بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-بک لینک گلدلینک ما در ادامه دو روش بررسی بک لینک در گوگل سرچ کنسول و ابزار ahrefs را به شما معرفی می‌کنیم. البته برای عدم دزدیده شدن استراتژی لینک سازی خارجی‌ می‌توانید با بستن دسترسی آنالیز صفحه ربات‌های بررسی بک لینک، امکان بررسی لینک‌ها توسط رقبا را متوقف کنید. با استفاده از خدمات بک لینک یاسئومی می‌توانید بهترین استراتژی ساخت بک لینک را برای سایت خود استفاده کرده و به بهترین نتیجه در نتایج موتور جستجوی گوگل برسید. این کار را می‌توانید با خرید بک لینک سایدواید یا خرید رپرتاژ انجام دهید. برای خرید بک لینک از فوتر یا بخش‌های دیگر، باید هزینه‌ای را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

Page Authority (پیج اتورریتی) دقیقاً همان تعریف DA را دارد با این تفاوت که در اعتبار دامنه، میزان اعتبار کل دامنه سنجیده شده است اما در اعتبار صفحه تنها ارزش همان یک صفحه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید. برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید.

ایندکس سریع‌تر با بک لینک‌ها

من معمولا بابتش دریافت می کنم، اما خیلی خوشحال می شم اگه قبول کنین این را رایگان برای شما بفرستم. من داشتم دنبال یک دستور برای می گشتم که با سایت شما مواجه شدم. با استفاده از این ابزار به راحتی می تونین تمامی لینک های شکسته یک صفحه را پیدا کنید. هم چنین لینک های شکسته را به رنگ قرمز در میاره تا پیدا کردنش راحت باشه. همان طور که می بینید، افراد برای اینکه به سایت من لینک بدن خیلی خوشحال اند.

کمی از لینک سازی کلاه سفید بدانید!

بنابراین فهمیدیم بک لینک به معنای لینکی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر داده میشود. در ادامه می‌خواهیم مراحل ساخت بک‌لینک را مختصر و مفید آموزش دهیم. با این مراحل می‌توانید بهترین و قوی‌ترین بک‌لینک‌ها را به دست آورید. در رپرتاژ‌ها که بهترین نوع ایجاد بک‌لینک است از این شناسه برای لینک‌ها استفاده می‌شود. هر پروفایل در هر وبسایتی نمی‌تواند منبع خوبی برای اموزش بک لینک زدن بک‌لینک باشد. اینستاگرام، توییتر، پینترست و دیگر انواع صفحه‌ها در شبکه‌های اجتماعی یک جایگاه لینک وبسایت دارند.

ایجاد بک لینک با بازاریابی ویدئویی

های غیرطبیعی فریب دادن موتورهای جستجو است تا باور کنند یک سایت ارزش بیشتری نسب به ارزش واقعی خود دارد. لینک‌ نوفالو در اکثر موارد توسط الگوریتم گوگل نادیده گرفته می‌شوند. انستیتو سئوف با حضور جمعی از متخصصان برنامه نویسی وب و سئو با هدف ارتقاء و بهبود کسب و کارهای آنلاین بنیان نهاده شده است. ما در سئوف مدیرت کسب و کارهای آنلاین را به عهده میگیریم تا در دنیای پر رقابت وب سهم عمده‌ای داشته باشند. همانطور که قبلا اشاره شد، اینفوگرافی‌ها نوعی محتوا هستند که برای بدست آوردن بک لینک در سئو خیلی ایده‌آل هستند.

  • هر چه وبسایت و صفحه‌ای لینک بیشتری می‌گرفت پس یعنی مهم‌تر بود؛ گوگل هم رتبه آن را می‌برد بالاتر.
  • برای نمونه می‌توان به بک لینک‌های وبلاگی، بک لینک‌های فرومی، پست مهمان و …
  • در ادامه برخی از سایت‌های بازنشر محتوای خارجی را به منظور بک لینک‌سازی رایگان معرفی می‌کنیم.
  • این لینک‌ها هم ممکن تاثیرات مثبتی، هرچند کوچک روی رتبه سایتتان داشته باشند.

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد