد حساب یا انواع خدمات دیگر به کاربر می دهد، هزینه ای به عنوان ضمانت از او بگیرد. در مقالات قبل با تریدر فارکس چیست آشنایی پیدا کردید، حالا اگر تریدرها در بروکر فارکس سوالی به منظور چگونگی انجام معاملات یا مشکل داشته باشند، می توانند به پشتیبانی بروکر وصل شده و از آنها کمک بگیرند.

در واقع شما به عنوان یک کاربر ایرانی می توانید درخواست پروفایل اسلامی برای خود داشته باشید. پس از انجام این کار دیگر بهره بر روی معاملات شما دریافت نمی شود. در واقع می‌توان گفت که شرایط و هزینه های تجارت از جمله مهمترین بخش ارزیابی جهانی کارگزاری فارکس برای کاربران بوده است. جالب است بدانید که یک کارگزار فارکس شاید ده برابر کمتر از یک بروکر دیگر بابت یک نوع تجارت مشترک به شما هزینه پرداخت کند. حتماً هزینه هایی مانند هزینه های برداشت و هزینه های عدم فعالیت و هزینه های پنهان را ثبت کنید.

سایت ره آورد و نحوه کار با آن

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد