بهترین دکوراسیون برای مغازه بوتیک چیست؟

۴- آیا طراحی ویترین و دیزاین این مغازه، خاص و خیره کننده نیست ؟ اگر به رنگ سفید فکر می کنید باید بگوییم این رنگ برای یک مغازه کوچک اصلا انتخاب مناسبی نیست. بی شک می دانید که برای دیزاین و چیدمان یک فروشگاه یا مغازه فروش لباس پیش از هر چیز لازم است. طراحی دکوراسیون فروشگاه و دکور مغازه های مختلف، به دلیل این که ماهیتی کاملا تجاری دارد و لازم است به نحو کاملا کاربردی طراحی شود. یک دکوراسیون لاکچری و خاص با نورپردازی های ویژه و پوشاک و البسه ای که به نحو خاصی چیدمان شده اند، برای اغلب خریداران تداعی کننده یک فروشگاه خاص با قیمت های خاص است! بدون آنکه بخواهیم به مشتریان بگوییم این محصولات ، کالاهای ویژه ی ما هستند آنها را به مشتریان نشان می دهیم .

در طراحی دکوراسیون مغازه، باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. در چیدمان دکوراسیون و محصولات فروشگاه باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. که البته تعدادی از این فروشگاه ها و مغازه ها در ایران قرآر دارند. برای جذب مشتریان بیشتر در بوتیک لباس می توانید تعدادی از لباس های شیک و زیبا را از دیوارها آویزان کنید. پیشنهاد ما طیف رنگ های گرم و زنده از قبیل رنگ قرمز برای محیط های فروشگاهی از قبیل دکوراسیون فروشگاهی لباس فروشی یا به طور کلی پوشاک بچه می باشد. استفاده از تجهیزات فروشگاهی به شما در نظم دهی و اهمیت به مشتری مداری کمک خواهد کرد. حضور در هر نمایشگاه نیازمند داشتن یک غرفه می باشد که دکوراسیون آن غرفه تاثیر بسزایی در جذب مخاطب برای شما خواهد داشت. برای طراحی تابلو می توانید براساس نیاز و توان مالی خود اقدام به طراحی سردر یا تابلو فروشگاه خود کنید. می توانید طرح و رنگ لباس ها را به کمک مانکن به مشتریان نشان دهید.

در طراحی دکوراسیون مغازه استفاده بهینه از فضا و تامین نیازهای فروشنده از اولویت ها است از این جهت پیش از هر اقدامی طراح لیستی از نیازها و موارد لازم را با توجه به نوع کاربری تهیه می نماید بعد با توجه به بودجه ای که برای بازسازی یا تغییر دکور فروشگاه در نظر گرفته شده در مورد سبک طراحی، رنگ، نوع متریال در دیوار، کف و سقف مذاکره خواهد شد در ادامه از فاکتور های بسیار حائز اهمیت در طراحی یک مکان تجاری نورپردازی آن است سالهاست که فروشندگان کالا تنها با نورپردازی مناسب ویترین و داخل فضا اجناس را زیباتر نشان داده و در نتیجه افزایش فروش را تجربه می کنند. در واقع سبک مینیمال بر اساس و پایه ساده گرایی است.

در ساخت این مجموعه بیشتر از آجر استفاده شده و ملات گچ و آهک و خاک رس نیز مکمل بنای بازار هستند و برای استحکام بنا از تیرچه چوبی استفاده شدهاست. بیشتر افراد به پوشش خود اهمیت زیادی میدهند به طوری که هرروز به خرید لباس میروند پس شلوغ ترین فروشگاه ها فروشگاه لباس است.با تغیر فصل ها همه لباس های خود را تغیر میدهند. از جمله مهم ترین موارد اولیه مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه شال و روسری مهم ترین قسمت طراحی ویترین آن و امکان تماشا محصولات بیشتر برای مشتری است. حال برسیم به قفسه بندی بخش شالها که با دو نکته مهم همراه است. این بخش شامل لوازم مراقبت پوستی، سالن استراحت، لباس خواب، کوسن های بارداری، اسپری خواب و ریلکس کننده ها می شود. شیر پاک کن و مجموعه ای از براش ها و قلمو با کیفیت نیز جزء اجناس لوازم آرایشی ضروری در فروشگاه لوازم آرایشی است و شما باید حتما همیشه این اجناس را موجود داشته باشید.

قیمت تعیین شده، میزان لوکس یا متداول بودن کالا، فضایی که برای نمایش، ویترین، انبار کالا و پرو لباس در اختیار دارید، ساختار معماری فروشگاه و ده ها مورد کوچک و بزرگ دیگر، بایستی به دقت بررسی و در نهایت به یک طراحی ایده آل ختم شوند. در این بخش نگاهی به ۱۰ مدل طراحی داخلی مغازه با ایده های مدرن و لوکس انداختیم . فرض کنید که بخواهید یک کالای لوکس و با کیفیت را از یک فروشگاه یا مغازه خریداری کنید . قیمت دکوراسیون مغازه چگونه تعیین می شود؟ قیمت دکوراسیون و ویترین مغازه کاملا به نوع ایده برای دکور آن بر می گردد که امکان دارد برای هر مغازه هم متفاوت باشد. اما دانستن درباره آنها برای کسی که قصد تولید شال و روسری دارد، ضروری است. شاید برای نشان دادن یک پیراهن مردانه بتوانید از یک باکس کوچک که نمایانگر طراحی و رنگ کلی پیراهن است و پیراهن مردانه به صورت بسته و پک شده در آن قرار دارد، استفاده کنید.

خواه مغازه شما یک نانوایی و یا قنادی باشد T که مردم را از طریق حس رایحه شیرینی های تازه مجذوب آن شوند، یا یک فروشگاه موسیقی در حال پخش آلبوم جدید جالب باشد، و یا یک ویترین مغازه لوازم آرایشی باشد که نمونه ای جدید از کرم دست را ارائه می دهد. همین امر باعث جذب مشتری و رونق اقتصادی فروشگاه یا مغازه شما می شود. شاید ایده یا موضوعی در ذهن شما باشد که در ابتدا بسیار جذاب به نظر برسد اما پس از اجرا متوجه می شوید که فضای داخلی مغازه بسیار شلوغ شده و این موضوع اصلاً برای شما جالب نخواهد بود.

برای داشتن یک دکوراسیون زیبا حتما توصیه میکنم که موارد زیر را رعایت نمایید چرا که دکور زیبا میتواند به مشتری هایتان حس خوبی دهد و به سادگی از مغازه شما بیرون نروند. طراحی دکوراسیون مغازه و طراحی ویترین مغازه و طراحی نمای دکان در صورتیکه بدرستی انجام شود میتواند توجه افراد متعددی را بسوی دکان شما جلب کند و باعث فزونی در آمد و داشتن مشتریان بیشتری شود. در صورتی که از رنگی خاص در طراحی ویترین جلوی مغازه استفاده گردد این امر باعث میشود تا خریداران و مشتریان به نوعی شما و مغازهتان را با آن رنگ خاص به یاد بیاورند و آن رنگ به نوعی معرف و اثرانگشت طراحی دکوراسیون مغازه محسوب میشود.

شکل ظاهری فروشگاه یا مغازه شما، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری کسب و کارتان می باشد. فروشگاه برنج یا همان برنج فروشی یکی از کسب و کارهایی است که امروزه از رونق خوبی برخوردار است. بنابراین طراحی یک مغازه با ایده های نو و خلاقانه از اهمیت بالایی در دنیای تجارت و کسب و کار برخوردار است . دکور مغازه باید برای مشتری آرامش کافی در زمان دکوراسیون داخلی مغازه روسری فروشی خرید ایجاد کند. دسترسی به محصولات در فروشگاه نیز باید هم برای مشتری هم برای کارکنان فروشگاه ساده باشد. روشن تر به نظر رسیدن مغازه یکی از مواردی است که باعث می شود فضای قنادی در چشم بیننده نیز بزرگ تر به نظر برسد. یکی از ساده ترین این روش ها تماس گرفتن با متخصصان این زمینه است. یکی از مسائل مهمی که در راه اندازی فروشگاه برنج اهمیت دارد «پاخور» بودن آن است.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع قفسهها مورد استفاده در مغازه شال و روسری میتوانید به قسمت محصولات وب سایت مراجعه کرده و یا کارشناسان فروش ما در تماس باشید. گلچینی از دکوراسیون برای طراحی مغازه تجاری با ایده های عالی را برای شما عزیزان در سایت سماتک قرار داده ایم در ادامه دکوراسیون برای طراحی مغازه تجاری با ایده های عالی را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید. بهتر است برای کا خد به طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند در انتخاب اول خود فروشگاهی را بررسی کنند که ظاهر لوکسی دارد . امروزه طراحی دکوراسیون داخلی گسترده تر شده و در بسیاری از محیط ها از جمله ملک مسکونی، تجاری، اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در تهران شرکت های انجام دکوراسیون داخلی بسیاری وجود دارد که همگی به انجام چیدمان و ساخت دکورهای زیبا فعالیت می نمایند در هر حال شرکتهای دکوراسیون داخلی که در تهران فعالیت دارند امکان انجام تمام خدمات دکوراسیون داخلی را برای مراجعه کنندگان خواهند داشت.

دقیقاً به همین علت است که کمپانی های معروف و نامدار در سراسر جهان، تمامی شعبات و فروشگاه های کوچک و بزرگ خود در هر نقطه ای از جهان را با بهترین و زیباترین ویترین ها دکوراسیون می کنند تا نه تنها در حد و اندازه نام و برند خود عمل کرده باشند بلکه بتوانند باز هم در کنار کیفیت و جنس مناسب کالاهای خود، به کمک ویترینی مناسب، مشتریهای وفادار بسیار بیشتری را جذب کنند همین فرمول می تواند برای فروشگاه های کوچک و بزرگ دیگر نیز در هر زمینه ای کارساز بوده و تا حد زیادی سبب موفقیت آنها گردد.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد