بک لینک PBN و PDN لینک سازی با پی بی ان و پی دی ان قوی-خرید pbn گلدلینک

بک لینک PBN و PDN لینک سازی با پی بی ان و پی دی ان قوی-خرید pbn گلدلینک

به عبارت دیگر، بک لینک PBN در قالبِ یک شبکۀ چند لایه، اعتبار بالایی به سایت خواهد داد. همان طور که گفتم بعد از درج بک لینک PBN برای لینک و کلمه کلیدی مورد نظر ” آموزش مقدماتی ایلوستریتور” ، سایت ما در رتبه یک و برای برخی کاربران در رتبه 2 قرار گرفت و هنوز هم در همان رتبه ها باقی مانده است. تکنیک لینک سازی PBN ، تکنیکی است که ظرافت های بسیار بالایی دارد . در این تکنیک ، شما شبکه ای از وب سایت های با اتوریتی و قابلیت اطمینان بالا ایجاد می کنید و از آنها به وب سایت خودتان لینک می دهید ! البته نظره شخصی من آتوریتی سایت moz به هیچ وجه به اندازه آتوریتی گوگل Google “گوگل رنک” که ما آن را به چشم نمی توانیم بیینیم، حائز اهمیت نیست.

PBN خلاصه شده ی عبارت Private Blog Network به معنی شبکه ی بلاگ های خصوصی است. به عنوان مثال سرویس 8 رپورتاژی این سرویس که شامل 8 بک لینک رپورتاژ پی دی ان در لایه ی اول +2 رپورتاژ ( 10 رپورتاژ در لایه 1 ) و بیش از 5000 لینک در لایه های بعدی با هزینه ی 3 میلیون تومان قابل اجرا هست. بک لینک PDN به در لایه ی اول لینک سازی استفاده می شود تا قدرت و اثر دهی بالاتری داشته باشیم و در لایه های بعدی از روش لایه ای استفاده می کنیم. در ابتدای راه من یک مقاله در زمینه آموزش ایلوستریتور نوشته بودم و تصمیم گرفتم به عنوان آزمایش و سند اطمینان روش روی این لینک شروع به لینک سازی شبکه ای کنم.

بک‌لینک‌های بزرگ منبع اصلی قدرت یک سایت یا سایتهای فروشگاهی هستند. بدون لینک‌های موجود، یک PBN هیچ گونه قدرت قابل گسترشی برای وب‌سایت هدف ندارد. هدف اصلی PBN هایپرلینک کردن از یک سایت به یک دامنه‌ی واحد است.

به همین دلیل انتظار می رود که سایتی که به قصد لینک گرفتن تقویت شده است ، رپورتاژ های پی بی انیِ خوبی بدهد. اما بک لینک های دیگر در سایت های معمولی درج می شوند که برای این کار ساخته نشده اند بنابراین نباید انتظار تاثیر بک لینک های قدرتمند را از آنها داشت. ما متوجهی این موضوع هستیم که مرتبط بودن موضوعی تا چه اندازه در بازار خدمات سئوی امروزی حائز اهمیت است. از همین رو 59 حوزه‌ی تخصصی (نیچ) را پوشش داده که 9 صنعت مختلف را شامل شده و درجه‌ی حضور آن‌ها در جهان آنلاین در بالاترین سطح قرار دارد. شما می‌توانید در فرم سفارش خرید PBN زمینه‌ی مدنظر خود را انتخاب کنید. از نظر بنیادی ، قادر هستیم تبلیغات و پیشنهادات خود را برای هر کسب و کار یا حوزه‌ی تخصصی ارائه دهیم، مهم نیست حوزه‌ی مدنظر تا چه اندازه بزرگ یا تخصصی باشد، سیستم خرید PBN ما از جامعیت بسیار بالایی برخوردار است.

رپورتاژ دانشگاهی EDU 🎓 خرید بک لینک دانشگاهی edu سال 2022

رپورتاژ PBN و یا بکلینک PBN یکی از روش‌های نوین در لینک سازی خارجی است و معمولا بکلینک‌های PBN را با نام بکلینک‌های چند مرحله هم می‌شاسند. • اگر بک لینک‌ها در وب‌سایت‌های بدون فعالیتی ایجاد شود که در مدت طولانی آپدیت نشده‌اند، لینک‌سازی در طولانی‌مدت ثمربخش نخواهد بود. در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین، یوتیوب و … فعالیت انجام دهید و صفحاتی که هدف بک لینک قرار گرفته‌اند در این شبکه‌ها منتشر شوند. ولی برخی از دوستان به علت طولانی بودن پروسه ساخت بک لینک، برای چندین سایت به صورت همزمان شروع به ساخت بک لینک می کنند که تمام شرایط بک لینک با کیفیت را با این کار زیر پا می گذارند.

برای کسب رتبه عالی در هر کسب و کاری باید در دنیای مجازی و واقعی معرفی گردید. در این صورت می توانید خدمات و محصولات خود را نیز به دیگران معرفی کنید. شناخته شدن در گوگل از جمله اقداماتی می باشد که برای معرفی شدن شرکت در نظر باید گرفت. برای این کار فرد می تواند از خرید رپورتاژ PBN برای ارتقاء رتبه سایت خود کمک بگیرد. Google آگاه است که همه سایتهایی که به شما بک لینک می دهند ، وب سایت های بسیار غیرفعالی هستند که بندرت به روز می شوند ، فقط به سایت شما لینک می دهند و معمولاً هیچ گونه نسخه داخلی لینک را به روز نمی کنند. اینها تنها تعدادی از نرم افزارهای به اشتراک گذاری تنظیم هدف است که می توانید استفاده کنید.

استفاده از PBN از تکنیک های سئو کلاه سیاه است؟

جهت سفارش خرید بک لینک و اطلاعات بیشتر همین الان با ما تماس بگیرید. روش اصولی برای اجرای بک لینک­های PBN (که از طریق همین سایت نیز می­توانید تهیه کنید)، اصلاح شدۀ روش بلک هت (کلاه سیاه) است که با ترکیب روش­های کلاه سفید به متد کلاه خاکستری و بسیار قدرتمند تبدیل شده­ است. در این روش لایه های ایجاد شده تحت نفوذ شخص ایجاد کننده هستند.

اگر هم نتوانستید سایت های مناسبی پیدا کنید در بخش نظرات مطرح کنید تا مناسب ترین ها را به شما معرفی کنیم. این دامنه ها به زمان نیاز دارند، برای اینکه این دامنه ها با ارزش شوند باید یک وب سایت راه اندازی کنید و قبل از اضافه کردن لینک به وب سایت هدف حداقل دو ماه صبر کنید. ساخت پی بی ان به همان اندازه ای که می‌تواند تاثیر بالایی برای شما داشته باشد، می‌تواند باعث پنالتی و نابود شدن سایت شما نیز شود پس در ساخت pbn به شدت دقت و خرید pbn گلدلینک وسواس داشته باشید.

وقتی دامنه‌ی وب سایت منقضی شد، هر کسی می‌تواند آن صفحه را همراه با صفحات موجود و موجودی بک‌لینک خریداری کند. حال این وب سایت یک دامنه معتبر است که لینک های زیادی از وب سایت های محلی و خبری دارد و به دلیل وجود این لینک ها، گوگل این وب سایت را یک دامنه قابل اطمینان و معتبر در نظر می گیرد. برای ایجاد شبکه PBN بهتر است سراغ این دامنه ها بروید و البته موضوع مهم این است که چطور این دامنه ها را پیدا کنید. تقریبا روزانه بین 30 تا 50 هزار دامنه منقضی می شود و بسیاری از آنها معیارهای خوبی برای PBN هستند. اما باید بررسی کنیم که کدام دامنه ها بهتر هستند و معیار انتخاب یک دامنه برای PBN چه گزینه هایی می تواند باشد.

شبکه سایت هایی که ارائه خدمات داریم هم در مفهوم pbn و هم در مفهوم pdn به استناد صدق میکند. برای پروژه های این چنینی سایت کلاه سئو پکیج های آماده برای شما عزیزان آماده کرده است. دریافت مقاله آماده شما همراه با لینک ها (بیشتر از 3 لینک مورد قبول نمی باشد.) و انتشار آنها در سایت های pbn پذیرفته می شود.

✅ کدام پکیج برای سایت ما مناسب تر خواهد بود؟

توسط مریم مجیدی نژاد

مریم مجیدی نژاد